Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach ...

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach: podinspektor ds. geologii, górnictwa i gospodarki wodno - ściekowej w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Leśnictwa

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia 17 października 2008 roku

o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym

 w Suwałkach

  

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko:

podinspektor

ds. geologii, górnictwa i gospodarki wodno-ściekowej

w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Leśnictwa

w Starostwie Powiatowym w Suwałkach,

 ul. Świerkowa 60,

16-400 Suwałki

 

  I.        Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Świerkowa 60

16-400 Suwałki

II.     Określenie  stanowiska urzędniczego:

podinspektor

ds. geologii, górnictwa i gospodarki wodno-ściekowej

w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Leśnictwa

1 etat – pełny wymiar czasu pracy

 

III.                         Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z   

     opisem  danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które    

     są   dodatkowe.

 

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym 

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)        jest obywatelem polskim,

2)        posiada wykształcenie wyższe lub średnie z 3- letnim stażem pracy,

3)        ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

4)        posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – podinspektor ds. geologii, górnictwa i gospodarki wodno-ściekowej

5)        nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie,

6)        cieszy się nieposzlakowaną opinią.

  

2.     Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem   

     urzędniczym:

1)      wykształcenie wyższe geologiczne ,

2)      znajomość przepisów ustawy prawo geologiczne i górnicze,

3)      znajomość  ustawy prawo wodne,

4)      znajomość ustawy prawo ochrony środowiska,

5)      znajomość przepisów o dostępie do informacji publicznej,

 

 

6)      znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,

7)      znajomość przepisów o samorządzie powiatowym.

 

 

IV.          Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na  stanowisku urzędniczym.  

 

1.     Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem koncesji na  poszukiwanie, rozpoznawanie  i koncesji na wydobywanie kopalin pospolitych na powierzchni nie przekraczającej 2ha i przewidywanym  rocznym wydobyciu nie przekraczającym 20 000 m3.

2.     Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat eksploatacyjnych za wydobywanie kopalin pospolitych, oraz spraw związanych z wymierzaniem kar za wydobywanie kopalin bez koncesji lub z rażącym naruszeniem warunków koncesji.

3.     Kontrola zakładów górniczych eksploatujących oraz prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji z zakresu ruchu zakładów górniczych eksploatujących złoża kopalin pospolitych na powierzchni nie przekraczającej 2 ha i przewidywanym  rocznym wydobyciu nie przekraczającym 20 000 m3.

4.     Prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem dokumentacji geologicznych złóż kopalin pospolitych oraz innych dokumentów zakładów górniczych eksploatujących złoża kopalin pospolitych na powierzchni nie przekraczającej 2 ha i przewidywanym  rocznym wydobyciu nie przekraczającym 20 000 m3.

5.     Prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem projektów i dokumentacji hydrogeologicznych gdy przewidywana wydajność nie przekracza 50 m3/godz.

6.     Prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem projektów i dokumentacji geologiczno - inżynierskich oraz projektów i dokumentacji określających warunki hydrogeologiczne dla projektowanych inwestycji.

7.      Kontrola zakładów wykonujących roboty geologiczne zatwierdzone decyzją Starosty.

8.     Prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem stref ochronnych ujęć wód podziemnych.

9.     Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem pozwoleń wodnoprawnych na pobór wód  podziemnych.

10. Prowadzenie spraw związanych z udzieleniem pozwoleń wodnoprawnych na wprowadzanie ścieków do wód lub do ziemi.

11. Prowadzenie przeglądu ustaleń pozwoleń wodnoprawnych na pobór wody lub wprowadzanie ścieków do wód, do ziemi lub urządzeń kanalizacyjnych, a także realizacji tych pozwoleń.

12. Prowadzenie archiwum geologicznego.

13. Bieżąca obsługa interesantów.

14. Opracowanie analiz, ocen, bieżących informacji o realizacji zadań na stanowisku pracy.

 

    V.           Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

         1. Dokumenty niezbędne:    

1)          kwestionariusz osobowy  *

2)          list motywacyjny,

3)          kserokopia dowodu osobistego,

4)          odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5)          dokumenty potwierdzające 3 – letni staż pracy (dot. wykształcenia  średniego),

6)          zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: podinspektor ds. geologii, górnictwa i gospodarki wodno-ściekowej,

7)          zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego , że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,

8)          oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

9)          oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

10)     oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

        2. Dokumenty dodatkowe:

1)      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

 

   VI.              Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiemNabór na  stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. geologii, górnictwa i gospodarki wodno-ściekowej w Starostwie Powiatowym  w Suwałkach”  w terminie do dnia 4 listopada 2008 roku  do godz. 9.00  do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta – pok.20)                

 

 

VII.              Inne informacje.                  

 

Postępowanie w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 37/08 Starosty Suwalskiego z dnia 17 października 2008 r. w sprawie ogłoszenia naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 37/08 Starosty Suwalskiego z dnia 17 października 2008 r. w sprawie ogłoszenia naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 18/06 Starosty Suwalskiego z dnia

26 kwietnia 2006r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

 

Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona dnia 4 listopada 2008r. o godz. 1400 na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

 

Lista zawierać będzie imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów z którymi w dniu 5 listopada 2008r. od godz. 900  Komisja  prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (sala konferencyjna – I piętro, pok.129)

 

Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę kwalifikacyjną przed Komisją nie będą indywidualnie powiadamiani.

 

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

 

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 24 listopada 2008 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.

 

 

Dodatkowych informacji udzielają:                                                                 

1)     Cezary Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250,

2) Stanisław Żukowski – Naczelnik Wydziału Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Leśnictwa, tel.+ 48 087 5659290

3)     Anna nowacka – Inspektor w Wydziale Organizacyjnym,

      tel.+ 48087 5659252

 

 

 

 

S TA R O S T A

/-/ Szczepan Ołdakowski

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym (pok. nr 20)

 

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Nowacka

Wprowadzający: Anna Nowacka

Data modyfikacji: 2008-10-17

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2008-10-17