Ogłoszenie o naborze na stanowisko Podinspektora - konsultanta ds. osób niepełnosprawnych

Ogłoszenie Starosty Suwalskiego z dnia 4 czerwca 2007 roku o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach: Podinspektora - konsultanta ds. osób niepełnosprawnych
O G Ł O S Z E N I E

 

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia 4 czerwca 2007 roku

o naborze na wolne  stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym

 w Suwałkach

 

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko: 

podinspektor - konsultant ds. osób niepełnosprawnych

w Starostwie Powiatowym w Suwałkach,

 ul. Świerkowa 60,

16-400 Suwałki

 

 

  I.        Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Świerkowa 60

16-400 Suwałki

 

II.     Określenie  stanowiska urzędniczego:

           Podinspektor - konsultant ds. osób niepełnosprawnych

  w Biurze Projektu IW "EQUAL"

 

1 etat - pełny wymiar czasu pracy

 

III.  Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

 

 

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym

 

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)        jest obywatelem polskim,

2)        posiada wykształcenie wyższe lub średnie  z 3 - letnim stażem pracy,

3)        ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

4)        posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - podinspektora- konsultanta ds. osób niepełnosprawnych w Biurze Projektu IW "EQUAL"

5)        nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie,

6)        cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

 

 

 

2.     Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem   

     urzędniczym:

 

1)       znajomość Programu Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL dla Polski,

2)       znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz  

      zatrudniania osób niepełnosprawnych,

3)       znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,

4)       znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym

5)       znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,

6)       posiada wykształcenie wyższe administracyjne, prawnicze

 lub ekonomiczne,

7)       bardzo dobra znajomość komputera - pakietu MS Office,  

8)       praktyczna znajomość  Podsystemu  Monitorowania

       Europejskiego Funduszu Społecznego (PEFS),

 

 

 

 

IV.          Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na  stanowisku urzędniczym.

 

1)     Prowadzenie dokumentacji realizowanych działań dotyczących beneficjentów ostatecznych Projektu.

2)     Konsultacja, weryfikacja i kontrola sposobu dokumentowania udziału beneficjentów ostatecznych w projekcie dokonywanych przez poszczególnych Partnerów.

3)     Bieżąca weryfikacja i kontrola liczby beneficjentów i monitorowanie ich ścieżki w projekcie.

4)     Tworzenie i aktualizowanie bazy danych beneficjentów w projekcie w systemie PEFS.

5)     Sporządzanie sprawozdawczości merytorycznej : okresowej, rocznej i końcowej przedkładanej Krajowej Strukturze Wsparcia.

6)     Weryfikacja systemów wsparcia beneficjentów prowadzonych przez partnerów w ramach projektu wraz z kontrolą kwalifikacji kadry realizującej poszczególne podprojekty.

 

 

 

    V.           Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

 

         1. Dokumenty niezbędne:  

 

1)          kwestionariusz osobowy  *

2)          list motywacyjny,

3)          kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego,

4)          odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5)          kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,

6)          zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: podinspektor - konsultant ds. osób niepełnosprawnych w Biurze Projektu EQUAL,

7)          zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego , że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie ,

8)          oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

9)          oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

10)     oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

        2. Dokumenty dodatkowe:

 

1)      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

 

 

 

   VI.              Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na stanowisko urzędnicze: Podinspektor - konsultant ds. osób niepełnosprawnych w Biurze Projektu IW "EQUAL" w Starostwie Powiatowym  w Suwałkach" w terminie do dnia  25 czerwca 2007 r. do Starostwa Powiatowego w Suwałkach,   ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).

 

 

 

VII.              Inne informacje.                  

 

Postępowanie w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 33/07 Starosty Suwalskiego z dnia 4 czerwca 2007r. w sprawie ogłoszenia naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 33/07 Starosty Suwalskiego z dnia 4 czerwca  2007r. w sprawie ogłoszenia naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 18/06 Starosty Suwalskiego z dnia 26 kwietnia 2006r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

 

Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona dnia 25 czerwca 2007 r. o godz. 1400 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (tablica ogłoszeń), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

 

Lista zawierać będzie imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów z którymi w dniu 26 czerwca od godz. 900  Komisja  prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (sala konferencyjna pok.129).

 

Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę kwalifikacyjną przed Komisją nie będą indywidualnie powiadamiani.

 

 

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (tablica ogłoszeń), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

 

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 10 lipca 2007r.

w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.

 

 

Dodatkowych informacji udzielają:

1)     Cezary Zwoliński - Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250

2)  Anna Nowacka - Podinspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 5659252

 

 

                                     

       

w/z S T A R O S T Y

 

/-/ Cezary Grzegorz Zwoliński

SEKRETARZ POWIATU

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok.20).

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Nowacka

Wprowadzający: Anna Nowacka

Data modyfikacji: 2007-06-04

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2007-06-04