Elektroniczna skrzynka podawcza
Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) to dostępny publicznie środek komunikacji elektronicznej służący do przekazywania informacji w formie elektronicznej do podmiotu publicznego przy wykorzystaniu powszechnie dostępnej sieci teleinformatycznej.
Funkcję Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) w Starostwie Powiatowym w Suwałkach pełni Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
W celu złożenia wniosku do urzędu poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą konieczne jest posiadanie:
- bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP
- bezpłatnego Profilu Zaufanego www.pz.gov.pl lub podpisu elektronicznego.
Szczegółowe informacje dot. konta na ePUAP można znaleźć poniżej:
- zakładanie konta użytkownika i załatwianie sprawy
- załatwianie sprawy
- Instrukcja Użytkownika PZ
- Księga identyfikacji wizualnej Profilu Zaufanego
- Profil Zaufany
Formularz ogólny:
Formularz ogólny Elektronicznej Skrzynki Podawczej w Starostwie Powiatowym w Suwałkach dostępny jest tutaj
Wyślij pismo ogólne do urzędu przez portal Obywatel.gov.pl
Metryka strony