Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym ...

Ogłoszenie Starosty Suwalskiego z dnia 19 lutego 2013 roku o naborze na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. geologii, górnictwa i gospodarki wodno - ściekowej w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Leśnictwa w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
O G Ł O S Z E N I E

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia 19 lutego 2013 roku

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 w Starostwie Powiatowym

w Suwałkach

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko

podinspektora

ds. geologii, górnictwa i gospodarki wodno-ściekowej

w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Leśnictwa

w Starostwie Powiatowym w Suwałkach,

 ul. Świerkowa 60,

16-400 Suwałki

 

   I.        Nazwa i adres jednostki:

 

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Świerkowa 60

16-400 Suwałki

 

 II.        Określenie  stanowiska urzędniczego:

 

Podinspektor ds. geologii, górnictwa i gospodarki wodno-ściekowej

w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Leśnictwa

 

1 etat – pełny wymiar czasu pracy

 

III.        Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

 

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:

 

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)         jest obywatelem polskim;

2)         posiada wykształcenie wyższe o kierunku: geologia, ochrona środowiska lub średnie o kierunku: geologia, ochrona środowiska z 3- letnim stażem pracy,

3)         ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

4)         posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – podinspektor;

5)         nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

6)         cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

2.      Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

 

1)       wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku: geologia,

2)       co najmniej 3- letni staż pracy w administracji,

3)       znajomość przepisów ustawy - Prawo geologiczne i górnicze,

4)       znajomość przepisów ustawy - Prawo wodne,

5)       znajomość przepisów ustawy - Prawo ochrony środowiska,

6)       znajomość przepisów ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz cechach oddziaływania na środowisko,

7)       znajomość ustawy o samorządzie powiatowym;

8)       znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;

9)       znajomość podstawowych zagadnień postępowania administracyjnego wynikających z przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego;

10)   znajomość podstawowych zagadnień ustawy o dostępie do informacji publicznej;

11)   znajomość podstawowych zagadnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych;

12)   znajomość podstawowych zagadnień ustawy o ochronie informacji niejawnych.

 

 IV.          Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

 

1)      Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem koncesji na wydobywanie kopalin na powierzchni nie przekraczającej 2 ha i przewidywanym rocznym wydobyciu nie przekraczającym 20 000 m3.

2)      Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem decyzji przenoszących koncesje na rzecz innego podmiotu.

3)      Prowadzenie spraw związanych z cofnięciem i wygaśnięciem koncesji.

4)      Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat eksploatacyjnych za wydobywanie kopalin pospolitych, oraz spraw związanych z wymierzaniem kar za wydobywanie kopalin bez koncesji lub z rażącym naruszeniem warunków koncesji.

5)      Prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem projektów i dokumentacji geologicznych.

6)      Prowadzanie spraw związanych z nadzorem i kontrolą w zakresie wykonywania przez przedsiębiorcę uprawnień z tytułu koncesji.

7)      Prowadzenie archiwum geologicznego.

8)      Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem pozwoleń wodnoprawnych na wykonanie urządzeń wodnych (studnie, wyloty), pobór wód podziemnych, wprowadzanie oczyszczonych ścieków do wód lub do ziemi.

9)      Prowadzenie spraw związanych z wygaśnięciem, cofnięciem lub ograniczeniem pozwolenia wodnoprawnego.

10)  Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji o środowisku
i jego ochronie.

 

    V.           Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

         1. Dokumenty niezbędne:  

 

1)           kwestionariusz osobowy,*

2)           list motywacyjny,

3)           kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni/szkoły potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na stanowisko),

4)           kserokopia dokumentów potwierdzających 3-letni staż pracy (przy wykształceniu średnim),

5)           zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: podinspektor,

6)           oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,

7)           oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne                  i skarbowe,

8)           oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

9)           oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

10)       kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów będących osobami niepełnosprawnymi.

  

   2. Dokumenty dodatkowe:

 

1)      kserokopia dokumentów potwierdzających  co najmniej 3 – letni staż pracy            w administracji,

2)      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności, uprawnień.

VI. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych .

  1. W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Suwałkach nie przekroczył 6%.
  2. Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję.
  3. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.

  1. Miejsce pracy: Suwałki, ul. Świerkowa 60.
  2. Umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,
    a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony.
  3. Specyfika pracy na stanowisku:

1)     praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze w budynku nie posiadającym windy,

2)     pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

3)     wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy .

  1. Przewidywany termin zatrudnienia:  marzec 2013 rok.

VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na  stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. geologii, górnictwa i gospodarki wodno-ściekowej w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Leśnictwa”

w terminie do dnia 5 marca 2013 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach,  ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).

 

 

  IX. Inne informacje.                       

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 7/2013 Starosty Suwalskiego z dnia 19 lutego 2013 r.         w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym       w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 7/2013 Starosty Suwalskiego z dnia 19 lutego 2013 r.          w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym     w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego        z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Przeprowadzenie naboru obejmie:

1)     etap pierwszy polegający na sprawdzeniu spełniania przez kandydatów wymagań formalnych, określonych w ogłoszeniu oraz wyłonieniu nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów zakwalifikowanych do drugiego etapu,

2)     etap drugi -  test pisemny lub/oraz rozmowę kwalifikacyjną.

 

Osoby zakwalifikowane do drugiego etapu naboru zostaną powiadomione (telefonicznie lub drogą elektroniczną) i zaproszone do drugiego etapu naboru- potwierdzającego w szczególności stopień spełnienia wymagań dodatkowych zawartych w pkt III.

 

 

Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego             w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) i na  tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter). Dodatkowo kandydaci, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.

 

 

 

Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/)  oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

 

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.

 

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia  15  kwietnia 2013 r. w pok. 123            (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach. Oferty nie odebrane w ciągu            3 miesięcy  od dnia ogłoszenia wyniku naboru zostaną komisyjnie zniszczone.                                                                                    

 

 

 

Dodatkowych informacji udzielają:

 

1)      Stanisław Żukowski Naczelnik Wydziału Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Leśnictwa  tel. 87 5659290,

2)      Cezary Grzegorz Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel. 87 5659250,

3)  Anna  Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel. 87 5659252.

 

 

S T A R O S T A

/-/ Szczepan Ołdakowski

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego                     w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)    

       

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Wprowadzający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Data modyfikacji: 2013-02-19

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2013-02-19