Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach

Ogłoszenie Starosty Suwalskiego z dnia 24 lutego 2006 roku o naborze na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
O G Ł O S Z E N I E

                                                 

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia 24 lutego 2006 roku

 

o naborze na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym  w Suwałkach

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko Naczelnika Wydziału - Kierownika Projektu

  Biura Projektu IW "EQUAL"

 w Starostwie Powiatowym

 w Suwałkach,

  ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki

 

  I.        Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Noniewicza 10

16-400 Suwałki

 

 

II.        Określenie kierowniczego stanowiska urzędniczego:

Naczelnik Wydziału Biura Projektu IW "EQUAL"- Kierownik Projektu

Wymiar czasu pracy - 0,7 etatu

 

 

III.        Określenie wymagań związanych z kierowniczym stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

 

1. Wymagania niezbędne związane z kierowniczym stanowiskiem urzędniczym

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)    jest obywatelem polskim,

2)    posiada wykształcenie wyższe,

3)    ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

4)    posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku urzędniczym - kierownik projektu,

5)    nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie,

6)    cieszy się nieposzlakowaną opinią.

7)    posiada łącznie co najmniej 5 lat pracy, w tym co najmniej dwuletniego stażu pracy na :

- stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządowych, lub

- w służbie cywilnej, lub

- w służbie zagranicznej z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub

- kierowniczych stanowiskach państwowych.

 

 

 

 

 

 

 

2.     Wymagania dodatkowe związane z kierowniczym stanowiskiem   

     urzędniczym:

 

1)  znajomość zasad funkcjonowania Europejskiego Funduszu Społecznego  w Polsce

2)  znajomość regulacji prawnych z zakresu rehabilitacji zawodowej              i społecznej osób niepełnosprawnych,

3)  znajomość systemu zatrudnienia i rynku pracy osób niepełnosprawnych,

4)  znajomość Dokumentów Programowych dla PIW EQUAL dla Polski     2004 - 2006:

- Komunikat Komisji do Rady, Parlamentu Europejskiego, Europejskiego Komitetu Gospodarczego i Społecznego oraz komitetu Regionów ustanawiający wytyczne dla drugiej rundy Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL dotyczące współpracy ponadnarodowej na rzecz promowania nowych sposobów zwalczania wszelkich form dyskryminacji i nierówności na rynku pracy,

- Program Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL dla Polski,

- Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 11 sierpnia 2004r.     w sprawie przyjęcia programu operacyjnego - Program Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL dla Polski 2004,

- Uzupełnienie Programu,

- Strategia włączania do głównego nurtu polityki rezultatów programu operacyjnego - Program Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL dla Polski  2004 - 2006  wersja znowelizowana i zatwierdzona przez Komitet Monitorujący 16 lutego 2006r.

5)  znajomość zagadnień z zakresu zarządzania zespołem projektowym,

6)  znajomość zagadnień z zakresu zarządzania cyklem Projektu,

7)  znajomość zagadnień z zakresu pomocy publicznej w ramach PIW Equal,

8)  znajomość zagadnień finansowych związanych z PIW Equal dla Polski 2004 - 2006, w tym kwalifikowalności wydatków, sprawozdawczości        i rozliczeń,

9)  znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,

10) znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,

11) znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego

12) znajomość ustawy o finansach publicznych

13) znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy   

       o ochronie informacji niejawnych

14) znajomość podstawowych zasad techniki prawodawczej,

15) znajomość Statutu Powiatu Suwalskiego,

16) staż pracy na stanowisku kierowniczym w jednostce zajmującej się zagadnieniami z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych,

17) uregulowany stosunek do służby wojskowej.

 

 

 

 

 

 

 

IV.          Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na  kierowniczym stanowisku urzędniczym.

 

1)      Odpowiedzialność za kierowanie całością działań związanych z bieżącym funkcjonowaniem Partnerstwa na Rzecz Rozwoju "Wchodzenie, utrzymanie, powrót na rynek pracy osób po chorobie psychicznej".

2)      Utrzymywanie stałej łączności ze wszystkimi Partnerami w Projekcie.

3)      Składanie na bieżąco informacji Partnerowi wiodącemu, Administratorowi Projektu z postępu prowadzonych prac.

4)      Dbanie o wykonywanie decyzji podejmowanych przez Grupę Zarządzającą.

5)      Nadzór nad pracami biura Projektu.

6)      Nadzór nad wydatkowaniem środków finansowych - jako pierwszy stopień systemu kontroli finansowej.

7)      Utrzymanie stałego roboczego kontaktu z Krajową Strukturą Wsparcia.

8)      Zapewnienia płynnego przepływu aktualnych informacji pomiędzy KSW a Partnerstwem na Rzecz Rozwoju.

9)      Nadzór nad systemem raportowania i sprawozdawczości Partnerów Projektu w stosunku do Partnera Wiodącego - Administratora Projektu i Administratora względem KSW.

10)   Nadzór (z ramienia Administratora) nad realizacją funkcjonujących w ramach    

      Partnerstwa na Rzecz Rozwoju umów, tj.:

- umowy nr EQ/061/A/d2/2006 zawartej pomiędzy Administratorem a KSW 

  w Warszawie,

- umowy o Partnerstwie na Rzecz Rozwoju asygnowanej przez wszystkich  

  Partnerów,

- umów bilateralnych zawartych pomiędzy Administratorem Projektu a  

poszczególnymi Partnerami w Projekcie.

 

               11) Organizowanie wykonania zadań wydziału  wynikających z przepisów prawa,           zarządzeń, poleceń Starosty, uchwał Rady i Zarządu.

               12) Zapewnienia opracowania programów i planów zadań należących do wydziału.

               13) Opracowanie planów finansowych do projektu budżetu powiatu w części dotyczącej zadań wydziału.

               14) Bieżąca kontrola wykonania zadań finansowych.

               15) Zapewnienie opracowania sprawozdań z wykonania budżetu w części dotyczącej wydziału.

               16) Przygotowanie projektów aktów prawnych Starosty, Zarządu, Rady i jej Komisji.

                17) Przygotowywanie dla potrzeb Starosty i Zarządu oraz w celu przedłożenia Radzie i jej Komisjom projektów sprawozdań, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań powierzonych wydziałowi.

                18) Zapewnienie terminowego i zgodnego z prawem prowadzenia postępowania administracyjnego z zakresu administracji publicznej należących do właściwego wydziału.

                

                19) Zapewnienie przestrzegania  w wydziale tajemnicy państwowej i służbowej oraz ochrony danych osobowych.

                20) Zapewnienie przestrzegania postanowień Regulaminu Pracy Starostwa,
a w szczególności przepisów o dyscyplinie pracy, warunkach bezpieczeństwa
i higieny pracy oraz ochronie przeciwpożarowej.

                21) Współdziałanie z innymi wydziałami i z jednostkami organizacyjnymi powiatu, służbami, inspekcjami i strażami przy realizacji zadań powiatu, a także
z samorządowym kolegium odwoławczym, organami administracji rządowej, samorządowej, szczebla gminnego i wojewódzkiego oraz innymi jednostkami realizującymi zadania społeczno - gospodarcze na rzecz powiatu.

                22) Usprawnienie organizacji i formy pracy wydziałów oraz podejmowanie działań na rzecz usprawnienia pracy Starostwa.

                23) Prowadzenie w zakresie ustalonym przez Starostę kontroli i instruktażu w jednostkach organizacyjnych powiatu.

                24) Współpraca z Komisjami Rady w zakresie kompetencji powiatu.

           25)  Współuczestniczenie w opracowaniu zamierzeń rozwojowych powiatu.

            

    V.           Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

         1. Dokumenty niezbędne:  

1)          curriculum vitae.

2)          list motywacyjny,

3)          kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego,

4)          odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5)          zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym: Naczelnika Wydziału- kierownika projektu,

6)          oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

7)          oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

8)          oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

        2. Dokumenty dodatkowe:

1)      kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,

2)      kserokopie opinii z miejsca pracy lub referencji,

3)      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

 

   VI.              Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach" w terminie do dnia 10 marca 2006 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki (pok. 213).

 

VII.              Inne informacje.            

 

Postępowanie w sprawie naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 8/06 Starosty Suwalskiego z dnia 24 lutego 2006 r. w sprawie ogłoszenia naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 8/06 Starosty Suwalskiego z dnia    24 lutego 2006r. w sprawie ogłoszenia naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem Przeprowadzenia Naboru stanowiącym załącznik Nr 1 do zarządzenia Nr 8/06 Starosty Suwalskiego  z dnia 24 lutego 2006r. w sprawie ogłoszenia naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu                     i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona dnia  10 marca 2006 r. o godz. 1400 na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (I piętro) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach                           (http://sp-suwalki.pbip.pl/).

 

Lista zawierać będzie imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania                   (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów z którymi w dniu 13  marca  od godz. 900 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (pok. 213).

 

Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę kwalifikacyjną przed Komisją nie będą indywidualnie powiadamiani.

 

Rozstrzygnięcie postępowania w sprawie naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach nastąpi dnia 14 marca  2006 r.  o godz. 900   w pok. 213 (II piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.

 

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (I piętro) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/).

 

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 16 marca 2006 r.                  w pok. 126 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.

 

Dodatkowych informacji udzielają:                                                            

1)     Cezary Zwoliński - Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 566 26 54 ,

2)     Anna Nowacka - Podinspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 562 83 59.   

 

 

 

S T A R O S T A

/-/ Szczepan Ołdakowski

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Nowacka

Wprowadzający: Anna Nowacka

Data modyfikacji: 2006-02-24

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2006-02-24