Ogłoszenie o naborze na stanowisko referenta prawno - administracyjnego do spraw oświaty

Ogłoszenie o naborze na stanowisko referenta prawno - administracyjnego do spraw oświaty ( samodzielne stanowisko pracy)
O G Ł O S Z E N I E

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia 25 sierpnia 2005 r.

o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko referenta prawno-administracyjnego do spraw oświaty (samodzielne stanowisko pracy) w Starostwie Powiatowym w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki

  1. Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Noniewicza 10

16-400 Suwałki

  1. Określenie stanowiska urzędniczego:

referent prawno-administracyjny do spraw oświaty (samodzielne stanowisko pracy)

1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy

  1. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

    1. jest obywatelem polskim,

    2. posiada wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,

    3. ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

    4. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym referenta prawno-administracyjnego do spraw oświaty,

    5. nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie,

    6. cieszy się nieposzlakowaną opinią.

      1. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

        1. odbycie stażu absolwenckiego w urzędzie administracji publicznej,

        2. znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,

        3. znajomość przepisów ustawy o systemie oświaty,

        4. znajomość przepisów ustawy - Karta Nauczyciela,

        5. znajomość podstawowych zasad techniki prawodawczej,

        6. znajomość obsługi komputera i oprogramowania Microsoft Office,

        7. uregulowany stosunek do służby wojskowej,

        8. opinia z miejsca pracy lub referencje,

        9. znajomość programu „Wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez programy stypendialne” - Działanie 2.2 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

          1. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

            1. Przygotowanie projektów uchwał i regulaminów w sprawie przyznawania uczniom szkół ponadgimnazjalnych oraz studentom pomocy materialnej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

            2. Przygotowanie „Wniosków o płatność” realizowanych projektów w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Lokalnego.

            3. Rozliczanie i koordynacja zadań związanych z realizacją projektów:
              1) „Stypendia dla młodzieży szkolnej ponadgimnazjalnej, maturalnej Powiatu

Suwalskiego”,

2) „Stypendia dla studentów pochodzących z terenu Powiatu Suwalskiego”,

  1. Przygotowanie sprawozdań okresowych, rocznych oraz końcowych z realizacji Projektów.

  2. Przygotowanie aktualnej prognozy wydatków instytucji wdrażającej.

  3. Systematyczne monitorowanie realizacji Projektu.

  4. Dokonywanie pomiaru i analizy wskaźników produktów, rezultatów i oddziaływania osiągniętych dzięki realizacji Projektów zgodnie z określonymi wskaźnikami monitoringowymi.

  5. W przypadku wystąpienia braków formalnych w dokumentach w/w ich uzupełnienie, a w razie potrzeby złożenie dodatkowych wyjaśnień.

    1. Wskazanie wymaganych dokumentów.

1. Dokumenty niezbędne:

      1. curriculum vitae.

      2. list motywacyjny,

      3. kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego,

      4. odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

      5. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku referenta prawno-administracyjnego do spraw oświaty,

      6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

      7. oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

      8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

2. Dokumenty dodatkowe:

  1. kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,

  2. kserokopie opinii z miejsca pracy lub referencji,

  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

    1. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach” w terminie do dnia 12 września 2005 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki (pok. 213).

  1. Inne informacje.

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 26/05 Starosty Suwalskiego z dnia 25 sierpnia 2005 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 26/05 Starosty Suwalskiego z dnia 25 sierpnia 2005 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem Przeprowadzenia Naboru stanowiącym załącznik Nr 1 do zarządzenia Nr 26/05 Starosty Suwalskiego z dnia 25 sierpnia 2005 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona dnia 12 września 2005 r. o godz. 1400 na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (I piętro) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/).

Lista zawierać będzie imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów z którymi w dniu 13 września 2005 r. od godz. 900 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (pok. 213).

Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę kwalifikacyjną przed Komisją nie będą indywidualnie powiadamiani.

Rozstrzygnięcie postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach nastąpi dnia 14 września 2005 r. o godz. 900 w pok. 213 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (I piętro) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/).

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 15 września 2005 r. w pok. 124 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.

Dodatkowych informacji pod numerem telefonu + 48 87 566 26 54 udzielają:

  1. Cezary Zwoliński - Sekretarz Powiatu,

  2. Anna Nowacka - Podinspektor ds. osobowych w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Starosta - Szczepan Ołdakowski

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Wprowadzający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Data modyfikacji: 2005-08-29

Opublikował: Magdalena Sienkiewicz

Data publikacji: 2005-08-26