Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym ...

Ogłoszenie Starosty Suwalskiego z dnia 31 października 2012 roku o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Kierownika Referatu - Biura Projektu „Aktywna młodzież ożywia zabytki” w Wydziale Programowania, Inwestycji i Rozwoju w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
O G Ł O S Z E N I E

 

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia  31 października 2012 roku

o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

 w Starostwie Powiatowym

w Suwałkach

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko

Kierownika Referatu - Biura Projektu „Aktywna młodzież ożywia zabytki”

w Wydziale Programowania, Inwestycji i Rozwoju

 

 

   I.        Nazwa i adres jednostki:

 

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Świerkowa 60

16-400 Suwałki

 

 II.        Określenie  kierowniczego stanowiska urzędniczego:

 

Kierownik Referatu - Biura Projektu „Aktywna młodzież ożywia zabytki”                 

w Wydziale Programowania, Inwestycji i Rozwoju

 

1 etat – pełny wymiar czasu pracy

 

Umowa na czas określony, zgodnie z  przewidywanym okresem realizacji projektu:   

ok. 24 m-cy.

 

III.        Określenie wymagań związanych z kierowniczym  stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

 

1. Wymagania niezbędne związane z kierowniczym stanowiskiem urzędniczym:

 

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)         jest obywatelem polskim,

2)         posiada wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o kierunku : ekonomia, politologia, prawo

3)         ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

4)         posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku urzędniczym – kierownik referatu,

5)         nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6)         cieszy się nieposzlakowaną opinią,

7)         posiada co najmniej czteroletni staż pracy lub wykonywała co najmniej 4 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.

 

 

 

 

2.      Wymagania dodatkowe związane z kierowniczym stanowiskiem urzędniczym:

 

1)       wykształcenie wyższe drugiego stopnia (magisterskie) o specjalności: integracja europejska, współczesne stosunki międzynarodowe, marketing polityczny,

2)       co najmniej  3 –letni staż pracy na podobnym stanowisku – obsługa projektów i programów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w tym z udziałem partnerów zagranicznych,

3)       znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

4)       znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

5)       znajomość ogólnych zasad postępowania administracyjnego wynikających z ustawy  -  Kodeks postępowania administracyjnego,

6)       znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,

7)       znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,

8)       znajomość ustawy o finansach publicznych w zakresie budżetu jednostki samorządu terytorialnego,

9)       znajomość ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju,

10)   znajomość ustawy - Prawo zamówień publicznych,

11)   znajomość dokumentów strategicznych dotyczących rozwoju kraju - Strategia Rozwoju Kraju 2007-2015 (www.mrr.gov.pl), 

12)   znajomość Funduszy Strukturalnych i Inicjatyw Wspólnotowych Unii Europejskiej z ich zasadami i możliwościami wykorzystywania przez samorządy(www.mrr.gov.pl),

13)   znajomość Programu Współpracy Transgranicznej Litwa – Polska – Rosja 2007-2013 (www.lt-pl-ru.eu),

14)   znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym.

 

 

 IV.          Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na kierowniczym stanowisku urzędniczym.

 

1.   Organizowanie wykonywania zadań Biura Projektu „Aktywna młodzież ożywia zabytki” wynikających z umowy grantowej, przepisów prawa, poleceń przełożonych.

2.    Współdziałanie z Partnerami Projektu, Wspólnym Sekretariatem Technicznym, z jednostkami organizacyjnymi Powiatu, administracją rządową i samorządową, instytucjami i organizacjami w zakresie działań wynikających
z projektu „Aktywna młodzież ożywia zabytki”. 

3.       Współpraca z mediami lokalnymi i regionalnymi w zakresie promocji projektu
i jego efektów.

4.      Przygotowywanie projektów aktów prawnych związanych z zakresem obowiązków na stanowisku pracy.

5.      Stały monitoring przebiegu realizacji projektu w Starostwie Powiatowym oraz
u Partnerów.

6.      Bieżące i systematyczne zapoznawanie się z aktami prawnymi obowiązującymi na stanowisku pracy.

7.      Prowadzenie i bieżąca aktualizacja zbioru aktów prawnych obowiązujących na stanowisku pracy, prowadzonego w formie papierowej lub elektronicznej.

 

    V.           Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

         1. Dokumenty niezbędne:  

 

1)           kwestionariusz osobowy *

2)           list motywacyjny,

3)           kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni/szkoły potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na stanowisko),

4)           kserokopie dokumentów potwierdzających czteroletni staż pracy lub potwierdzających wykonywanie co najmniej 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,

5)           zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: Kierownik Referatu,

6)           oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,

7)           oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,

8)           oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

9)           oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

  

 

   2. Dokumenty dodatkowe:

 

1)      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,

2)      kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej 3- letni staż pracy                  na podobnym stanowisku – obsługa projektów i programów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w tym z udziałem partnerów zagranicznych.

 

 VI.           Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych 

  1. W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Suwałkach nie przekroczył 6%,
  2. Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję.

VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. Miejsce pracy: Suwałki, ul. Świerkowa 60.
  2. Umowa o pracę: umowa na czas określony – przewidywany okres realizacji projektu : ok. 24 m-cy.
  3. Specyfika pracy na stanowisku:

1)     praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze w budynku nie posiadającym windy,

2)     pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

3)     bezpośredni kontakt z innymi samorządami i podmiotami zagranicznymi – Partnerami Projektu na rzecz realizacji zadań w projekcie oraz jednostkami organizacyjnymi Powiatu,

4)     wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy (w tym poza godzinami pracy i w dniach ustawowo wolnych od pracy).

  1. Przewidywany termin zatrudnienia: listopad - grudzień 2012 rok.

 

 VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na  kierownicze stanowisko urzędnicze: Kierownik Referatu - Biura Projektu „Aktywna młodzież ożywia zabytki” w Wydziale Programowania, Inwestycji i Rozwoju w terminie do dnia  12 listopada 2012 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach,  ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).

 

 

 

    IX. Inne informacje.                     

 

Postępowanie w sprawie naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 38/2012 Starosty Suwalskiego z dnia                  31 października 2012 r. w sprawie ogłoszenia naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym  w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 38/2012 Starosty Suwalskiego z dnia 31 października    2012 r. w sprawie ogłoszenia naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym   w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego        z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Przeprowadzenie naboru obejmie:

1)     etap pierwszy polegający na sprawdzeniu spełniania przez kandydatów wymagań formalnych, określonych w ogłoszeniu oraz wyłonieniu nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów zakwalifikowanych do drugiego etapu,

2)     etap drugi -  test pisemny lub/oraz rozmowę kwalifikacyjną.

 

Osoby zakwalifikowane do drugiego etapu naboru zostaną powiadomione (telefonicznie lub drogą elektroniczną) i zaproszone do drugiego etapu naboru- potwierdzającego w szczególności stopień spełnienia wymagań dodatkowych zawartych w pkt III.

 

Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego             w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) i na  tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter). Dodatkowo kandydaci, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.

 

 

Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/)  oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

 

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.

 

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 20 grudnia 2012 r. w pok. 123            (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach. Oferty nie odebrane w ciągu            3 miesięcy  od dnia ogłoszenia wyniku naboru zostaną komisyjnie zniszczone.                                                                                    

 

 

 

Dodatkowych informacji udzielają:                                                                       

1)      Teresa Zwolan – Naczelnik Wydziału Programowania, Inwestycji i Rozwoju,

tel. 87 5659270,

2)      Cezary Grzegorz Zwoliński – Sekretarz Powiatu tel. 87 5659250

3)  Anna  Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel. 87 5659252.

 

 

 

S T A R O S T A

/-/ Szczepan Ołdakowski

 

 

 

 

 

* kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego                     w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)  

       

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Wprowadzający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Data modyfikacji: 2012-10-31

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2012-10-31