Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze ...

Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Kierownika Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
O G Ł O S Z E N I E

 

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia 31  października 2011 roku

o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

 w Starostwie Powiatowym

w Suwałkach

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko

Kierownika Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

 

   I.        Nazwa i adres jednostki:

 

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Świerkowa 60

16-400 Suwałki

 

 II.        Określenie  stanowiska urzędniczego:

Kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

 

1 etat – pełny wymiar czasu pracy

 

III.        Określenie wymagań związanych z kierowniczym stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

 

1. Wymagania niezbędne związane z kierowniczym stanowiskiem urzędniczym:

 

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)         jest obywatelem polskim,

2)         posiada wykształcenie wyższe geodezyjne lub wyższe kartograficzne,

3)          posiada co najmniej czteroletni staż pracy lub wykonywała co najmniej 4 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,

4)         posiada co najmniej jeden zakres uprawnień zawodowych z dziedziny geodezji i kartografii,

5)         ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

6)         posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,

7)         nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8)         cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

2.      Wymagania dodatkowe związane z kierowniczym stanowiskiem urzędniczym:

 

1)       znajomość przepisów ustawy - Prawo geodezyjne i kartograficzne,

2)       znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,

3)       znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,

4)       znajomość podstawowych przepisów ustawy o finansach publicznych dotyczących samorządu terytorialnego,

5)       znajomość przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych,

6)       znajomość przepisów ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego,

7)       znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,

8)       znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,

9)       znajomość podstawowych zasad techniki prawodawczej.

 

 IV.          Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na kierowniczym stanowisku urzędniczym.

 

1.        Organizacja pracy i kierowanie zespołem pracowników Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.

2.        Nadzór nad prowadzeniem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.

3.        Nadzór nad programowaniem modernizacji i aktualizacji mapy zasadniczej.

4.        Nadzór nad programowaniem modernizacji i aktualizacji operatów ewidencji gruntów.

5.        Nadzór nad tworzeniem i aktualizacja baz danych.

 

    V.           Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

         1. Dokumenty niezbędne:  

 

1)           kwestionariusz osobowy *

2)           list motywacyjny,

3)           kserokopia dowodu osobistego,

4)           odpis lub  kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na dane stanowisko),

5)           kserokopie dokumentów potwierdzających czteroletni staż pracy lub potwierdzających wykonywanie co najmniej 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,

6)           kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie uprawnień zawodowych z dziedziny geodezji i kartografii,

7)           zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,

8)           oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem  sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

9)           oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,

10)       oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

11)       oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  zawartych w ofercie na potrzeby niezbędne do realizacji niniejszego procesu rekrutacji.

 

        2. Dokumenty dodatkowe:

 

1)       kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych kwalifikacji.

 

   VI.              Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze: „Kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej” w terminie do dnia 15 listopada 2011 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach,  ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).

 

VII.              Inne informacje.                  

 

Postępowanie w sprawie naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 51/2011 Starosty Suwalskiego z dnia                  31 października 2011 r. w sprawie ogłoszenia naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 51/2011  Starosty Suwalskiego z dnia                      31 października 2011 r. w sprawie ogłoszenia naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną  drogą elektroniczną  lub telefonicznie w dniu  17 listopada 2011 roku  w godz. 9.00 – 14.00.

 

W dniu 18 listopada 2011r. od godz. 900  Komisja  prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne oraz  (I piętro , pok.125).

 

Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/)  oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

 

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.

 

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 5 grudnia 2011 r. w pok. 123           (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.   

                                                          

Dodatkowych informacji udzielają:                                                                            

1)      Ryszard Jan Kalinowski – Naczelnik Wydziału Geodezji Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, tel. +48 087 5659220,

2)      Cezary Grzegorz Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250,

3)  Anna  Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 5659252.

 

 

             

                             WICESTAROSTA

                        /-/ Witold Kowalewski

 

 

     

* kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego                     w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)    

        

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Wprowadzający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Data modyfikacji: 2011-10-31

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2011-10-31