Ogłoszenie o naborze na stanowisko podinspektora ds. geologii, górnictwa i gospodarki...
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Suwalskiego
z dnia 10 sierpnia 2007 roku
o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym
w Suwałkach
Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko:
podinspektor
ds. geologii, górnictwa i gospodarki wodno-ściekowej
w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Leśnictwa
w Starostwie Powiatowym w Suwałkach,
ul. Świerkowa 60,
16-400 Suwałki
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
podinspektor
ds. geologii, górnictwa i gospodarki wodno-ściekowej
w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Leśnictwa
1 etat – pełny wymiar czasu pracy
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem
danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są
dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1) jest obywatelem polskim,
2) posiada wykształcenie wyższe lub średnie z 3- letnim stażem pracy,
3) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – podinspektor ds. geologii, górnictwa i gospodarki wodno-ściekowej
5) nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie,
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem
urzędniczym:
1) wykształcenie wyższe geologiczne lub o kierunku ochrona środowiska,
2) znajomość przepisów ustawy prawo geologiczne i górnicze,
3) znajomość ustawy prawo wodne,
4) znajomość ustawy prawo ochrony środowiska,
5) znajomość przepisów o dostępie do informacji publicznej,
6) znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
7) znajomość przepisów o samorządzie powiatowym.
IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
1. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem koncesji na poszukiwanie, rozpoznawanie i koncesji na wydobywanie kopalin pospolitych na powierzchni nie przekraczającej 2 ha i przewidywanym rocznym wydobyciu nie przekraczającym 20 000 m3.
2. Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat eksploatacyjnych za wydobywanie kopalin pospolitych, oraz spraw związanych z wymierzaniem kar za wydobywanie kopalin bez koncesji lub z rażącym naruszeniem warunków koncesji.
3. Kontrola zakładów górniczych eksploatujących oraz prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji z zakresu ruchu zakładów górniczych eksploatujących złoża kopalin pospolitych na powierzchni nie przekraczającej 2 ha i przewidywanym rocznym wydobyciu nie przekraczającym 20 000 m3.
4. Prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem dokumentacji geologicznych złóż kopalin pospolitych oraz innych dokumentów zakładów górniczych eksploatujących złoża kopalin pospolitych na powierzchni nie przekraczającej 2 ha i przewidywanym rocznym wydobyciu nie przekraczającym 20 000 m3.
5. Prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem projektów i dokumentacji hydrogeologicznych gdy przewidywana wydajność nie przekracza 50 m3/godz.
6. Prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem projektów i dokumentacji geologiczno - inżynierskich oraz projektów i dokumentacji określających warunki hydrogeologiczne dla projektowanych inwestycji.
7. Kontrola zakładów wykonujących roboty geologiczne zatwierdzone decyzją Starosty.
8. Prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem stref ochronnych ujęć wód podziemnych.
9. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem pozwoleń wodnoprawnych na pobór wód podziemnych
10. Prowadzenie przeglądu ustaleń pozwoleń wodnoprawnych na pobór wody lub wprowadzanie ścieków do wód, do ziemi lub urządzeń kanalizacyjnych, a także realizacji tych pozwoleń.
11. Prowadzenie archiwum geologicznego.
12. Bieżąca obsługa interesantów.
13. Opracowanie analiz, ocen, bieżących informacji o realizacji zadań na stanowisku pracy.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) kwestionariusz osobowy *
2) list motywacyjny,
3) kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego,
4) odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) dokumenty potwierdzające 3 – letni staż pracy,
6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: podinspektor ds. geologii, górnictwa i gospodarki wodno-ściekowej,
7) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego , że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
8) oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
9) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
2. Dokumenty dodatkowe:
1) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.
VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. geologii, górnictwa i gospodarki wodno-ściekowej w Starostwie Powiatowym w Suwałkach” w terminie do dnia 3 września 2007 roku do godz. 9.00 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta – pok.20)
VII. Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 49/07 Starosty Suwalskiego z dnia 10 sierpnia 2007r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 49/07 Starosty Suwalskiego z dnia 10 sierpnia 2007r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 18/06 Starosty Suwalskiego z dnia 26 kwietnia 2006r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona dnia 3 września 2007 r. o godz. 1400 na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Lista zawierać będzie imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów z którymi w dniu 5 września 2007r. od godz. 900 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (sala konferencyjna – I piętro , pok.129)
Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę kwalifikacyjną przed Komisją nie będą indywidualnie powiadamiani.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 18 września 2007 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
Dodatkowych informacji udzielają:
1) Cezary Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250,
2) Ewa Krzyżewska – Inspektor w Wydziale Organizacyjnym, tel.+ 48087 5659253
3) Stanisław Żukowski – Naczelnik Wydziału Rolnictwa Ochrony Środowiska i Leśnictwa, tel. + 48 087 565 92 90.
WICESTAROSTA
/-/ Witold Kowalewski
* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym (pok. nr 20)
Metryka strony