Ogłoszenie o naborze na stanowisko Podinspektora ds. rejestracji i ewidencji pojazdów oraz ...
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Suwalskiego
z dnia 25 kwietnia 2008 roku
o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym
w Suwałkach
Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko:
Podinspektor
ds. rejestracji i ewidencji pojazdów oraz wydawania praw jazdy,
zezwoleń i licencji
w Wydziale Komunikacji
w Starostwie Powiatowym w Suwałkach,
ul. Świerkowa 60,
16-400 Suwałki
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
Podinspektor
ds. rejestracji i ewidencji pojazdów oraz wydawania praw jazdy,
zezwoleń i licencji
w Wydziale Komunikacji
1 etat – pełny wymiar czasu pracy
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem
danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1) jest obywatelem polskim,
2) posiada wykształcenie wyższe lub średnie techniczne o kierunku/ specjalności technik pojazdów samochodowych z 3 – letnim stażem pracy,
3) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym –podinspektor ds. rejestracji i ewidencji pojazdów oraz wydawania praw jazdy, zezwoleń i licencji,
5) nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie,
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1) wykształcenie wyższe administracyjne lub inne,
2) staż pracy w administracji rządowej lub samorządowej,
3) znajomość ustawy prawo o ruchu drogowym,
4) znajomość ustawy o transporcie drogowym,
5) znajomość przepisów o dostępie do informacji publicznej,
6) znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
7) znajomość przepisów o samorządzie powiatowym.
IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
1. Rejestrowanie pojazdów, wydawanie dowodów rejestracyjnych, zalegalizowanych tablic rejestracyjnych i nalepek kontrolnych, kart pojazdu.
2. Czasowa rejestracja pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych, zalegalizowanych tablic rejestracyjnych zwyczajnych i tymczasowych.
3. Przyjmowanie od właścicieli pojazdów informacji o zbyciu pojazdu i zmianie stanu faktycznego wymagającego zmiany danych zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym.
4. Wydawanie zaświadczeń potwierdzających dane zawarte w zagubionym dowodzie rejestracyjnym, karcie pojazdu.
5. Zwracanie dowodów rejestracyjnych zatrzymanych przez upoważnione organy.
6. Wpisywanie w dowodzie rejestracyjnym i ewidencji pojazdów adnotacji „GAZ”, „HAK”, „TAXI” i innych po uprzednim sprawdzeniu wymogów określonych obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
7. Wydawanie wtórników dowodów rejestracyjnych, kart pojazdu, tablic rejestracyjnych i nalepek kontrolnych.
8. Sprawdzenie dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia OC.
9. Wykonywanie czynności związanych z ustanowieniem lub ustaniem zastawów bankowych na pojazdach.
10. Wysyłanie zawiadomień o zarejestrowaniu pojazdów i potwierdzenie zawiadomień otrzymanych z innych urzędów.
11. Prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie decyzji orzekających o odmowie zarejestrowania pojazdu, uchylających decyzje o zarejestrowaniu itp.
12. Zamawianie tablic rejestracyjnych i druków ścisłego zarachowania/ pozwoleń czasowych, praw jazdy międzynarodowych, znaków legalizacyjnych i nalepek kontrolnych/.
13. Sporządzanie dla organów podatkowych, urzędu skarbowego, urzędu statystycznego informacji o zarejestrowanych i wyrejestrowanych pojazdach.
14. Wyrejestrowywanie pojazdów w przypadkach określonych ustawą.
15. Udostępnianie danych z ewidencji pojazdów organom do tego upoważnionym.
16. Wydawanie i cofanie licencji na krajowy transport drogowy osób i rzeczy.
17. Wydawanie zaświadczeń na przewozy na potrzeby własne.
18. Wydawanie zezwoleń na regularne i regularne specjalne przewozy na obszarze powiatu.
19. Kontrola przedsiębiorców w zakresie zgodności wykonywania transportu drogowego lub przewozów na potrzeby własne z przepisami ustawy i warunkami udzielonej licencji, zezwolenia, zaświadczenia.
20. Wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami (wszelkie czynności z tym związane).
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) kwestionariusz osobowy*
2) list motywacyjny,
3) kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego,
4) odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) dokumenty potwierdzające 3 – letni staż pracy (przy wykształceniu średnim),
6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: podinspektor ds. rejestracji i ewidencji pojazdów oraz wydawania praw jazdy, zezwoleń i licencji,
7) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego , że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
8) oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
9) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
2. Dokumenty dodatkowe:
1) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.
VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. rejestracji i ewidencji pojazdów oraz wydawania praw jazdy, zezwoleń i licencji Starostwie Powiatowym w Suwałkach” w terminie do dnia 15 maja 2008r. do godz. 9.00 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta – pok.20)
VII. Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 18/08 Starosty Suwalskiego z dnia 25 kwietnia 2008 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 18/08 Starosty Suwalskiego z dnia 25 kwietnia 2008 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 18/06 Starosty Suwalskiego z dnia 26 kwietnia 2006r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona dnia 15 maja 2008r. o godz. 1400 na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Lista zawierać będzie imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów z którymi w dniu 16 maja 2008r. od godz. 900 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (sala konferencyjna – I piętro , pok.129)
Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę kwalifikacyjną przed Komisją nie będą indywidualnie powiadamiani.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 12 czerwca 2008r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
Dodatkowych informacji udzielają:
1) Cezary Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250,
2) Anna Nowacka -Inspektor ds. osobowych, tel.+ 48087 5659252,
3) Jolanta Sawicka – Naczelnik Wydziału Komunikacji, tel. + 48 087 5659244
S T A R O S T A
/-/ Szczepan Ołdakowski
* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym (pok. nr 20)
Metryka strony