Ogłoszenie o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach

Ogłoszenie Starosty Suwalskiego z dnia 20 marca 2006 roku o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
O G Ł O S Z E N I E

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia 20 marca 2006 roku

o naborze na wolne  stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym

w Suwałkach

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko

Podinspektora

do spraw księgowości i obsługi finansowej projektu IW EQUAL

w Wydziale Finansowo - Budżetowym

w Starostwie Powiatowym w Suwałkach, ul. Noniewicza 10,

16-400 Suwałki

 

  I.        Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Noniewicza 10

16-400 Suwałki

 

II.        Określenie stanowiska urzędniczego:

Podinspektor ds. księgowości i obsługi finansowej projektu IW EQUAL

W Wydziale Finansowo - Budżetowym

1 etat- pełny wymiar czasu pracy

 

III.        Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

 

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)    jest obywatelem polskim,

2)    posiada wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne z 3- letnim stażem pracy,

3)    ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

4)    posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym -podinspektora ds. księgowości i obsługi finansowej projektu IW "EQUAL" w Wydziale Finansowo - Budżetowym,     

5)    nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie,

6)    cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

 

2.     Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem  urzędniczym: 

 

1)  wykształcenie wyższe ekonomiczne o kierunku/specjalności rachunkowość,

2)  znajomość ustawy o rachunkowości,

3)  znajomość ustawy o finansach publicznych,

4)  znajomość zasad rachunkowości oraz planów kont  jednostek budżetowych,

5)  znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

6)  dobra znajomość obsługi komputera, w tym: programu Excel,

7)  znajomość programów księgowych, m.in. Perseus.

 

 

 

IV.          Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku  urzędniczym.  

 

1)      Prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji dochodów i wydatków Działania 2,3 Projektu realizowanego w ramach Programu Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL dla Polski 2004 - 2006.

2)      Kompletowanie dowodów stanowiących podstawę księgowania dochodów i wydatków.

3)      Sprawdzanie dowodów pod względem rachunkowym.

4)      Sporządzanie dowodów wewnętrznych.

5)      Dekretacja dowodów stanowiących podstawę księgowania dokumentów.

6)      Sprawdzanie delegacji pod względem rachunkowym.

7)      Prowadzenie ewidencji szczegółowej i syntetycznej do kont rozrachunkowych.

8)      Bieżące uzgadnianie sald poszczególnych wydatków budżetowych z ewidencji syntetycznej z saldami kont ewidencji analitycznej.

9)      Sporządzanie sprawozdań z wydatków budżetowych.

          

    V.           Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

         1. Dokumenty niezbędne:  

1)          curriculum vitae.

2)          list motywacyjny,

3)          kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego,

4)          odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5)          zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: podinspektora ds. księgowości i obsługi finansowej projektu IW "EQUAL",

6)          oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

7)          oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

8)          oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

9)          kserokopie dokumentów potwierdzających  staż pracy.

 

        2. Dokumenty dodatkowe:

 

1)      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

 

 

   VI.              Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na  stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. księgowości i obsługi finansowej projektu IW EQUAL w Wydziale Finansowo - Budżetowym w Starostwie Powiatowym w Suwałkach" w terminie do dnia 4 kwietnia 2006 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki (pok. 213).

 

 

 

VII.              Inne informacje.            

 

Postępowanie w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 12/06 Starosty Suwalskiego z dnia 20 marca 2006 r. w sprawie ogłoszenia naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 12/06 Starosty Suwalskiego z dnia 20 marca 2006r. w sprawie ogłoszenia naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem Przeprowadzenia Naboru stanowiącym załącznik Nr 1 do zarządzenia Nr 12/06 Starosty Suwalskiego  z dnia 20 marca 2006r. w sprawie ogłoszenia naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu                     i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona dnia 5 kwietnia 2006 r. o godz. 1000 na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (I piętro) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/).

 

Lista zawierać będzie imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania                   (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów z którymi w dniu 6 kwietnia od godz. 1200 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (pok. 213).

 

Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę kwalifikacyjną przed Komisją nie będą indywidualnie powiadamiani.

 

Rozstrzygnięcie postępowania w sprawie naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach nastąpi dnia 10 kwietnia 2006 r.  o godz. 900   w pok. 213 (II piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.

 

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (I piętro) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/).

 

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 14 kwietnia 2006 r.                  w pok. 126 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.

 

 

Dodatkowych informacji udzielają:                                                            

1)     Cezary Zwoliński - Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 566 26 54 ,

2)  Anna Nowacka - Podinspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 562 83 59.   

 

 

S T A R O S T A

/-/ Szczepan Ołdakowski

 

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Nowacka

Wprowadzający: Anna Nowacka

Data modyfikacji: 2006-03-20

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2006-03-20