Ogłoszenie o naborze na stanowisko podinspektora ds. księgowości i obsługi finansowej projektu

Ogłoszenie o naborze na stanowisko podinspektora ds. księgowości i obsługi finansowej projektu IW EQUAL w Wydziale Finansowo - Budżetowym w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
O G Ł O S Z E N I E

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia 30 października  2007 roku

o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym

 w Suwałkach

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko:

 

podinspektor

ds. księgowości i obsługi finansowej projektu IW EQUAL

w Wydziale Finansowo - Budżetowym

 

w Starostwie Powiatowym w Suwałkach, ul.Świerkowa 60,

16-400 Suwałki

 

  I.        Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Świerkowa 60

16-400 Suwałki

 

II.     Określenie  stanowiska urzędniczego:

Podinspektor

ds. księgowości i obsługi finansowej projektu IW EQUAL

w Wydziale Finansowo - Budżetowym

 

1 etat – pełny wymiar czasu pracy/ na okres do dnia 31.03.2008r.

 

II.        Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

 

1.     Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym

 

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)        jest obywatelem polskim,

2)        posiada wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne z 3 – letnim stażem pracy,

3)        ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

4)        posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – podinspektor ds. księgowości i obsługi finansowej projektu IW EQUAL w Wydziale Finansowo – Budżetowym,

5)        nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie,

6)        cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

 

 

 

2.     Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

 

1)      wykształcenie wyższe ekonomiczne o kierunku/specjalności rachunkowość,

2)      znajomość ustawy o rachunkowości,

3)      znajomość  ustawy o finansach publicznych,

4)      znajomość zasad rachunkowości oraz planów kont jednostek budżetowych,

5)      znajomość przepisów o samorządzie powiatowym,

6)      dobra znajomość obsługi komputera, w tym: programu Excel,Word,

7)      znajomość programów księgowych, m.in.Perseus,

8)      5 –letni staż pracy na podobnym stanowisku.

 

 

IV.          Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

 

 

1)      Prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji dochodów i wydatków Działania 2,3 Projektu realizowanego w ramach Programu Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL dla Polski 2004 – 2006.

2)      Kompletowanie dowodów stanowiących podstawę księgowania dochodów i wydatków.

3)      Sprawdzanie dowodów pod względem rachunkowym.

4)      Sporządzanie dowodów wewnętrznych.

5)      Dekretacja dowodów stanowiących podstawę księgowania dokumentów.

6)      Sprawdzanie delegacji pod względem rachunkowym.

7)      Prowadzenie ewidencji szczegółowej i syntetycznej do kont rozrachunkowych.

8)      Bieżące uzgadnianie sald poszczególnych wydatków budżetowych z ewidencji syntetycznej z saldami kont ewidencji analitycznej.

9)      Sporządzanie sprawozdań z wydatków budżetowych.

10)   Przygotowywanie dokumentacji finansowej wg wymogów projektu PIW EQUAL do wniosku beneficjenta o płatność.

           

    V.           Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

         1. Dokumenty niezbędne:  

 

1)          kwestionariusz osobowy  *

2)          list motywacyjny,

3)          kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego,

4)          odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5)          dokumenty potwierdzające 3 – letni staż pracy (przy wykształceniu średnim),

6)          zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: podinspektor ds. księgowości i obsługi finansowej projektu IW EQUAL w Wydziale Finansowo – Budżetowym,

7)          zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego , że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,

8)          oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

9)          oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

10)     oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

 

2.     Dokumenty dodatkowe:

 

1) kserokopie dokumentów potwierdzających 5 – letni staż pracy na podobnym stanowisku,

2)  kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

 

 

   VI.              Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Nabór na stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. księgowości i obsługi finansowej projektu IW EQUAL w Wydziale Finansowo – Budżetowym w Starostwie Powiatowym w Suwałkach

 w terminie do dnia  15 listopada 2007 roku  do godz. 9.00  do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki  (Biuro Obsługi Klienta – pok. 20).             

 

 

VII.              Inne informacje.                  

 

 Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 53/07 Starosty Suwalskiego z dnia 30 października 2007r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 53/07 Starosty Suwalskiego z dnia 30 października 2007r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 18/06 Starosty Suwalskiego z dnia 26 kwietnia 2006r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

 

Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona dnia 15 listopada 2007r. o godz. 1400 na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

 

Lista zawierać będzie imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów z którymi w dniu 16 listopada od godz. 900 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (sala konferencyjna – I piętro, pok.129)

 

Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę kwalifikacyjną przed Komisją nie będą indywidualnie powiadamiani.

 

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

 

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 30 listopada 2007 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.

 

 

Dodatkowych informacji udzielają:

1)     Cezary Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250,

2)     Anna Nowacka – inspektor ds. osobowych, tel. +48 087 5659252,

3)     Elżbieta Nikonowicz – Skarbnik Powiatu, tel. +48 087 5659260.

 

 

 

 

S T A R O S T A

/-/ Szczepan Ołdakowski

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym (pok. nr 20)

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Nowacka

Wprowadzający: Anna Nowacka

Data modyfikacji: 2007-10-30

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2007-10-30