Ogłoszenie o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Suwalskiego
z dnia 20 marca 2006 roku
o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym
w Suwałkach
Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko
Inspektora
do spraw rozliczania finansowego projektów, nadzoru i kontroli finansowej projektu IW EQUAL
w Wydziale Finansowo - Budżetowym
w Starostwie Powiatowym w Suwałkach, ul. Noniewicza 10,
16-400 Suwałki
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Noniewicza 10
16-400 Suwałki
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
Inspektor do spraw rozliczania projektów, nadzoru i kontroli
finansowej projektu IW EQUAL w Wydziale Finansowo - Budżetowym
1 etat - pełny wymiar czasu pracy
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem
danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są
dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1) jest obywatelem polskim,
2) posiada wykształcenie wyższe ,
3) 3 - letni staż pracy,
4) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
5) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - inspektora ds. rozliczania projektów, nadzoru i kontroli finansowej projektu IW EQUAL w Wydziale Finansowo - Budżetowym,
6) nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie,
7) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem
urzędniczym:
1) wykształcenie wyższe ekonomiczne i/lub podyplomowe studia ekonomiczne,
2) znajomość ustawy o rachunkowości,
3) znajomość ustawy o finansach publicznych,
4) znajomość zasad rachunkowości oraz planów kont jednostek budżetowych,
5) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
6) znajomość programów księgowych, m.in. Perseus,
7) 5 - letni staż pracy na podobnym stanowisku.
IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
1) Prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji dochodów i wydatków realizowanych projektów współfinansowanych z funduszów Unii Europejskiej, kontraktów.
2) Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3) Sporządzanie raportów końcowych z realizacji projektów oraz dokonanie rozliczenia ostatecznego projektów.
4) Współdziałanie z wydziałem merytorycznie realizującym projekt w zakresie uzgodnień ewidencji z przyjętym harmonogramem wydatków.
5) Bieżące i terminowe załatwianie spraw na zajmowanym stanowisku: sporządzanie sprawozdawczości z wydatków budżetowych w obowiązujących terminach.
6) Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7) Właściwe kompletowanie dokumentacji.
8) Nadzór i kontrola wykonania budżetu Partnerstwa.
9) Nadzór i gospodarowanie środkami płatniczymi otrzymywanymi od Instytucji płatniczej w ramach kolejnych transz.
10) Przekazywanie środków płatniczych do Partnerów.
11) Kontrola i nadzór nad przekazywanymi od Partnerów dokumentami służącymi rozliczeniu poszczególnych transz otrzymywanych środków.
12) Kontrola poprawności składanych rozliczeń i sprawozdań finansowych - miesięcznych, kwartalnych, końcowych (rocznych) i z całego Działania 2,3.
13) Nadzór nad poprawnością przedkładanych dla partnerów wniosków beneficjenta o płatność.
14) Nadzór nad poprawnością składanego w Krajowej Strukturze Wsparcia wniosku beneficjenta o płatność w imieniu całego Partnerstwa.
15) Opiniowanie zmian w budżecie Partnerstwa.
16) Nadzór nad realizacją uchwały budżetowej i przedstawienie wniosków o jej zmianę w zakresie budżetu EQUAL.
17) Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań i informacji.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) curriculum vitae.
2) list motywacyjny,
3) kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego,
4) odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: inspektora ds. rozliczania finansowego projektów, nadzoru i kontroli finansowej projektu IW EQUAL w Wydziale Finansowo - Budżetowym,
6) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
9) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy.
2. Dokumenty dodatkowe:
1) kserokopie świadectw pracy potwierdzających 5 - letni staż pracy na podobnym stanowisku,
2) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.
VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na stanowisko urzędnicze: inspektor ds. rozliczania finansowego projektów, nadzoru i kontroli finansowej projektu IW EQUAL w Wydziale Finansowo - Budżetowym w Starostwie Powiatowym w Suwałkach" w terminie do dnia 4 kwietnia 2006 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki (pok. 213).
VII. Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 12/06 Starosty Suwalskiego z dnia 20 marca 2006 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 12/06 Starosty Suwalskiego z dnia 20 marca 2006r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem Przeprowadzenia Naboru stanowiącym załącznik Nr 1 do zarządzenia Nr 12/06 Starosty Suwalskiego z dnia 20 marca 2006r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona dnia 5 kwietnia 2006 r. o godz. 1000 na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (I piętro) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/).
Lista zawierać będzie imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów z którymi w dniu 6 kwietnia od godz. 900 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (pok. 213).
Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę kwalifikacyjną przed Komisją nie będą indywidualnie powiadamiani.
Rozstrzygnięcie postępowania w sprawie naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach nastąpi dnia 10 kwietnia 2006 r. o godz. 900 w pok. 213 (II piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (I piętro) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/).
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 14 kwietnia 2006 r. w pok. 126 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
Dodatkowych informacji udzielają:
1) Cezary Zwoliński - Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 566 26 54 ,
2) Anna Nowacka - Podinspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 562 83 59.
S T A R O S T A
/-/ Szczepan Ołdakowski
Metryka strony