Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym

Ogłoszenie Starosty Suwalskiego z dnia 8 maja 2017 roku o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko pracy ds. administracji architektoniczno-budowlanej w Wydziale Architektury i Budownictwa

 

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia 8 maja 2017 roku

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 w Starostwie Powiatowym

w Suwałkach

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko pracy ds.  administracji architektoniczno-budowlanej  w Wydziale Architektury i Budownictwa.

 

 

 

   I.       Nazwa i adres jednostki:

 

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Świerkowa 60

16-400 Suwałki

 

 II.       Określenie  stanowiska urzędniczego:

 

Stanowisko pracy ds. administracji architektoniczno-budowlanej w Wydziale Architektury i Budownictwa

 

1 etat – pełny wymiar czasu pracy

 

III.       Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

 

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:

 

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)       jest obywatelem polskim,

2)       posiada wykształcenie wyższe o kierunku: architektura, budownictwo lub średnie techniczne budowlane  z 3 –letnim stażem pracy,

3)       ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

4)       posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym: stanowisku pracy ds. administracji architektoniczno-budowlanej,  

5)       nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6)       cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

2.   Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

1)     wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku /specjalności: architektura lub budownictwo,

2)      co najmniej roczny staż pracy w  administracji  architektoniczno-budowlanej lub nadzorze budowlanym,

3)     uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych       w    budownictwie,

4)     znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

5)     znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

6)     znajomość  ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego,

 

 

7)     znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,

8)     znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,

9)     znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,

10) znajomość ustawy – Prawo budowlane,

11) znajomość ustawy o  szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.

 

 

 IV.        Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:

 

1)   przygotowywanie projektów decyzji z zakresu administracji architektoniczno -budowlanej,

2)   przyjmowanie zgłoszeń dotyczących budowy, rozbiórki lub zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego,

3)   przygotowywanie zaświadczeń o samodzielności lokali i potwierdzających powierzchnię użytkową budynków mieszkalnych.

 

    V.          Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

         1. Dokumenty niezbędne:  

 

1)         kwestionariusz osobowy,*

2)         list motywacyjny,

3)          kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe lub średnie (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni/szkoły potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na   30 dni przed dniem złożenia oferty na stanowisko),

4)          kserokopia dokumentów potwierdzających  3- letni staż pracy (dotyczy wykształcenia średniego),

5)          oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku pracy ds. administracji architektoniczno-budowlanej,* 

6)          oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,*

7)          oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne                 i skarbowe,*

8)          oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,*

9)          oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.*

 

   2. Dokumenty dodatkowe:

1)     kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

 

 VI.          Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.

 

 

 

VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.

  1. Miejsce pracy: Suwałki, ul. Świerkowa 60.
  2. Umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony.
  3. Specyfika pracy na stanowisku:

1)     praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze,

2)     pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

3)     bezpośredni kontakt z klientem,

4)     wyjazdy służbowe.

  1. Przewidywany termin zatrudnienia: lipiec 2017 rok.

VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na  stanowisko urzędnicze: stanowisko pracy ds. administracji architektoniczno-budowlanej w Wydziale Architektury i Budownictwa” w terminie do dnia  22 maja 2017 r., do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).

 

  IX. Inne informacje.

                       

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 17/2017 Starosty Suwalskiego z dnia 8 maja 2017 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym     w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 17/2017 Starosty Suwalskiego z dnia 8 maja 2017  r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym     w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze  w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Przeprowadzenie naboru obejmie:

1)     etap pierwszy polegający na sprawdzeniu spełniania przez kandydatów wymagań formalnych (niezbędnych), określonych w ogłoszeniu,

2)     etap drugi -  test pisemny lub/oraz rozmowę kwalifikacyjną polegający na sprawdzeniu stopnia spełnienia wymagań dodatkowych oraz wyłonieniu nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów.

 

Osoby zakwalifikowane do drugiego etapu naboru zostaną powiadomione (telefonicznie lub drogą elektroniczną) i zaproszone do drugiego etapu naboru- potwierdzającego w szczególności stopień spełnienia wymagań dodatkowych zawartych w pkt III.

Osoby, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu – nie będą powiadamiane.

 

Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego  w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) i na  tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter). Dodatkowo, zakwalifikowani kandydaci, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.

 

Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/)  oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych. Wybrany kandydat przed zawarciem umowy           o pracę zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

Oferty niezakwalifikowane do etapów naboru należy odbierać osobiście od dnia 17 lipca  2017 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach. Oferty nie odebrane w ciągu 3 miesięcy  od dnia ogłoszenia wyniku naboru zostaną komisyjnie zniszczone.           

 

Dodatkowych informacji udzielają:                                                                               

 

1)     Celina Marta Puchalska– Naczelnik Wydziału Architektury i Budownictwa- tel. 87 5659230,

2)     Cezary Grzegorz Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel. 87 5659250,

3)   Anna  Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel. 87 5659252.

 

                                  

STAROSTA

 

  /-/ Szczepan Ołdakowski

 

 

 

 

 

 

 

 

* kwestionariusz osobowy oraz wzór oświadczenia - do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl ) lub w Biurze Obsługi Klienta      w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)    

       

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Wprowadzający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Data modyfikacji: 2017-05-08

Opublikował: Szymon Grzędziński

Data publikacji: 2017-05-08