Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Młodszego referenta ds. obsługi klienta i informacji teleinformatycznej w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
O G Ł O S Z E N I E

                                                 

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia 15 grudnia 2006 roku

o naborze na wolne  stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym

 w Suwałkach

 

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko

młodszy referent

do spraw obsługi klienta i informacji teleinformatycznej

w Biurze Obsługi Klienta

w Starostwie Powiatowym w Suwałkach,

ul. Noniewicza 10,

16-400 Suwałki

 

 

  I.        Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Noniewicza 10

16-400 Suwałki

 

II.     Określenie  stanowiska urzędniczego:

Młodszy referent ds. obsługi klienta i informacji teleinformatycznej

w Biurze Obsługi Klienta

 

1 etat - pełny wymiar czasu pracy

 

III.  Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem  

       danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są   

       dodatkowe.

 

 

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym

 

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)    jest obywatelem polskim,

2)    posiada wykształcenie  średnie,

3)    ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

4)    posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - młodszego referenta ds. obsługi klienta i informacji teleinformatycznej w Biurze Obsługi Klienta,

5)    nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie,

6)    cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

 

 

2.     Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem   

     urzędniczym:

 

1)  wykształcenie wyższe,

2)  znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,

3)  znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,

4)  znajomość instrukcji kancelaryjnej dla organów powiatu,

5)  dobra znajomość komputera,

6)  znajomość języka obcego w stopniu wystarczającym do bieżącej komunikacji ( języka angielskiego).

 

 

IV.          Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na  stanowisku urzędniczym.

 

1.     Udzielanie kompleksowej informacji w zakresie procedury, miejsca i sposobu załatwienia konkretnej spraw.

2.     Wydawanie wniosków oraz udzielanie pomocy przy ich wypełnianiu                           i ewentualnym kompletowaniu załączników.

3.     Udzielanie pomocy przy pisaniu podań,

4.     Udzielanie informacji na temat lokalizacji i czasu pracy innych urzędów
i instytucji.

5.     Prowadzenie kancelarii Starostwa Powiatowego.

6.     Łączenie rozmów telefonicznych.

7.     Udzielanie informacji interesantom oraz kierowania ich do właściwych  wydziałów.

 

 

    V.           Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

         1. Dokumenty niezbędne:  

 

1)          kwestionariusz osobowy  *

2)          list motywacyjny,

3)          kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego,

4)          odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5)          zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: młodszy referent ds. obsługi klienta i informacji teleinformatycznej (oryginał),

6)          zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego , że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie (oryginał),

7)          oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

8)          oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

9)          oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

        2. Dokumenty dodatkowe:

 

1)      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

 

 

 

   VI.              Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na  stanowisko urzędnicze: młodszy referent ds. obsługi klienta i informacji teleinformatycznej w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym  w Suwałkach" w terminie do dnia 2 stycznia 2007 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki      (pok. 213).

 

 

 

VII.              Inne informacje.            

 

Postępowanie w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 61/06 Starosty Suwalskiego z dnia 15 grudnia 2006 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 61/06 Starosty Suwalskiego z dnia 15 grudnia 2006r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 18/06 Starosty Suwalskiego              z dnia 26 kwietnia 2006r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

 

Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu                     i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona dnia  2 stycznia  2007 r. o godz. 1400 na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (I piętro), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

 

Lista zawierać będzie imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania                   (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów z którymi w dniu 3 stycznia od godz. 1200  Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (pok. 213).

 

Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę kwalifikacyjną przed Komisją nie będą indywidualnie powiadamiani.

 

 

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (I piętro), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

 

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 15 stycznia 2007 r.                  w pok. 126 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.

 

 

Dodatkowych informacji udzielają:                                                            

1)     Cezary Zwoliński - Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 566 26 54 ,

2)  Anna Nowacka - Podinspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 562 83 59.   

 

 

                                     

       

 

 

S T A R O S T A

/-/ Szczepan Ołdakowski

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (pok.213)                                                    

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Wprowadzający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Data modyfikacji: 2006-12-18

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2006-12-18