Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach

Ogłoszenie o naborze na stanowisko Podinspektora ds. rozliczania finansowego projektów, nadzoru i kontroli finansowej projektu IW "EQUAL" w Wydziale Finansowo - Budżetowym w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
O G Ł O S Z E N I E

                                                 

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia 23 czerwca 2006 roku

 

o naborze na wolne  stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym

 w Suwałkach

 

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko

 Podinspektora

do spraw rozliczania finansowego projektów, nadzoru i  kontroli finansowej projektu IW EQUAL

w Wydziale Finansowo - Budżetowym

w Starostwie Powiatowym w Suwałkach, ul. Noniewicza 10,

16-400 Suwałki

 

 

 

  I.        Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Noniewicza 10

16-400 Suwałki

 

II.     Określenie  stanowiska urzędniczego:

Podinspektor do spraw rozliczania projektów, nadzoru i  kontroli  

finansowej  projektu IW EQUAL w Wydziale Finansowo - Budżetowym

1 etat - pełny wymiar czasu pracy

 

III.  Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem  

       danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są   

       dodatkowe.

 

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym

 

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)    jest obywatelem polskim,

2)    posiada wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne z 3 - letnim stażem pracy,

3)    ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

4)    posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - podinspektora ds. rozliczania projektów, nadzoru i  kontroli finansowej projektu IW EQUAL w Wydziale Finansowo - Budżetowym,

5)    nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie,

6)    cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

 

     

 

 

 

2.     Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem   

     urzędniczym:

 

 

1)  wykształcenie wyższe ekonomiczne o kierunku/specjalności rachunkowość

2)  znajomość ustawy o rachunkowości,

3)  znajomość ustawy o finansach publicznych,

4)  znajomość zasad rachunkowości oraz planów kont jednostek budżetowych,

5)  znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

6)  dobra znajomość obsługi komputera, w tym: programu Exel,

7)  znajomość programów księgowych, m.in. Perseus,

8)  5 - letni staż pracy na podobnym stanowisku.

 

 

 

IV.          Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na  stanowisku urzędniczym.

 

1)      Prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji dochodów i wydatków realizowanych projektów współfinansowanych z funduszów Unii Europejskiej, kontraktów.

2)      Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami.

3)      Sporządzanie raportów końcowych z realizacji projektów oraz dokonanie rozliczenia ostatecznego projektów.

4)      Współdziałanie z wydziałem merytorycznie realizującym projekt w zakresie uzgodnień ewidencji z przyjętym harmonogramem wydatków.

5)      Bieżące i terminowe załatwianie spraw na zajmowanym stanowisku: sporządzanie sprawozdawczości z wydatków budżetowych w obowiązujących terminach.

6)      Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.

7)      Właściwe kompletowanie dokumentacji.

8)      Nadzór i kontrola wykonania budżetu Partnerstwa.

9)      Nadzór i gospodarowanie środkami płatniczymi otrzymywanymi od Instytucji płatniczej w ramach kolejnych transz.

10)  Przekazywanie środków płatniczych do Partnerów.

11)  Kontrola i nadzór nad przekazywanymi od Partnerów dokumentami służącymi rozliczeniu poszczególnych transz otrzymywanych środków.

12)  Kontrola poprawności składanych rozliczeń i sprawozdań finansowych - miesięcznych, kwartalnych, końcowych (rocznych) i z całego Działania 2,3.

13)  Nadzór nad poprawnością przedkładanych dla partnerów wniosków beneficjenta o płatność.

14)  Nadzór nad poprawnością składanego w Krajowej Strukturze Wsparcia wniosku beneficjenta o płatność w imieniu całego Partnerstwa.

15)  Opiniowanie zmian w budżecie Partnerstwa.

16)  Nadzór nad realizacją uchwały budżetowej i przedstawienie wniosków o jej zmianę w zakresie budżetu EQUAL.

17)  Terminowe i prawidłowe sporządzanie  sprawozdań i informacji.

 

 

 

 

 

 

 

 

    V.           Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

         1. Dokumenty niezbędne:  

 

1)          curriculum vitae.

2)          list motywacyjny,

3)          kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego,

4)          odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5)          kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,

6)          zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: podinspektora ds.  rozliczania finansowego projektów, nadzoru i kontroli finansowej projektu IW EQUAL w Wydziale Finansowo - Budżetowym,

7)          oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

8)          oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

9)          oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

 

 

 

        2. Dokumenty dodatkowe:

 

1)      kserokopie świadectw pracy potwierdzających 5 - letni staż pracy na podobnym stanowisku,

2)      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

 

 

 

   VI.              Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na  stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds.  rozliczania finansowego projektów, nadzoru i kontroli finansowej projektu IW EQUAL                w Wydziale Finansowo - Budżetowym w Starostwie Powiatowym         w Suwałkach" w terminie do dnia 24 lipca 2006 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki      (pok. 213).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VII.              Inne informacje.            

 

Postępowanie w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 29/06 Starosty Suwalskiego z dnia 23 czerwca 2006 r. w sprawie ogłoszenia naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 29/06 Starosty Suwalskiego z dnia 23 czerwca 2006r. w sprawie ogłoszenia naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 18/06 Starosty Suwalskiego              z dnia 26 kwietnia 2006r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu                     i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona dnia 25 lipca 2006 r. o godz. 1000 na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (I piętro) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/).

 

Lista zawierać będzie imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania                   (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów z którymi w dniu 26 lipca od godz. 900  Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (pok. 213).

 

Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę kwalifikacyjną przed Komisją nie będą indywidualnie powiadamiani.

 

 

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (I piętro) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/).

 

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 15 sierpnia 2006 r.                  w pok. 126 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.

 

 

Dodatkowych informacji udzielają:                                                            

1)     Cezary Zwoliński - Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 566 26 54 ,

2)  Anna Nowacka - Podinspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 562 83 59.   

 

 

                                     

S T A R O S T A

     /-/ Szczepan Ołdakowski

 

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Nowacka

Wprowadzający: Anna Nowacka

Data modyfikacji: 2006-06-23

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2006-06-23