Ogłoszenie o naborze na stanowisko Podinspektora ds. geologii, górnictwa i gospodarki ...
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Suwalskiego
z dnia 8 sierpnia 2008 roku
o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym
w Suwałkach
Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko:
podinspektor
ds. geologii, górnictwa i gospodarki wodno-ściekowej
w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Leśnictwa
w Starostwie Powiatowym w Suwałkach,
ul. Świerkowa 60,
16-400 Suwałki
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
podinspektor
ds. geologii, górnictwa i gospodarki wodno-ściekowej
w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Leśnictwa
1 etat – pełny wymiar czasu pracy
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1) jest obywatelem polskim,
2) posiada wykształcenie wyższe lub średnie z 3- letnim stażem pracy,
3) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – podinspektor ds. geologii, górnictwa i gospodarki wodno-ściekowej
5) nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie,
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1) wykształcenie wyższe geologiczne lub o kierunku ochrona środowiska,
2) znajomość przepisów ustawy prawo geologiczne i górnicze,
3) znajomość ustawy prawo wodne,
4) znajomość ustawy prawo ochrony środowiska,
5) znajomość przepisów o dostępie do informacji publicznej,
6) znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
7) znajomość przepisów o samorządzie powiatowym.
IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
1. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem koncesji na poszukiwanie, rozpoznawanie i koncesji na wydobywanie kopalin pospolitych na powierzchni nie przekraczającej 2 ha i przewidywanym rocznym wydobyciu nie przekraczającym 20 000 m3.
2. Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat eksploatacyjnych za wydobywanie kopalin pospolitych, oraz spraw związanych z wymierzaniem kar za wydobywanie kopalin bez koncesji lub z rażącym naruszeniem warunków koncesji.
3. Kontrola zakładów górniczych eksploatujących oraz prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji z zakresu ruchu zakładów górniczych eksploatujących złoża kopalin pospolitych na powierzchni nie przekraczającej 2 ha i przewidywanym rocznym wydobyciu nie przekraczającym 20 000 m3.
4. Prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem dokumentacji geologicznych złóż kopalin pospolitych oraz innych dokumentów zakładów górniczych eksploatujących złoża kopalin pospolitych na powierzchni nie przekraczającej 2 ha i przewidywanym rocznym wydobyciu nie przekraczającym 20 000 m3.
5. Prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem projektów i dokumentacji hydrogeologicznych gdy przewidywana wydajność nie przekracza 50 m3/godz.
6. Prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem projektów i dokumentacji geologiczno - inżynierskich oraz projektów i dokumentacji określających warunki hydrogeologiczne dla projektowanych inwestycji.
7. Kontrola zakładów wykonujących roboty geologiczne zatwierdzone decyzją Starosty.
8. Prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem stref ochronnych ujęć wód podziemnych.
9. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem pozwoleń wodnoprawnych na pobór wód podziemnych
10. Prowadzenie przeglądu ustaleń pozwoleń wodnoprawnych na pobór wody lub wprowadzanie ścieków do wód, do ziemi lub urządzeń kanalizacyjnych, a także realizacji tych pozwoleń.
11. Prowadzenie archiwum geologicznego.
12. Bieżąca obsługa interesantów.
13. Opracowanie analiz, ocen, bieżących informacji o realizacji zadań na stanowisku pracy.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) kwestionariusz osobowy *
2) list motywacyjny,
3) kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego,
4) odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) dokumenty potwierdzające 3 – letni staż pracy,
6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: podinspektor ds. geologii, górnictwa i gospodarki wodno-ściekowej,
7) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
8) oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
9) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
2. Dokumenty dodatkowe:
1) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.
VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. geologii, górnictwa i gospodarki wodno-ściekowej w Starostwie Powiatowym w Suwałkach” w terminie do dnia 29 sierpnia 2008 roku do godz. 9.00 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta – pok.20)
VII. Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 26/08 Starosty Suwalskiego z dnia 8 sierpnia 2008 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 26/08 Starosty Suwalskiego z dnia 8 sierpnia 2008 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 18/06 Starosty Suwalskiego z dnia
26 kwietnia 2006r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona dnia 2 września 2008r. o godz. 1400 na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Lista zawierać będzie imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów z którymi w dniu 4 września 2008r. od godz. 900 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (sala konferencyjna – I piętro, pok.129)
Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę kwalifikacyjną przed Komisją nie będą indywidualnie powiadamiani.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 22 września 2008 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
Dodatkowych informacji udzielają:
1) Cezary Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250,
2) Stanisław Żukowski – Naczelnik Wydziału Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Leśnictwa, tel.+ 48 087 5659290
3) Ewa Krzyżewska – Inspektor w Wydziale Organizacyjnym,
tel.+ 48087 5659253
S T A R O S T A
/-/ Szczepan Ołdakowski
* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym (pok. nr 20)
Metryka strony