Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach

Ogłoszenie o naborze na stanowisko Podinspektora ds. ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji, Katastru, Gospodarki Nieruchomościami i Architektury w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
O G Ł O S Z E N I E

                                                 

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia 14 września 2006 roku

o naborze na wolne  stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym

 w Suwałkach

 

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko

 Podinspektora

do spraw ewidencji gruntów i budynków

w Wydziale Geodezji, Katastru, Gospodarki Nieruchomościami i Architektury

w Starostwie Powiatowym w Suwałkach,

 ul. Noniewicza 10,

16-400 Suwałki

 

 

  I.        Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Noniewicza 10

16-400 Suwałki

 

II.     Określenie  stanowiska urzędniczego:

Podinspektor do spraw ewidencji gruntów i budynków

          w Wydziale Geodezji, Katastru, Gospodarki Nieruchomościami i   

          Architektury

 

1 etat - pełny wymiar czasu pracy

 

III.  Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem  

       danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są   

       dodatkowe.

 

 

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym

 

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)    jest obywatelem polskim,

2)    posiada wykształcenie wyższe lub średnie geodezyjne z 3 - letnim stażem pracy,

3)    ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

4)    posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - podinspektora ds. ewidencji gruntów i budynków

5)    nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie,

6)    cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

 

2.     Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem   

     urzędniczym:

 

 

1)  wykształcenie wyższe na kierunku geodezyjnym,

2)  znajomość  ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,

3)  znajomość przepisów o samorządzie powiatowym,

4)  znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,

5)  znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,

6)  dobra znajomość obsługi komputera,

7)  uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji               w dziedzinie geodezji i kartografii.

 

 

IV.          Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na  stanowisku urzędniczym.

 

1)      Przyjmowanie zamówień na wykonanie wyrysów geodezyjnych oraz kopii mapy ewidencji gruntów i budynków.

2)      Wykonywanie wyrysów geodezyjnych na potrzeby osób fizycznych i prawnych.

3)      Sporządzanie kopii mapy ewidencji gruntów i budynków.

4)      Wystawianie faktur VAT za udostępnianie danych ewidencji gruntów i budynków.

5)      Wykonywanie dokumentacji geodezyjnej do sprostowania ksiąg wieczystych na potrzeby osób prawnych i fizycznych.

6)      Prowadzenie rejestru danych do powszechnej taksacji nieruchomości.

7)      Współpraca z Agencją Nieruchomości Rolnych i organami gmin w zakresie obrotu nieruchomościami.

8)      Prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań i informacji.

 

 

 

    V.           Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

         1. Dokumenty niezbędne:  

 

1)          kwestionariusz osobowy  *

2)          list motywacyjny,

3)          kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego,

4)          odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5)          kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,

6)          zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: podinspektora ds. ewidencji gruntów i budynków.

7)          oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

8)          oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

9)          oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

        2. Dokumenty dodatkowe:

 

1)      kserokopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji  w dziedzinie geodezji i kartografii,

2)      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

 

 

 

   VI.              Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na  stanowisko urzędnicze:  Podinspektora do spraw ewidencji gruntów                i budynków w Wydziale Geodezji, Katastru, Gospodarki Nieruchomościami       i Architektury w Starostwie Powiatowym  w Suwałkach" w terminie do dnia        2 października 2006 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach,        ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki      (pok. 213).

 

 

 

VII.              Inne informacje.            

 

Postępowanie w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 40/06 Starosty Suwalskiego z dnia 14 września 2006 r. w sprawie ogłoszenia naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 40/06 Starosty Suwalskiego z dnia 14 września 2006r. w sprawie ogłoszenia naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 18/06 Starosty Suwalskiego              z dnia 26 kwietnia 2006r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

 

Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu                     i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona dnia 3 października 2006 r. o godz. 1000 na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (I piętro), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

 

Lista zawierać będzie imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania                   (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów z którymi w dniu 4 października od godz. 900  Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (pok. 213).

 

Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę kwalifikacyjną przed Komisją nie będą indywidualnie powiadamiani.

 

 

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (I piętro), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

 

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 15  października 2006 r.                  w pok. 126 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.

 

 

Dodatkowych informacji udzielają:                                                            

1)     Cezary Zwoliński - Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 566 26 54 ,

2)  Anna Nowacka - Podinspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 562 83 59.   

 

 

                                     

       

 

      S T A R O S T A

/-/ Szczepan Ołdakowski

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (pok.213)                                                    

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Nowacka

Wprowadzający: Anna Nowacka

Data modyfikacji: 2006-09-14

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2006-09-14