Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora - Pełnomocnika ds. utworzenia Powiatowego Centrum Edukacji, Kultury, Turystyki i Sportu w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
O G Ł O S Z E N I E

                                                 

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia 14 grudnia 2006 roku

o naborze na wolne  stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym

 w Suwałkach

 

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na samodzielne stanowisko pracy

Inspektor - Pełnomocnik ds. utworzenia Powiatowego Centrum Edukacji, Kultury, Turystyki i Sportu

 

 

w Starostwie Powiatowym w Suwałkach,

 ul. Noniewicza 10,

16-400 Suwałki

 

 

  I.        Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Noniewicza 10

16-400 Suwałki

 

II.     Określenie  stanowiska urzędniczego:

Samodzielne stanowisko pracy:

Inspektor - Pełnomocnik ds. utworzenia Powiatowego Centrum   

                     Edukacji, Kultury, Turystyki i Sportu

 

1 etat - pełny wymiar czasu pracy

 

III.  Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem  

       danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są   

       dodatkowe.

 

 

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym

 

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)    jest obywatelem polskim,

2)    posiada wykształcenie wyższe z  3 - letnim stażem pracy,

3)    ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

4)    posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym: Inspektora - Pełnomocnika ds. utworzenia Powiatowego Centrum  Edukacji, Kultury, Turystyki i Sportu,

 

               

 

5)    nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie,

6)    cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

 

 

2.     Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem   

     urzędniczym:

 

 

1)  wykształcenie wyższe związane  z turystyką  i rozwojem regionalnym,

2)  znajomość ustawy o usługach turystycznych,

3)  znajomość ustawy o Polskiej Organizacji Turystycznej,

4)  znajomość ustawy o partnerstwie publiczno - prywatnym,

5)  znajomość priorytetów Planu Rozwoju Lokalnego Powiatu Suwalskiego 2004 - 2006 , 2007 - 2013; Strategii Rozwoju Powiatu Suwalskiego do roku 2015 oraz Strategii Rozwoju Województwa Podlaskiego do roku 2020,

6)  znajomość programów i zasad dotyczących wspierania rozwoju regionalnego ze środków UE i innych krajowych i zagranicznych,

7)  znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,

8)  dobra znajomość komputera,

9)  znajomość języka obcego w stopniu wystarczającym do bieżącej komunikacji ( języka angielskiego).

 

 

 

IV.          Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na  stanowisku urzędniczym.

 

 

1.       Wdrażanie zadań wynikających z przyjętej Strategii Rozwoju Powiatu Suwalskiego w zakresie tworzenia Powiatowego Centrum Edukacji, Kultury, Turystyki i Sportu, w tym szczególnie:

- analizowanie możliwości pozyskania środków krajowych i UE do sfinansowania obiektów w Dowspudzie do spełnienia funkcji Centrum,

- inspirowanie i koordynowanie działań związanych z opracowaniem projektów "miękkich" i inwestycyjnych w oparciu o Zespół Szkół w Dowspudzie i Ośrodek "u Paca" - Gospodarstwo Pomocnicze,

- poszukiwanie partnerów do wspólnych działań w zakresie rozwoju Ośrodka w Dowspudzie jako centrum turystycznego regionu,

- zorganizowanie punktu informacji turystycznej w Dowspudzie

- prowadzenie działań promocyjnych na rzecz Ośrodka,

- inspirowanie i koordynowanie działań w zakresie edukacji pozaszkolnej dotyczącej turystyki, zrównoważnego rozwoju, ekologii i postępu rolniczego.

 

 

 

 

 

    V.           Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

         1. Dokumenty niezbędne:  

 

1)          kwestionariusz osobowy  *

2)          list motywacyjny,

3)          kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego,

4)          odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5)          kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,

6)         zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: Inspektor - Pełnomocnik ds. utworzenia Powiatowego Centrum  Edukacji, Kultury, Turystyki i Sportu (oryginał),

7)          zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego , że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie (oryginał),

8)          oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

9)          oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

10)     oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

 

        2. Dokumenty dodatkowe:

 

1)      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

 

 

   VI.              Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na   

stanowisko urzędnicze: Samodzielne stanowisko pracy -

Inspektor - Pełnomocnik ds. utworzenia Powiatowego Centrum   

          Edukacji, Kultury, Turystyki i Sportu w Starostwie Powiatowym  w      

          Suwałkach" w terminie do dnia 2 stycznia  2007 r. do godz. 900 do 

         Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Noniewicza 10,

         16-400  Suwałki  (pok. 213).

        

 

 

VII.              Inne informacje.            

 

Postępowanie w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 59/06 Starosty Suwalskiego z dnia 14 grudnia 2006 r. w sprawie ogłoszenia naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 59/06 Starosty Suwalskiego z dnia 14 grudnia 2006r. w sprawie ogłoszenia naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 18/06 Starosty Suwalskiego              z dnia 26 kwietnia 2006r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

 

Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu                     i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona dnia 3 stycznia 2007 r. o godz. 1400 na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (I piętro), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

 

Lista zawierać będzie imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania                   (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów z którymi w dniu 4 stycznia od godz. 900  Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (pok. 213).

 

Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę kwalifikacyjną przed Komisją nie będą indywidualnie powiadamiani.

 

 

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (I piętro), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

 

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 10 stycznia 2007r.                  w pok. 126 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.

 

 

Dodatkowych informacji udzielają:                                                            

1)     Cezary Zwoliński - Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 566 26 54 ,

2)  Anna Nowacka - Podinspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 562 83 59.   

 

 

                                     

        S T A R O S T A

/-/ Szczepan Ołdakowski

 

 

 

 

* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (pok.213)                                                    

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Wprowadzający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Data modyfikacji: 2006-12-14

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2006-12-14