Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym

Ogłoszenie Starosty Suwalskiego z dnia 4 sierpnia 2015 roku o naborze na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. klasyfikacji, rekultywacji i ochrony gruntów w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Suwałkach

 

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia 4 sierpnia 2015 roku

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 w Starostwie Powiatowym

w Suwałkach

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko

inspektora  ds. klasyfikacji, rekultywacji i ochrony gruntów

w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

 

   I.       Nazwa i adres jednostki:

 

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Świerkowa 60

16-400 Suwałki

 

 II.       Określenie  stanowiska urzędniczego:

 

Inspektor ds. klasyfikacji, rekultywacji i ochrony gruntów

w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

 

1 etat – pełny wymiar czasu pracy

 

 

III.       Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

 

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:

 

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)       jest obywatelem polskim;

2)       posiada wykształcenie wyższe geodezyjne  z  3 – letnim stażem pracy;

3)       ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

4)       posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym: inspektor klasyfikacji, rekultywacji i ochrony gruntów;

5)       nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

6)       cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

2.   Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

 

1)      wykształcenie wyższe magisterskie geodezyjne;

2)      ukończony kurs lub studia podyplomowe w zakresie: gleboznawstwo, gleboznawcza klasyfikacja gruntów;

3)      co najmniej roczny staż pracy w administracji samorządowej;

4)      znajomość ustawy o samorządzie powiatowym;

5)      znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;

6)      znajomość ogólnych zasad postępowania administracyjnego wynikających      z ustawy  -  Kodeks postępowania administracyjnego;

7)      znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej;

8)      znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;

9)      znajomość ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych;

10)  znajomość ustawy- Prawo geodezyjne i kartograficzne;

11)  znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;

12)  znajomość rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów.

 

 

 IV.        Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

 

1.Prowadzenie spraw związanych z:

            1) zezwoleniami na wyłączenie gruntów z produkcji rolnej,

            2) rekultywacją i zagospodarowaniem gruntów związanych z gleboznawczą  

               klasyfikacją gruntów,

            3) naradami koordynacyjnymi i opiniowaniem decyzji o warunkach zabudowy.

 

    V.          Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

         1. Dokumenty niezbędne:  

 

1)         kwestionariusz osobowy ;*

2)         list motywacyjny;

3)          kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni/szkoły potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na stanowisko);

4)          kserokopia dokumentów potwierdzających  3- letni staż pracy;

5)          oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku inspektora;

6)          oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie;*

7)          oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne                 i skarbowe;*

8)          oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;*

9)          oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;*

 

   2. Dokumenty dodatkowe:

 

1)     kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej roczny staż w administracji samorządowej;

2)     kserokopia dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu lub studiów podyplomowych z zakresu gleboznawstwo, gleboznawcza klasyfikacja gruntów;

3)     kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

 VI.          Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych.

        W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów                  o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.

VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.

  1. Miejsce pracy: Suwałki, ul. Świerkowa 60.
  2. Umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,
    a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony.
  3. Specyfika pracy na stanowisku:

1)     praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze;

2)     pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy;

3)     wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy.

  1. Przewidywany termin zatrudnienia:  wrzesień  2015 rok.

VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na  stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. klasyfikacji, rekultywacji i ochrony gruntów

w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,” w terminie do dnia 20 sierpnia 2015 r., do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach,            ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).

 

  IX. Inne informacje.

                       

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 23/2015 Starosty Suwalskiego z dnia 4 sierpnia 2015 r.       w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym     w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 23/2015 Starosty Suwalskiego z dnia 4 sierpnia 2015 r.       w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym     w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Przeprowadzenie naboru obejmie:

1)     etap pierwszy polegający na sprawdzeniu spełniania przez kandydatów wymagań formalnych, określonych w ogłoszeniu oraz wyłonieniu nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów zakwalifikowanych do drugiego etapu,

2)     etap drugi -  test pisemny lub/oraz rozmowę kwalifikacyjną.

 

Osoby zakwalifikowane do drugiego etapu naboru zostaną powiadomione (telefonicznie lub drogą elektroniczną) i zaproszone do drugiego etapu naboru- potwierdzającego w szczególności stopień spełnienia wymagań dodatkowych zawartych w pkt III.

Osoby, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu – nie będą powiadamiane.

 

Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego             w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) i na  tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter). Dodatkowo kandydaci, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.

 

Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/)  oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych. Wybrany kandydat przed zawarciem umowy           o pracę zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

Oferty niezakwalifikowane do etapów naboru należy odbierać osobiście od dnia  15 października r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach. Oferty nie odebrane w ciągu 3 miesięcy  od dnia ogłoszenia wyniku naboru zostaną komisyjnie zniszczone.           

 

Dodatkowych informacji udzielają:                                                                               

 

 

1)     Ryszard Jan Kalinowski – Naczelnik Wydziału Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami; tel. 87 5659220,

2)     Cezary Grzegorz Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel. 87 5659250,

3)  Anna  Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel. 87 5659252.

 

 

 

 

      S T A R O S T A

 

/-/ Szczepan Ołdakowski

 

 

 

 

 

 

 

 

* kwestionariusz osobowy oraz wzór oświadczenia - do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl ) lub w Biurze Obsługi Klienta      w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)    

       

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Wprowadzający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Data modyfikacji: 2015-08-04

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2015-08-04