Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach

Ogłoszenie Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach z dnia 27 listopada 2006 roku o naborze na stanowisko referenta ds. analiz danych w Dziale ds. rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach
Ogłoszenie

Ogłoszenie

Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie 
w Suwałkach  z dnia 27 listopada 2006 r.

o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Powiatowym  Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach

 

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko:  

 

            - referenta ds. analiz danych

 w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie  w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki.

 

I. Nazwa i adres jednostki:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach

ul. Świerkowa 60

16-400 Suwałki

 

II. Określenie stanowiska urzędniczego:  realizacja zadań z zakresu Partnerstwo na rzecz Rozwoju "Wchodzenie, utrzymanie, powrót na rynek pracy osób po chorobie psychicznej:

 

- referent d/s analiz danych - w Dziale ds rehabilitacji zawodowej I społecznej osób niepełnosprawnych,

- 1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy.

 

III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie
z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe:

 

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1) jest obywatelem polskim,

2) posiada wykształcenie co najmniej średnie

3) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz                     

    korzysta z pełni praw publicznych,

4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku        

    urzędniczym referenta ds. analiz danych,

5) nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie,

6) cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

1) znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,

2) znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,

3) uregulowany stosunek do służby wojskowej,

4) opinia z miejsca pracy lub referencje,

5) znajomość  Programu Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL dla Polski 2004 - 2006.

6) biegłe posługiwanie się komputerem w zakresie obsługi  pakietu "MS Office"

 

IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

1)rejestrowanie procesów zawiązującej się współpracy pomiędzy Partnerami
    w Projekcie PRR A0340 d2,

2) przygotowywanie narządzi służących do zbierania i analizy danych.

3) gromadzenie danych,

4) prowadzenie stałych kontaktów roboczych  z Partnerami,

5) udział    w    grupach   roboczych   i    w   razie   potrzeby   w   spotkaniach   Grupy

    Zarządzającej,

6) formułowanie postulatów i wniosków na skutek analizy zebranych materiałów.

7) opis wartości dodanej jako efektu współpracy pomiędzy partnerami.

 

V. Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

1) Dokumenty niezbędne:

1)  Curriculum vitae,

2)  List motywacyjny,

3)  Kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego

     dowodu osobistego,

4) Odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających                         

     wykształcenie,

5) Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku referenta ds. analiz danych

6) Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,

7)  Oświadczenie kandydata, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

8) Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

9) Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

2. Dokumenty dodatkowe:

1) poświadczone kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie

    zawodowe kandydata,

2) poświadczone kserokopie opinii z miejsca pracy lub referencji,

3) poświadczone kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych         

     umiejętności.

 

VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach oznaczonych napisem: "Nabór na stanowisko urzędnicze - referenta ds. analiz i danych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie  w Suwałkach  w terminie do dnia 12 grudnia 2006 r. do godz. 900 do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (pok. 5).

 

VII. Inne informacje.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowiska urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 5/06 Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Suwalskiego z dnia 27 listopada  2006 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowiska urzędnicze w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie  w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 5/06 Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w  Suwałkach z dnia 27 listopada 2006r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowiska urzędnicze w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowiska urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem Przeprowadzenia Naboru stanowiącym załącznik Nr 2 do zarządzenia Nr 5/06 Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w  Suwałkach z dnia 27 listopada 2006r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowiska urzędnicze w  Powiatowym  Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach.

 

Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu
i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona
dnia 12 grudnia 2006 r. o godz. 1200 na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa  Powiatowego w Suwałkach oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/).

 

Lista zawierać będzie imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów z którymi
w dniu 12 grudnia br. od godz. 1230 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (pok. 3).

 

Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę kwalifikacyjną przed Komisją nie będą indywidualnie powiadamiani.

 

Rozstrzygnięcie postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze
w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach nastąpi
dnia 12 grudnia 2006 r. o godz. 1430  w pok. 6 Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Suwałkach.

 

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata na tablicy ogłoszeń w siedzibie  Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie  w Suwałkach  oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/).

 

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 21 grudnia 2006 r. w pok. 5  Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach.

 

Dodatkowych informacji pod numerem telefonu + 48 87 565 92 80 udziela:

1) Teresa Ambrosiewicz - St. inspektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

    w Suwałkach.

2) Mariola Zuchwalska - Kierownik Działu ds. Opiekuńczo - Wychowawczych

    Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach.

 

 

 

 

D Y R E K T O R

POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY

       RODZINIE W SUWAŁKACH

 

/-/ Stanisław Dziemian

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Stanisław Dziemian

Wprowadzający: Stanisław Dziemian

Data modyfikacji: 2006-11-27

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2006-11-27