Ogłoszenie o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach

Ogłoszenie Starosty Suwalskiego z dnia 20 marca 2006 roku o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
O G Ł O S Z E N I E

                                                 

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia 20 marca 2006 roku

 

o naborze na wolne  stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym

 w Suwałkach

 

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko

 Inspektora

do spraw rozliczania finansowego projektów, nadzoru i  kontroli finansowej projektu IW EQUAL

w Wydziale Finansowo - Budżetowym

w Starostwie Powiatowym w Suwałkach, ul. Noniewicza 10,

16-400 Suwałki

 

 

 

  I.        Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Noniewicza 10

16-400 Suwałki

 

II.     Określenie  stanowiska urzędniczego:

Inspektor do spraw rozliczania projektów, nadzoru i  kontroli  

finansowej  projektu IW EQUAL w Wydziale Finansowo - Budżetowym

1 etat - pełny wymiar czasu pracy

 

III.  Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem  

       danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są   

       dodatkowe.

 

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym

 

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)    jest obywatelem polskim,

2)    posiada wykształcenie wyższe ,

3)    3 - letni staż pracy,

4)    ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

5)    posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - inspektora ds. rozliczania projektów, nadzoru i  kontroli finansowej projektu IW EQUAL w Wydziale Finansowo - Budżetowym,

6)    nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie,

7)    cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

 

     

 

 

 

2.     Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem   

     urzędniczym:

 

 

1)  wykształcenie wyższe ekonomiczne i/lub podyplomowe studia ekonomiczne,

2)  znajomość ustawy o rachunkowości,

3)  znajomość ustawy o finansach publicznych,

4)  znajomość zasad rachunkowości oraz planów kont jednostek budżetowych,

5)  znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

6)  znajomość programów księgowych, m.in. Perseus,

7)  5 - letni staż pracy na podobnym stanowisku.

 

 

 

IV.          Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na  stanowisku urzędniczym.

 

1)      Prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji dochodów i wydatków realizowanych projektów współfinansowanych z funduszów Unii Europejskiej, kontraktów.

2)      Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami.

3)      Sporządzanie raportów końcowych z realizacji projektów oraz dokonanie rozliczenia ostatecznego projektów.

4)      Współdziałanie z wydziałem merytorycznie realizującym projekt w zakresie uzgodnień ewidencji z przyjętym harmonogramem wydatków.

5)      Bieżące i terminowe załatwianie spraw na zajmowanym stanowisku: sporządzanie sprawozdawczości z wydatków budżetowych w obowiązujących terminach.

6)      Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.

7)      Właściwe kompletowanie dokumentacji.

8)      Nadzór i kontrola wykonania budżetu Partnerstwa.

9)      Nadzór i gospodarowanie środkami płatniczymi otrzymywanymi od Instytucji płatniczej w ramach kolejnych transz.

10)  Przekazywanie środków płatniczych do Partnerów.

11)  Kontrola i nadzór nad przekazywanymi od Partnerów dokumentami służącymi rozliczeniu poszczególnych transz otrzymywanych środków.

12)  Kontrola poprawności składanych rozliczeń i sprawozdań finansowych - miesięcznych, kwartalnych, końcowych (rocznych) i z całego Działania 2,3.

13)  Nadzór nad poprawnością przedkładanych dla partnerów wniosków beneficjenta o płatność.

14)  Nadzór nad poprawnością składanego w Krajowej Strukturze Wsparcia wniosku beneficjenta o płatność w imieniu całego Partnerstwa.

15)  Opiniowanie zmian w budżecie Partnerstwa.

16)  Nadzór nad realizacją uchwały budżetowej i przedstawienie wniosków o jej zmianę w zakresie budżetu EQUAL.

17)  Terminowe i prawidłowe sporządzanie  sprawozdań i informacji.

 

 

 

 

 

 

 

 

    V.           Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

         1. Dokumenty niezbędne:  

 

1)          curriculum vitae.

2)          list motywacyjny,

3)          kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego,

4)          odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5)          zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: inspektora ds.  rozliczania finansowego projektów, nadzoru i kontroli finansowej projektu IW EQUAL w Wydziale Finansowo - Budżetowym,

6)          oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

7)          oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

8)          oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

9)          kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy.

 

 

 

        2. Dokumenty dodatkowe:

 

1)      kserokopie świadectw pracy potwierdzających 5 - letni staż pracy na podobnym stanowisku,

2)      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

 

 

 

   VI.              Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na  stanowisko urzędnicze: inspektor ds.  rozliczania finansowego projektów, nadzoru i kontroli finansowej projektu IW EQUAL                w Wydziale Finansowo - Budżetowym w Starostwie Powiatowym         w Suwałkach" w terminie do dnia 4 kwietnia 2006 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki      (pok. 213).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VII.              Inne informacje.            

 

Postępowanie w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 12/06 Starosty Suwalskiego z dnia 20 marca 2006 r. w sprawie ogłoszenia naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 12/06 Starosty Suwalskiego z dnia 20 marca 2006r. w sprawie ogłoszenia naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem Przeprowadzenia Naboru stanowiącym załącznik Nr 1 do zarządzenia Nr 12/06 Starosty Suwalskiego  z dnia 20 marca 2006r. w sprawie ogłoszenia naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu                     i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona dnia 5 kwietnia 2006 r. o godz. 1000 na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (I piętro) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/).

 

Lista zawierać będzie imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania                   (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów z którymi w dniu 6 kwietnia od godz. 900 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (pok. 213).

 

Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę kwalifikacyjną przed Komisją nie będą indywidualnie powiadamiani.

 

Rozstrzygnięcie postępowania w sprawie naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach nastąpi dnia 10 kwietnia 2006 r.  o godz. 900   w pok. 213 (II piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.

 

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (I piętro) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/).

 

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 14 kwietnia 2006 r.                  w pok. 126 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.

 

 

Dodatkowych informacji udzielają:                                                            

1)     Cezary Zwoliński - Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 566 26 54 ,

2)  Anna Nowacka - Podinspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 562 83 59.   

 

 

S T A R O S T A

/-/ Szczepan Ołdakowski

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Nowacka

Wprowadzający: Anna Nowacka

Data modyfikacji: 2006-03-20

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2006-03-20