Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym

Ogłoszenie Starosty Suwalskiego z dnia 28 lutego 2014 roku o naborze na wolne stanowisko urzędnicze inspektora - koordynatora projektu w Wydziale Programowania, Inwestycji i Rozwoju w Starostwie Powiatowym w Suwałkach

 

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia 28 lutego 2014 roku

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 w Starostwie Powiatowym

w Suwałkach

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko

inspektora  - koordynatora projektu w Wydziale Programowania, Inwestycji i Rozwoju

 

   I.       Nazwa i adres jednostki:

 

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Świerkowa 60

16-400 Suwałki

 

 II.       Określenie  stanowiska urzędniczego:

 

Inspektor – koordynator projektu

w Wydziale Programowania, Inwestycji i Rozwoju

 

0,5 etatu

 

Umowa na czas określony, zgodnie z  przewidywanym okresem realizacji projektu:   

ok. 6 m-cy.

 

III.       Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

 

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:

 

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)       jest obywatelem polskim;

2)       posiada wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, ekonomia, prawo,  zarządzanie i   marketing  z  3 – letnim stażem pracy;

3)       ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

4)       posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym: inspektor – koordynator projektu;

5)       nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

6)       cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

2.   Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

 

1)      wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku: administracja, ekonomia, prawo, marketing i zarządzanie;

2)      co najmniej 5 – letni staż pracy przy realizacji projektów unijnych;

3)      co najmniej roczny staż pracy w administracji samorządowej;

4)      znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym;

5)      znajomość ustawy o samorządzie powiatowym;

6)      znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;

7)      znajomość ogólnych zasad postępowania administracyjnego wynikających      z ustawy  -  Kodeks postępowania administracyjnego;

8)      znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej;

9)      znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;

10)  znajomość ustawy o finansach publicznych w zakresie budżetu jednostki samorządu terytorialnego;

11)  znajomość podstawowych zasad przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych wynikających z ustawy – Prawo zamówień publicznych;

12)  znajomość ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju;

13)  znajomość Funduszy Strukturalnych i Inicjatyw Wspólnotowych Unii Europejskiej z ich zasadami i możliwościami wykorzystywania przez samorządy (www.mrr.gov.pl);

14)  znajomość Programu Współpracy Transgranicznej Litwa – Polska – Rosja 2007-2013 (www.lt-pl-ru.eu);

15)  znajomość Programu Współpracy Transgranicznej Litwa – Polska

  (http://www.lietuva-polska.eu).

 

 

 IV.        Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

 

1.     Organizowanie przedsięwzięć i imprez przewidzianych w ramach projektu „Historia  ożywa dziś”

2.     Współdziałanie z Partnerami Projektu, Wspólnym Sekretariatem Technicznym,

administracją rządową i samorządową, instytucjami i organizacjami, z innymi jednostkami organizacyjnymi Powiatu w zakresie działań wynikających z projektu.

3.     Współpraca z mediami lokalnymi i regionalnymi w celu promocji projektu.

4.     Przygotowywanie projektów aktów prawnych związanych z zakresem 

obowiązków na stanowisku pracy.

5.     Bieżące i systematyczne zapoznawanie się z aktami prawnymi obowiązującymi na 

                  stanowisku pracy.

6.     Prowadzenie i bieżąca aktualizacja zbioru aktów prawnych obowiązujących na 

                  stanowisku pracy, prowadzonego w formie papierowej lub elektronicznej.

 

    V.          Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

         1. Dokumenty niezbędne:  

 

1)         kwestionariusz osobowy ;*

2)         list motywacyjny;

3)          kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni/szkoły potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na stanowisko);

4)          kserokopia dokumentów potwierdzających  3- letni staż pracy;

5)          oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku inspektora – koordynatora projektu;

6)          oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie;*

7)          oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne                 i skarbowe;*

8)          oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;*

9)          oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;*

10)      kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów będących osobami niepełnosprawnymi.

 

 

 

   2. Dokumenty dodatkowe:

 

1)     kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej 5 - letni staż pracy przy realizacji projektów unijnych;

2)     kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej roczny staż w administracji samorządowej;

3)     kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

VI. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych.

  1. W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Suwałkach nie przekroczył 6%.
  2. Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję.
  3. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.

  1. Miejsce pracy: Suwałki, ul. Świerkowa 60.
  2. Umowa o pracę: umowa na czas określony – przewidywany okres realizacji projektu : ok. 6 m-cy.
  3. Specyfika pracy na stanowisku:

1)     praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze w budynku nie posiadającym windy;

2)     pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy;

3)     bezpośredni kontakt z innymi samorządami i podmiotami zagranicznymi –     na rzecz realizacji zadań w projekcie oraz jednostkami organizacyjnymi Powiatu;

4)     wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy (w tym poza godzinami pracy i w dniach ustawowo wolnych od pracy).

  1. Przewidywany termin zatrudnienia:  marzec - kwiecień  2014 rok.

VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na  stanowisko urzędnicze: inspektor – koordynator projektu w Wydziale Programowania, Inwestycji i Rozwoju,” w terminie do dnia 19 marca 2014 r.           do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach,  ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).

 

  IX. Inne informacje.

                       

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 7/2014 Starosty Suwalskiego z dnia 28 lutego 2014 r.       w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym     w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 7/2014 Starosty Suwalskiego z dnia 28 lutego 2014 r.       w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym     w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego        z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Przeprowadzenie naboru obejmie:

1)     etap pierwszy polegający na sprawdzeniu spełniania przez kandydatów wymagań formalnych, określonych w ogłoszeniu oraz wyłonieniu nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów zakwalifikowanych do drugiego etapu,

2)     etap drugi -  test pisemny lub/oraz rozmowę kwalifikacyjną.

 

Osoby zakwalifikowane do drugiego etapu naboru zostaną powiadomione (telefonicznie lub drogą elektroniczną) i zaproszone do drugiego etapu naboru- potwierdzającego w szczególności stopień spełnienia wymagań dodatkowych zawartych w pkt III.

Osoby, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu – nie będą powiadamiane.

 

Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego             w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) i na  tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter). Dodatkowo kandydaci, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.

 

Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/)  oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych. Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 28 kwietnia 2014 r. w pok. 123              (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach. Oferty nie odebrane w ciągu                 3 miesięcy  od dnia ogłoszenia wyniku naboru zostaną komisyjnie zniszczone. 

 

Dodatkowych informacji udzielają:                                                                               

 

1)     Teresa Zwolan – Naczelnik Wydziału Programowania, Inwestycji i Rozwoju,

tel. 87 5659270,

2)     Cezary Grzegorz Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel. 87 5659250,

3)     Konrad Charmuszko – Kierownik Projektu „Aktywna młodzież ożywia zabytki”,

       tel. 87 5659244,

4)  Anna  Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel. 87 5659252.

 

 

S T A R O S T A

/-/ Szczepan Ołdakowski

 

* kwestionariusz osobowy oraz wzór oświadczenia - do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl ) lub w Biurze Obsługi Klienta      w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)    

       

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Nowacka

Wprowadzający: Anna Nowacka

Data modyfikacji: 2014-02-28

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2014-02-28