Ogłoszenie o naborze na stanowisko referenta prawno - administracyjnego do spraw oświaty
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Suwalskiego
z dnia 25 sierpnia 2005 r.
o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko referenta prawno-administracyjnego do spraw oświaty (samodzielne stanowisko pracy) w Starostwie Powiatowym w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki
Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Noniewicza 10
16-400 Suwałki
Określenie stanowiska urzędniczego:
referent prawno-administracyjny do spraw oświaty (samodzielne stanowisko pracy)
1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy
Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
jest obywatelem polskim,
posiada wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,
ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym referenta prawno-administracyjnego do spraw oświaty,
nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie,
cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
odbycie stażu absolwenckiego w urzędzie administracji publicznej,
znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,
znajomość przepisów ustawy o systemie oświaty,
znajomość przepisów ustawy - Karta Nauczyciela,
znajomość podstawowych zasad techniki prawodawczej,
znajomość obsługi komputera i oprogramowania Microsoft Office,
uregulowany stosunek do służby wojskowej,
opinia z miejsca pracy lub referencje,
znajomość programu „Wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez programy stypendialne” - Działanie 2.2 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
Przygotowanie projektów uchwał i regulaminów w sprawie przyznawania uczniom szkół ponadgimnazjalnych oraz studentom pomocy materialnej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przygotowanie „Wniosków o płatność” realizowanych projektów w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Lokalnego.
Rozliczanie i koordynacja zadań związanych z realizacją projektów:
1) „Stypendia dla młodzieży szkolnej ponadgimnazjalnej, maturalnej Powiatu
Suwalskiego”,
2) „Stypendia dla studentów pochodzących z terenu Powiatu Suwalskiego”,
Przygotowanie sprawozdań okresowych, rocznych oraz końcowych z realizacji Projektów.
Przygotowanie aktualnej prognozy wydatków instytucji wdrażającej.
Systematyczne monitorowanie realizacji Projektu.
Dokonywanie pomiaru i analizy wskaźników produktów, rezultatów i oddziaływania osiągniętych dzięki realizacji Projektów zgodnie z określonymi wskaźnikami monitoringowymi.
W przypadku wystąpienia braków formalnych w dokumentach w/w ich uzupełnienie, a w razie potrzeby złożenie dodatkowych wyjaśnień.
Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
curriculum vitae.
list motywacyjny,
kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego,
odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku referenta prawno-administracyjnego do spraw oświaty,
oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
2. Dokumenty dodatkowe:
kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
kserokopie opinii z miejsca pracy lub referencji,
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.
Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach” w terminie do dnia 12 września 2005 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki (pok. 213).
Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 26/05 Starosty Suwalskiego z dnia 25 sierpnia 2005 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 26/05 Starosty Suwalskiego z dnia 25 sierpnia 2005 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem Przeprowadzenia Naboru stanowiącym załącznik Nr 1 do zarządzenia Nr 26/05 Starosty Suwalskiego z dnia 25 sierpnia 2005 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona dnia 12 września 2005 r. o godz. 1400 na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (I piętro) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/).
Lista zawierać będzie imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów z którymi w dniu 13 września 2005 r. od godz. 900 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (pok. 213).
Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę kwalifikacyjną przed Komisją nie będą indywidualnie powiadamiani.
Rozstrzygnięcie postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach nastąpi dnia 14 września 2005 r. o godz. 900 w pok. 213 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (I piętro) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/).
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 15 września 2005 r. w pok. 124 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
Dodatkowych informacji pod numerem telefonu + 48 87 566 26 54 udzielają:
Cezary Zwoliński - Sekretarz Powiatu,
Anna Nowacka - Podinspektor ds. osobowych w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Starosta - Szczepan Ołdakowski
Metryka strony