Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Suwalskiego
z dnia 24 lutego 2006 roku
o naborze na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko Naczelnika Wydziału - Kierownika Projektu
Biura Projektu IW "EQUAL"
w Starostwie Powiatowym
w Suwałkach,
ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Noniewicza 10
16-400 Suwałki
II. Określenie kierowniczego stanowiska urzędniczego:
Naczelnik Wydziału Biura Projektu IW "EQUAL"- Kierownik Projektu
Wymiar czasu pracy - 0,7 etatu
III. Określenie wymagań związanych z kierowniczym stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane z kierowniczym stanowiskiem urzędniczym
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1) jest obywatelem polskim,
2) posiada wykształcenie wyższe,
3) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku urzędniczym - kierownik projektu,
5) nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie,
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
7) posiada łącznie co najmniej 5 lat pracy, w tym co najmniej dwuletniego stażu pracy na :
- stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządowych, lub
- w służbie cywilnej, lub
- w służbie zagranicznej z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
- kierowniczych stanowiskach państwowych.
2. Wymagania dodatkowe związane z kierowniczym stanowiskiem
urzędniczym:
1) znajomość zasad funkcjonowania Europejskiego Funduszu Społecznego w Polsce
2) znajomość regulacji prawnych z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych,
3) znajomość systemu zatrudnienia i rynku pracy osób niepełnosprawnych,
4) znajomość Dokumentów Programowych dla PIW EQUAL dla Polski 2004 - 2006:
- Komunikat Komisji do Rady, Parlamentu Europejskiego, Europejskiego Komitetu Gospodarczego i Społecznego oraz komitetu Regionów ustanawiający wytyczne dla drugiej rundy Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL dotyczące współpracy ponadnarodowej na rzecz promowania nowych sposobów zwalczania wszelkich form dyskryminacji i nierówności na rynku pracy,
- Program Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL dla Polski,
- Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 11 sierpnia 2004r. w sprawie przyjęcia programu operacyjnego - Program Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL dla Polski 2004,
- Uzupełnienie Programu,
- Strategia włączania do głównego nurtu polityki rezultatów programu operacyjnego - Program Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL dla Polski 2004 - 2006 wersja znowelizowana i zatwierdzona przez Komitet Monitorujący 16 lutego 2006r.
5) znajomość zagadnień z zakresu zarządzania zespołem projektowym,
6) znajomość zagadnień z zakresu zarządzania cyklem Projektu,
7) znajomość zagadnień z zakresu pomocy publicznej w ramach PIW Equal,
8) znajomość zagadnień finansowych związanych z PIW Equal dla Polski 2004 - 2006, w tym kwalifikowalności wydatków, sprawozdawczości i rozliczeń,
9) znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,
10) znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
11) znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
12) znajomość ustawy o finansach publicznych
13) znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy
o ochronie informacji niejawnych
14) znajomość podstawowych zasad techniki prawodawczej,
15) znajomość Statutu Powiatu Suwalskiego,
16) staż pracy na stanowisku kierowniczym w jednostce zajmującej się zagadnieniami z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych,
17) uregulowany stosunek do służby wojskowej.
IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na kierowniczym stanowisku urzędniczym.
1) Odpowiedzialność za kierowanie całością działań związanych z bieżącym funkcjonowaniem Partnerstwa na Rzecz Rozwoju "Wchodzenie, utrzymanie, powrót na rynek pracy osób po chorobie psychicznej".
2) Utrzymywanie stałej łączności ze wszystkimi Partnerami w Projekcie.
3) Składanie na bieżąco informacji Partnerowi wiodącemu, Administratorowi Projektu z postępu prowadzonych prac.
4) Dbanie o wykonywanie decyzji podejmowanych przez Grupę Zarządzającą.
5) Nadzór nad pracami biura Projektu.
6) Nadzór nad wydatkowaniem środków finansowych - jako pierwszy stopień systemu kontroli finansowej.
7) Utrzymanie stałego roboczego kontaktu z Krajową Strukturą Wsparcia.
8) Zapewnienia płynnego przepływu aktualnych informacji pomiędzy KSW a Partnerstwem na Rzecz Rozwoju.
9) Nadzór nad systemem raportowania i sprawozdawczości Partnerów Projektu w stosunku do Partnera Wiodącego - Administratora Projektu i Administratora względem KSW.
10) Nadzór (z ramienia Administratora) nad realizacją funkcjonujących w ramach
Partnerstwa na Rzecz Rozwoju umów, tj.:
- umowy nr EQ/061/A/d2/2006 zawartej pomiędzy Administratorem a KSW
w Warszawie,
- umowy o Partnerstwie na Rzecz Rozwoju asygnowanej przez wszystkich
Partnerów,
- umów bilateralnych zawartych pomiędzy Administratorem Projektu a
poszczególnymi Partnerami w Projekcie.
11) Organizowanie wykonania zadań wydziału wynikających z przepisów prawa, zarządzeń, poleceń Starosty, uchwał Rady i Zarządu.
12) Zapewnienia opracowania programów i planów zadań należących do wydziału.
13) Opracowanie planów finansowych do projektu budżetu powiatu w części dotyczącej zadań wydziału.
14) Bieżąca kontrola wykonania zadań finansowych.
15) Zapewnienie opracowania sprawozdań z wykonania budżetu w części dotyczącej wydziału.
16) Przygotowanie projektów aktów prawnych Starosty, Zarządu, Rady i jej Komisji.
17) Przygotowywanie dla potrzeb Starosty i Zarządu oraz w celu przedłożenia Radzie i jej Komisjom projektów sprawozdań, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań powierzonych wydziałowi.
18) Zapewnienie terminowego i zgodnego z prawem prowadzenia postępowania administracyjnego z zakresu administracji publicznej należących do właściwego wydziału.
19) Zapewnienie przestrzegania w wydziale tajemnicy państwowej i służbowej oraz ochrony danych osobowych.
20) Zapewnienie przestrzegania
postanowień Regulaminu Pracy Starostwa,
a w szczególności przepisów o dyscyplinie pracy, warunkach bezpieczeństwa
i higieny pracy oraz ochronie przeciwpożarowej.
21) Współdziałanie z innymi wydziałami i
z jednostkami organizacyjnymi powiatu, służbami, inspekcjami i strażami przy
realizacji zadań powiatu, a także
z samorządowym kolegium odwoławczym, organami administracji rządowej,
samorządowej, szczebla gminnego i wojewódzkiego oraz innymi jednostkami
realizującymi zadania społeczno - gospodarcze na rzecz powiatu.
22) Usprawnienie organizacji i formy pracy wydziałów oraz podejmowanie działań na rzecz usprawnienia pracy Starostwa.
23) Prowadzenie w zakresie ustalonym przez Starostę kontroli i instruktażu w jednostkach organizacyjnych powiatu.
24) Współpraca z Komisjami Rady w zakresie kompetencji powiatu.
25) Współuczestniczenie w opracowaniu zamierzeń rozwojowych powiatu.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) curriculum vitae.
2) list motywacyjny,
3) kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego,
4) odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym: Naczelnika Wydziału- kierownika projektu,
6) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
2. Dokumenty dodatkowe:
1) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
2) kserokopie opinii z miejsca pracy lub referencji,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.
VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach" w terminie do dnia 10 marca 2006 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki (pok. 213).
VII. Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 8/06 Starosty Suwalskiego z dnia 24 lutego 2006 r. w sprawie ogłoszenia naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Harmonogram postępowania w sprawie naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 8/06 Starosty Suwalskiego z dnia 24 lutego 2006r. w sprawie ogłoszenia naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Postępowanie w sprawie naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem Przeprowadzenia Naboru stanowiącym załącznik Nr 1 do zarządzenia Nr 8/06 Starosty Suwalskiego z dnia 24 lutego 2006r. w sprawie ogłoszenia naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona dnia 10 marca 2006 r. o godz. 1400 na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (I piętro) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/).
Lista zawierać będzie imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów z którymi w dniu 13 marca od godz. 900 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (pok. 213).
Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę kwalifikacyjną przed Komisją nie będą indywidualnie powiadamiani.
Rozstrzygnięcie postępowania w sprawie naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach nastąpi dnia 14 marca 2006 r. o godz. 900 w pok. 213 (II piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (I piętro) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/).
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 16 marca 2006 r. w pok. 126 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
Dodatkowych informacji udzielają:
1) Cezary Zwoliński - Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 566 26 54 ,
2) Anna Nowacka - Podinspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 562 83 59.
S T A R O S T A
/-/ Szczepan Ołdakowski
Metryka strony