Ogłoszenie o naborze na stanowisko podinspektora ds. księgowości i obsługi finansowej projektu
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Suwalskiego
z dnia 30 października 2007 roku
o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym
w Suwałkach
Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko:
podinspektor
ds. księgowości i obsługi finansowej projektu IW EQUAL
w Wydziale Finansowo - Budżetowym
w Starostwie Powiatowym w Suwałkach, ul.Świerkowa 60,
16-400 Suwałki
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
Podinspektor
ds. księgowości i obsługi finansowej projektu IW EQUAL
w Wydziale Finansowo - Budżetowym
1 etat – pełny wymiar czasu pracy/ na okres do dnia 31.03.2008r.
II. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1) jest obywatelem polskim,
2) posiada wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne z 3 – letnim stażem pracy,
3) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – podinspektor ds. księgowości i obsługi finansowej projektu IW EQUAL w Wydziale Finansowo – Budżetowym,
5) nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie,
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1) wykształcenie wyższe ekonomiczne o kierunku/specjalności rachunkowość,
2) znajomość ustawy o rachunkowości,
3) znajomość ustawy o finansach publicznych,
4) znajomość zasad rachunkowości oraz planów kont jednostek budżetowych,
5) znajomość przepisów o samorządzie powiatowym,
6) dobra znajomość obsługi komputera, w tym: programu Excel,Word,
7) znajomość programów księgowych, m.in.Perseus,
8) 5 –letni staż pracy na podobnym stanowisku.
IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
1) Prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji dochodów i wydatków Działania 2,3 Projektu realizowanego w ramach Programu Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL dla Polski 2004 – 2006.
2) Kompletowanie dowodów stanowiących podstawę księgowania dochodów i wydatków.
3) Sprawdzanie dowodów pod względem rachunkowym.
4) Sporządzanie dowodów wewnętrznych.
5) Dekretacja dowodów stanowiących podstawę księgowania dokumentów.
6) Sprawdzanie delegacji pod względem rachunkowym.
7) Prowadzenie ewidencji szczegółowej i syntetycznej do kont rozrachunkowych.
8) Bieżące uzgadnianie sald poszczególnych wydatków budżetowych z ewidencji syntetycznej z saldami kont ewidencji analitycznej.
9) Sporządzanie sprawozdań z wydatków budżetowych.
10) Przygotowywanie dokumentacji finansowej wg wymogów projektu PIW EQUAL do wniosku beneficjenta o płatność.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) kwestionariusz osobowy *
2) list motywacyjny,
3) kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego,
4) odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) dokumenty potwierdzające 3 – letni staż pracy (przy wykształceniu średnim),
6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: podinspektor ds. księgowości i obsługi finansowej projektu IW EQUAL w Wydziale Finansowo – Budżetowym,
7) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego , że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
8) oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
9) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
2. Dokumenty dodatkowe:
1) kserokopie dokumentów potwierdzających 5 – letni staż pracy na podobnym stanowisku,
2) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.
VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. księgowości i obsługi finansowej projektu IW EQUAL w Wydziale Finansowo – Budżetowym w Starostwie Powiatowym w Suwałkach ”
w terminie do dnia 15 listopada 2007 roku do godz. 9.00 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta – pok. 20).
VII. Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 53/07 Starosty Suwalskiego z dnia 30 października 2007r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 53/07 Starosty Suwalskiego z dnia 30 października 2007r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 18/06 Starosty Suwalskiego z dnia 26 kwietnia 2006r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona dnia 15 listopada 2007r. o godz. 1400 na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Lista zawierać będzie imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów z którymi w dniu 16 listopada od godz. 900 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (sala konferencyjna – I piętro, pok.129)
Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę kwalifikacyjną przed Komisją nie będą indywidualnie powiadamiani.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 30 listopada 2007 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
Dodatkowych informacji udzielają:
1) Cezary Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250,
2) Anna Nowacka – inspektor ds. osobowych, tel. +48 087 5659252,
3) Elżbieta Nikonowicz – Skarbnik Powiatu, tel. +48 087 5659260.
S T A R O S T A
/-/ Szczepan Ołdakowski
* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym (pok. nr 20)
Metryka strony