Ogłoszenie o naborze na stanowisko Podinspektora ds. gospodarki nieruchomościami

Ogłoszenie o naborze na stanowisko Podinspektora ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
O G Ł O S Z E N I E

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia 4 lutego 2008 roku

o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym

 w Suwałkach

 

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko:

Podinspektor

ds. gospodarki nieruchomościami

w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

w Starostwie Powiatowym w Suwałkach,

 ul. Świerkowa 60,

16-400 Suwałki

 

 

 

  I.        Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Świerkowa 60

16-400 Suwałki

 

II.     Określenie  stanowiska urzędniczego:

Podinspektor

ds. gospodarki nieruchomościami

w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

1 etat – pełny wymiar czasu pracy

 

III.  Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem  

       danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są   

       dodatkowe.

 

1.     Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym

 

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)        jest obywatelem polskim,

2)        posiada wykształcenie wyższe lub średnie geodezyjne z 3 – letnim stażem pracy,

3)        ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

4)        posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym –podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami,

5)        nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie,

6)        cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

 

2.     Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem   

     urzędniczym:

 

1)      wykształcenie wyższe o specjalności: gospodarka nieruchomościami, wyższe administracyjne lub prawnicze,

2)      uprawnienia zawodowe zarządcy nieruchomościami,

3)      staż pracy w administracji rządowej lub samorządowej,

4)      znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami,

5)      znajomość przepisów o dostępie do informacji publicznej,

6)      znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,

7)      znajomość przepisów o samorządzie powiatowym.

 

 

IV.          Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na  stanowisku urzędniczym.

 

 

1.     Prowadzenie ewidencji zasobu nieruchomości stanowiących własność powiatu.

2.     Przyjmowanie nieruchomości do w/w zasobu.

3.     Prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem decyzji dotyczących nabycia mienia powiatowego, w tym inwentaryzacja nieruchomości podlegających przejęciu na wniosek i z mocy prawa.

4.     Sporządzanie i podawanie do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości stanowiących własność powiatu przeznaczonych do sprzedaży, oddania w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, najem lub dzierżawę.

5.     Organizowanie, ogłaszanie i przeprowadzanie przetargów na zbycie nieruchomości stanowiących własność powiatu lub oddanie w użytkowanie wieczyste.

6.     Przygotowywanie i opracowywanie projektów uchwał w sprawie zwolnienia z obowiązku zbycia w drodze przetargu nieruchomości mienia powiatowego przeznaczonych pod budownictwo mieszkaniowe lub na realizację urządzeń infrastruktury mieszkaniowej albo innych celów publicznych.

7.     Przeprowadzanie rokowań z właścicielami o nabycie nieruchomości na mienie powiatu w drodze umowy.

8.     Przygotowywanie i opracowywanie projektów uchwał w sprawie oddawania nieruchomości w trwały zarząd na rzecz państwowych lub powiatowych jednostek organizacyjnych.

9.     Przygotowywanie i opracowywanie projektów uchwał w sprawie wydawania decyzji o wygaśnięciu trwałego zarządu.

10. Przygotowywanie i opracowywanie projektów uchwał w sprawie orzekania o przekazaniu trwałego zarządu między jednostkami organizacyjnymi.

11. Przygotowywanie i opracowywanie projektów uchwał w sprawie wyceny nieruchomości i orzekanie w zakresie ustalania opłat z tytułu trwałego zarządu oraz udzielania bonifikat.

12. Przygotowywanie i opracowywanie projektów uchwał w sprawie udzielania bonifikaty od opłat rocznych ustalonych z tytułu trwałego zarządu.

13. Przygotowywanie i opracowywanie projektów uchwał w sprawie zmiany stawki procentowej opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu oraz pozbawianie udzielonych bonifikat.

14. Przygotowywanie i opracowywanie projektów uchwał w sprawie aktualizacji opłat z tytułu trwałego zarządu.

15. Przygotowywanie i opracowywanie projektów uchwał w sprawie wnioskowania o dokonanie podziału nieruchomości stanowiących własność powiatu.

16. Przygotowywanie i opracowywanie projektów uchwał w sprawie ustalenia odszkodowania za działki gruntu wydzielone pod drogi publiczne, gminne, powiatowe, wojewódzkie i krajowe- z nieruchomości, której podział został dokonany na wniosek właściciela, a wysokość odszkodowania nie została uzgodniona z właściwym organem.

17. Przygotowywanie i opracowywanie projektów uchwał w sprawie ustalania odszkodowania za działki gruntu, wydzielone pod drogi w wyniku scalenia i podziału nieruchomości, a także za urządzenia, których właściciele lub użytkownicy wieczyści nie mogli odłączyć od gruntu, oraz za drzewa i krzewy.

18. Przygotowywanie i opracowywanie projektów uchwał w sprawie wywłaszczania nieruchomości.

19. Przygotowywanie i opracowywanie projektów uchwał w sprawie udzielania zezwoleń na niezwłoczne zajęcie nieruchomości, jeżeli zwłoka w jej zajęciu uniemożliwiłaby realizację celu publicznego.

20. Przygotowywanie i opracowywanie projektów uchwał w sprawie ograniczeń oraz sposobu korzystania z nieruchomości, poprzez udzielenie zezwolenia na zakładanie i przeprowadzanie na nieruchomości ciągów drenażowych, przewodów i urządzeń.

21. Przygotowywanie i opracowywanie projektów uchwał w sprawie udzielania zezwoleń na czasowe zajęcie nieruchomości, w przypadku siły wyższej lub potrzeby zapobieżenia powstaniu znacznej szkody.

22. Przygotowywanie i opracowywanie projektów uchwał w sprawie ustalania odszkodowania za wywłaszczone nieruchomości lub innego prawa.

23. Przygotowywanie i opracowywanie projektów uchwał w sprawie zwrotu wywłaszczonych nieruchomości i dokonywanie rozliczeń z tego tytułu.

24. Przygotowywanie i opracowywanie projektów uchwał w sprawie nieodpłatnego nadawania na własność działki osobie, której przysługuje prawo użytkowania działki gruntu z tytułu przekazania gospodarstwa rolnego państwu.

25. Przygotowywanie i opracowywanie projektów uchwał w sprawie nieodpłatnego nadawania na własność działki obejmującej budynki, w których znajdują się pomieszczenia i lokale przyznane do bezpłatnego z nich korzystania z tytułu przekazania gospodarstwa.

26. Współdziałanie z wydziałami oraz organami kontroli państwowej i samorządowej, jednostkami państwowymi i samorządowymi, organizacjami społecznymi i organami samorządu terytorialnego w realizacji powierzonych zadań.

 

 

 

 

    V.           Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

         1. Dokumenty niezbędne:  

 

1)          kwestionariusz osobowy  *

2)          list motywacyjny,

3)          kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego,

4)          odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5)          dokumenty potwierdzające 3 – letni staż pracy (przy wykształceniu średnim),

6)          zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami,

7)          zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego , że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,

8)          oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

9)          oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

10)     oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

        2. Dokumenty dodatkowe:

1)      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

 

   VI.              Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiemNabór na  stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami w Starostwie Powiatowym  w Suwałkach”  w terminie do dnia 20 lutego 2008r.  do godz. 9.00  do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60,    16-400 Suwałki  (Biuro Obsługi Klienta – pok.20)                

 

 

VII.              Inne informacje.                  

 

Postępowanie w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 6/08 Starosty Suwalskiego z dnia 4 lutego 2008 r. w sprawie ogłoszenia naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 6/08 Starosty Suwalskiego z dnia 4 lutego 2008 r. w sprawie ogłoszenia naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 18/06 Starosty Suwalskiego z dnia 26 kwietnia 2006r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

 

Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona dnia 20 lutego 2008r. o godz. 1400 na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

 

Lista zawierać będzie imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów z którymi w dniu 21 lutego 2008r.  od godz. 900  Komisja  prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (sala konferencyjna – I piętro , pok.129)

 

Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę kwalifikacyjną przed Komisją nie będą indywidualnie powiadamiani.

 

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

 

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 7 marca 2008r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.

 

 

Dodatkowych informacji udzielają:                                                                  

1)     Cezary Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250,

2)     Anna Nowacka -Inspektor ds. osobowych, tel.+ 48087 5659252,

3)     Ryszard Jan Kalinowski – Naczelnik Wydziału Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, tel. + 48 087 5659220.

 

 

 

S T A R O S T A

/-/ Szczepan Ołdakowski

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym (pok. nr 20)

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Nowacka

Wprowadzający: Anna Nowacka

Data modyfikacji: 2008-02-04

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2008-02-04