Zarządzenie Nr 23/07
zarządzenie Nr 23/07
starosty suwalskiego
z dnia 19 marca 2007 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694 z poźn. zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1.1. Zarządza się sporządzenie spisu z natury środków trwałych Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
2. Inwentaryzacje należy przeprowadzić według stanu na dzień 31 marca 2007 r.
3. Termin rozpoczęcia spisu
z natury ustala się na dzień 19 marca 2007 r.
§ 2.1. Spis z natury wymienionych składników majątkowych przeprowadzi Komisja Inwentaryzacyjna zwana dalej "Komisją".
2. Na Przewodniczącego Komisji wyznacza się Agnieszkę Lis.
3. W skład Komisji wchodzą Zespoły Spisowe.
4. Do Zespołu Spisowego Nr 1 wyznacza się:
1) Elżbietę Ułanowicz-Osińską - członek Komisji,
2) Helenę Szlaużys - członek Komisji.
5. Do Zespołu Spisowego Nr 2 wyznacza się:
1) Ilonę Rżany - członek Komisji,
2) Artura Taraszkiewicza - członek Komisji.
6. Do Zespołu Spisowego Nr 3 wyznacza się
1) Danutę Minarowską - członek Komisji,
2) Adama Dziemiana - członek Komisji.
§ 3.1. Komisja przeprowadzi inwentaryzację zgodnie z zasadami określonymi w:
1) ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694 z poźn. zm.),
2) zarządzeniu Nr 18/02 Starosty Suwalskiego z dnia 12 czerwca 2002 r. w sprawie ustalenia instrukcji inwentaryzacyjnej w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
2. Przed przystąpieniem do czynności inwentaryzacyjnych Komisja zostanie przeszkolona przez inspektora Wydziału Finansowo -Budżetowego.
§ 4. Przewodniczący Komisji w uzgodnieniu z inspektorem Wydziału Finansowo -Budżetowego określi:
1) terminarz wykonywania poszczególnych etapów inwentaryzacji,
2) szczegółowe zasady i sposób wykonywania czynności inwentaryzacyjnych.
§ 5.1. Członkowie Komisji ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu z natury.
2. W czasie wykonywania czynności inwentaryzacyjnych członkowie Komisji podlegają Przewodniczącemu Komisji.
§ 6.1. Za sprawny, terminowy i prawidłowy przebieg czynności inwentaryzacyjnych odpowiedzialny jest Przewodniczący Komisji.
2. Po zakończeniu czynności inwentaryzacyjnych Przewodniczący Komisji złoży niezwłocznie sprawozdanie końcowe z przebiegu inwentaryzacji.
§ 7. Nadzór nad prawidłowością, kompletnością i terminowością spisów inwentaryzacyjnych powierza się Skarbnikowi Powiatu.
§ 8. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Powiatu i przewodniczącemu Komisji.
§ 9. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
S T A R O S T A
/-/ Szczepan Ołdakowski
Metryka strony