Ogłoszenie o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
O G Ł O S Z E N I E

                                                 

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia 14 marca 2006 roku

 

o naborze na wolne  stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym

 w Suwałkach

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko podinspektora ds. obsługi sekretariatu

  Biura Projektu IW "EQUAL"

 w Starostwie Powiatowym

 w Suwałkach,

  ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki

 

 

  I.        Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Noniewicza 10

16-400 Suwałki

 

II.  Określenie  stanowiska urzędniczego:

Podinspektor do spraw obsługi sekretariatu

          w  Biurze Projektu IW "EQUAL"

1 etat - w pełnym wymiarze czasu pracy

 

 

III.   Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem 

        danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są 

        dodatkowe.

 

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym

 

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)    jest obywatelem polskim,

2)    posiada wykształcenie wyższe lub średnie z 3- letnim stażem pracy ,

3)    ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

4)    posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - podinspektora do spraw obsługi sekretariatu,

5)    nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie,

6)    cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

 

2.     Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem   

     urzędniczym:

 

1)   znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,

2)   znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,

3)   znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,

4)   znajomość Programu Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL dla Polski,

5)   znajomość instrukcji kancelaryjnej dla organów powiatu,

6)  posiada wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne,

7)  dobra znajomość komputera - pakietu MS Office,       

8)  znajomość jednego z języków obcych w stopniu wystarczającym do                         

                    bieżącej komunikacji (angielski lub włoski).

         

 

IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

 

1)      Obsługa Biura Projektu Equal.

2)      Odpowiadzialność za obieg dokumentacji i korespondencji związanej z realizacją projektu zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

3)      Prowadzenie korespondencji bieżącej, w tym formułowanie projektów pism, odpowiedzi i stanowisk.

4)      Opracowywanie, gromadzenie i rejestr dokumentacji związanych
z bieżącą pracą Biura.

5)      Prowadzenie ewidencji poleceń wyjazdów służbowych pracowników Starostwa Powiatowego w Suwałkach delegowanych w ramach Projektu PIW Equal.

6)  Prowadzenie pełnej dokumentacji pracy Grupy Zarządzającej Projektem:

            - gromadzenie  i przygotowanie materiałów niezbędnych dla  

            pracy Grupy Zarządzającej Projektem,

          - przygotowywanie spotkań Grupy Zarządzającej Projektem,

         - sporządzanie protokołów z posiedzeń Grupy Zarządzającej  

           Projektem.

 

 

 

    V.           Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

         1. Dokumenty niezbędne:  

 

1)          curriculum vitae.

2)          list motywacyjny,

3)          kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego,

4)          odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5)          kserokopia dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,

6)          zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: podinspektora do spraw obsługi sekretariatu Biura EQUAL,

7)          oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

8)          oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

 

9)          oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych                       osobowych do celów rekrutacji.

           

        2. Dokumenty dodatkowe:

 

  1) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

 

 

   VI.              Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na  stanowisko urzędnicze: podinspektor do spraw obsługi sekretariatu w Biurze Projektu IW "EQUAL" w Starostwie Powiatowym w Suwałkach" w terminie do dnia 29 marca  2006 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki (pok. 213).

 

VII.              Inne informacje.            

 

Postępowanie w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 10/06 Starosty Suwalskiego z dnia 14 marca 2006 r. w sprawie ogłoszenia naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 10/06 Starosty Suwalskiego z dnia 14 marca 2006r. w sprawie ogłoszenia naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem Przeprowadzenia Naboru stanowiącym załącznik Nr 1 do zarządzenia Nr 10/06 Starosty Suwalskiego  z dnia 14 marca 2006r. w sprawie ogłoszenia naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu                     i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona dnia 29 marca 2006 r. o godz. 1400 na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (I piętro) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/).

 

Lista zawierać będzie imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania                   (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów z którymi w dniu 30 marca  od godz. 900 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (pok. 213).

 

Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę kwalifikacyjną przed Komisją nie będą indywidualnie powiadamiani.

 

Rozstrzygnięcie postępowania w sprawie naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach nastąpi dnia 31 marca  2006 r.  o godz. 900   w pok. 213 (II piętro) Starostwa Powiatowego              w Suwałkach.

 

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (I piętro) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/).

 

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 5 kwietnia 2006 r.                  w pok. 126 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.

 

 

Dodatkowych informacji udzielają:                                                            

1)     Cezary Zwoliński - Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 566 26 54 ,

2)  Anna Nowacka - Podinspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 562 83 59.   

 

 

                                     

 

S T A R O S T A

 

     /-/ Szczepan Ołdakowski

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Nowacka

Wprowadzający: Anna Nowacka

Data modyfikacji: 2006-03-14

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2006-03-14