Ogłoszenie o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach

Ogłoszenie o naborze na stanowisko podispektora ds. ochrony powierzchni ziemi i powietrza w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Leśnictwa w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
O G Ł O S Z E N I E

                                                 

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia 1 lutego 2007 roku

o naborze na wolne  stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym

w Suwałkach

 

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko

podinspektor

do spraw ochrony powierzchni ziemi i powietrza

w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Leśnictwa

w Starostwie Powiatowym w Suwałkach,

ul. Świerkowa 60,

16-400 Suwałki

 

 

  I.        Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Świerkowa 60

16-400 Suwałki

 

II.     Określenie  stanowiska urzędniczego:

podinspektor

do spraw ochrony powierzchni ziemi i powietrza

w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Leśnictwa

 

1 etat - pełny wymiar czasu pracy

 

III.  Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem  

       danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są   

       dodatkowe.

 

 

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym

 

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)    jest obywatelem polskim,

2)    posiada wykształcenie wyższe lub średnie  z 3 - letnim stażem pracy,

3)    ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

4)    posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - podinspektora ds. ochrony powierzchni ziemi i powietrza,

5)    nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie,

6)    cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

 

 

 

2.     Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem   

     urzędniczym:

 

1)  wykształcenie wyższe o kierunku ochrona środowiska,

2)  znajomość przepisów ustawy o odpadach,

3)  znajomość przepisów ustawy prawo ochrony środowiska,

4)  znajomość przepisów o dostępie do informacji publicznej,

5)  znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,

6)  znajomość przepisów o samorządzie powiatowym.

 

 

IV.          Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na  stanowisku urzędniczym.

 

  1. Przygotowywanie pozwoleń na wprowadzenie gazów lub pyłów do powietrza.
  2. Przygotowywanie decyzji, zobowiązujących podmiot prowadzący instalację, do sporządzenia i przedłożenia przeglądu technicznego.
  3. Przygotowywanie postanowień w zakresie sporządzania raportu oddziaływania planowanego przedsięwzięcia mogącego znacząco oddziaływać na środowisko.
  4. Przygotowywanie decyzji ustalających wymagania w zakresie ochrony środowiska dotyczące eksploatacji instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, o ile jest uzasadnione koniecznością ochrony środowiska.
  5. Przygotowywanie projektów uchwał o obszarach ograniczonego użytkowania dla przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko.
  6. Przygotowywanie decyzji na wytwarzanie odpadów wytwórcom prowadzącym instalację.
  7. Przygotowywanie decyzji zatwierdzających program gospodarki odpadami niebezpiecznymi.
  8. Przygotowywanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie odzysku, unieszkodliwiania, zbiórki lub transportu odpadów.
  9. Zbieranie i sprawdzanie informacji o wytwarzanych odpadach innych niż komunalne.
  10. Prowadzenie rejestru dla podmiotów prowadzących działalność w zakresie odzysku, unieszkodliwiania, zbiórki lub transportu odpadów, zwolnionych z obowiązku posiadania zezwolenia.
  11. Przygotowywanie decyzji na składowanie odpadów niebezpiecznych na składowiskach odpadów.
  12. Przygotowywanie pozwoleń na emitowanie hałasu do środowiska.
  13. Przygotowywanie pozwoleń na emitowanie pól elektromagnetycznych.
  14. Prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, w zakresie prowadzonych spraw.
  15. Prowadzenie spraw związanych z Powiatowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
  16. Prowadzenie wykazu danych o dokumentach w  zakresie informacji o środowisku, podlegających publicznemu udostępnieniu.
  17. Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie znajdujących się w posiadaniu Wydziału.
  18. Sporządzanie sprawozdań i informacji.
  19. Przygotowywanie odpowiedzi na skargi i wnioski interesantów.
  20. Dbałość o wykonywanie zadań publicznych oraz o środki publiczne z uwzględnieniem interesów państwa oraz innych indywidualnych interesów obywateli.

 

 

    V.           Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

         1. Dokumenty niezbędne:  

 

1)          kwestionariusz osobowy  *

2)          list motywacyjny,

3)          kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego,

4)          odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5)          kserokopia dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,

6)          zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: podinspektor ds. ochrony powierzchni ziemi i powietrza,

7)          zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego , że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,

8)          oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

9)          oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

10)     oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

        2. Dokumenty dodatkowe:

 

1)      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

 

   VI.              Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na  stanowisko urzędnicze: Podinspektor do spraw ochrony powierzchni ziemi i powietrza w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Leśnictwa w Starostwie Powiatowym  w Suwałkach" w terminie do dnia 16 lutego 2007 r. do godz. 900   do Starostwa Powiatowego w Suwałkach,
ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki 
(Biuro Obsługi Klienta - pok.20)                

 

VII.              Inne informacje.            

 

Postępowanie w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 6/07 Starosty Suwalskiego z dnia 1 lutego 2007r. w sprawie ogłoszenia naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 6/07 Starosty Suwalskiego z dnia1 lutego 2007r. w sprawie ogłoszenia naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 18/06 Starosty Suwalskiego              z dnia 26 kwietnia 2006r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

 

Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu                     i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona dnia 19 lutego 2007 r. o godz. 1400 na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

 

Lista zawierać będzie imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania                   (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów z którymi w dniu 21 lutego 2007r. od godz. 900  Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (sala konferencyjna - I piętro, pok.129)

 

Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę kwalifikacyjną przed Komisją nie będą indywidualnie powiadamiani.

 

 

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

 

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 9 marca 2007 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.

 

 

Dodatkowych informacji udzielają:                                                            

1)     Cezary Zwoliński - Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250,

2)  Anna Nowacka - Podinspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 5659252.

 

 

                                     

S T A R O S T A

/-/ Szczepan Ołdakowski

    

 

 

 

 

 

 

* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym (pok. nr 20)

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Nowacka

Wprowadzający: Anna Nowacka

Data modyfikacji: 2007-02-01

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2007-02-01