Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach

Ogłoszenie o naborze na stanowisko Inspektora do spraw obrony cywilnej w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
O G Ł O S Z E N I E

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia 5 maja 2006 roku

 

o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym             w Suwałkach

 

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko Inspektora do spraw obrony cywilnej                         w Starostwie Powiatowym w Suwałkach,  ul. Noniewicza 10,

 16-400 Suwałki

 

 

  I.        Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Noniewicza 10

16-400 Suwałki

 

II.        Określenie stanowiska urzędniczego:

Inspektor do spraw obrony cywilnej

Wymiar czasu pracy - 0,5 etatu

 

III.        Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie                    z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

 

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym

 

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)    jest obywatelem polskim,

2)    posiada wykształcenie wyższe,

3)    co najmniej 3 - letni staż pracy.

4)    ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

5)    posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym inspektora do spraw obrony cywilnej,

6)    nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie,

7)    cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

 

2.     Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

 

1)  znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,

2)  znajomość przepisów ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczpospolitej Polskiej,

3)  znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,

4)  znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych,

5)  znajomość podstawowych zasad techniki prawodawczej,

6)  znajomość obsługi komputera i oprogramowania Microsoft Office,

7)  poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, co najmniej do tajemnicy służbowej.

 

 

 

IV.          Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

 

 

1)      Opracowywanie i uzgadnianie planów obrony cywilnej, ochrony zdrowia, ochrony zabytków, planów operacyjnych funkcjonowania powiatu.

2)      Opracowywanie i uzgadnianie planów działania, kalendarzowych planów zamierzeń i działania.

3)      Opracowywanie planu szkoleń obronnych w cyklu rocznym   i trzyletnim.

4)      Organizowanie i koordynowanie szkoleń oraz ćwiczeń obrony cywilnej.

5)      Organizowanie szkolenia ludności w zakresie obrony cywilnej.

6)      Przygotowanie i zapewnienie działania systemu wykrywania  

 i alarmowania  oraz systemu wczesnego ostrzegania o zagrożeniach.

7)      Planowanie i zapewnienie ochrony dóbr kultury.

8)      Sporządzaniu sprawozdań ze szkoleń obronnych, obrony cywilnej,  formacji obrony cywilnej.

9)      Opracowywanie zarządzeń.

10)  Sporządzanie sprawozdań z zakresu obrony cywilnej.  

 

 

 

    V.           Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

         1. Dokumenty niezbędne:  

1)          curriculum vitae.

2)          list motywacyjny,

3)          kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego,

4)          odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5)          kserokopia dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,

6)          zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku inspektora do spraw obrony cywilnej,

7)          oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

8)          oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

9)          oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

 

 

 

        2. Dokumenty dodatkowe:

1)      kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych,

2)      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

 

 

  VI.              Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na stanowisko urzędnicze: inspektor ds. obrony cywilnej  w Starostwie Powiatowym w Suwałkach" w terminie do dnia 24 maja 2006r. do godz.900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Noniewicza 10,
16-400 Suwałki
(pok. 213).

 

 

 

VII.              Inne informacje.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 22/06 Starosty Suwalskiego z dnia 5 maja 2006 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze  w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 22/06 Starosty Suwalskiego z dnia                 5 maja 2006r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze                w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 18/06 Starosty Suwalskiego         z dnia 26 kwietnia 2006r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu                     i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona dnia 26 maja 2006 r. o godz. 900 na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (I piętro) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach  (http://sp-suwalki.pbip.pl/).

 

Lista zawierać będzie imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania                 (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów z którymi w dniu 29 maja  2006r. od godz. 900 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (pok. 213).

 

Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę kwalifikacyjną przed Komisją nie będą indywidualnie powiadamiani.

 

 

 

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (I piętro) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/).

 

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 13 czerwca 2006 r.                  w pok. 126 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.

 

 

Dodatkowych informacji udzielają:                                                            

1)     Cezary Zwoliński - Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 566 26 54 ,

2)  Anna Nowacka - Podinspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 562 83 59.   

 

 

 

S T A R O S T A

/-/ Szczepan Ołdakowski

 

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Nowacka

Wprowadzający: Anna Nowacka

Data modyfikacji: 2006-05-05

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2006-05-05