Ogłoszenie o otwartym i konkurencyjnym naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie ...

Ogłoszenie Starosty Suwalskiego z dnia 4 listopada 2009 roku o otwartym i konkurencyjnym naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach - Kierownik Projektu "Na dobry początek własnego biznesu" w Biurze Projektu "Na dobry początek własnego biznesu"
O G Ł O S Z E N I E

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia  4 listopada 2009 roku

o otwartym i konkurencyjnym  naborze na wolne  stanowiska urzędnicze  

w Starostwie Powiatowym w Suwałkach

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko

Kierownik Projektu

„Na dobry początek własnego biznesu”

w Biurze Projektu

„Na dobry początek własnego biznesu”

 

w Starostwie Powiatowym w Suwałkach,

 ul. Świerkowa 60,

16-400 Suwałki

 

    I.  Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Świerkowa 60

16-400 Suwałki

 

   II.   Określenie  stanowiska urzędniczego:

Kierownik Projektu

„Na dobry początek własnego biznesu”

w Biurze Projektu

„Na dobry początek własnego biznesu”

 

1 etat – pełny wymiar czasu pracy, na okres do 30.09.2011r.

 

III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym 

       zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich      

      są   niezbędne, a które są   dodatkowe.

 

1.      Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)         jest obywatelem polskim,

2)         posiada wykształcenie wyższe,

3)         posiadanie łącznie co najmniej 4-letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy na:

-stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządowych, lub

-w służbie cywilnej, lub

-w służbie zagranicznej z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub

-kierowniczych stanowiskach państwowych,

4)         ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

5)         posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku urzędniczym – Kierownik Projektu,

6)         nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7)         cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

 

2.      Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem  urzędniczym:

 

1)   znajomość Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,

2)   znajomość przepisów ustawy -  Kodeks postępowania administracyjnego,

3)   znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,

4)   znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,

5)   znajomość zagadnień z zakresu zarządzania zespołem projektowym,

6)   znajomość zagadnień z zakresu zarządzania projektami współfinansowanymi ze środków EFS,

7)   znajomość zagadnień finansowych związanych z Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki, w tym kwalifikowalności wydatków, zasad finansowania, sprawozdawczości i rozliczeń,

8)   znajomość zagadnień z zakresu pomocy publicznej w ramach PO KL,

9)   znajomość Statutu  Powiatu Suwalskiego,

10)         znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,

11)         znajomość podstawowych zasad techniki prawodawczej,

12)         znajomość obsługi komputera i oprogramowania Microsoft Office,

13)         uregulowany stosunek do służby wojskowej,

14)         co najmniej 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych z EFS.

 

 

 

 IV.          Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na  stanowisku urzędniczym.

1)       całościowe zarządzanie projektem „Na dobry początek własnego   

           biznesu”,

2)                 kierowanie zespołem realizującym projekt,

3)                 nadzorowanie części merytorycznej i formalnej przedsięwzięcia,

4)                 nadzorowanie i zatwierdzanie prac technicznych,

5)                 zatwierdzenie akcji informacyjno-promocyjnej dotyczącej projektu,

6)                 zatwierdzanie i modyfikacja harmonogramów szkoleń,

7)                 zatwierdzanie odpowiedniej kadry szkoleniowo-doradczej,

8)                 obsługa biura projektu,

9)                 organizacja konferencji podsumowującej projekt,

10)             dbanie o wykonywanie decyzji podejmowanych na spotkaniach kadry zarządzającej projektem,

11)             bieżące informowanie Lidera Projektu z postępu prowadzonych prac,

12)             informowanie Lidera Projektu o pojawiających się nieprawidłowościach,

13)             sprawowanie nadzoru nad poprawną realizacją wykonania obowiązującej umowy partnerskiej,

14)             nadzorowanie poprawności sporządzanej sprawozdawczości w ramach realizacji projektu,

15)             nadzór nad monitoringiem i ewaluacją projektu,

16)             bieżące kontrolowanie poszczególnych faz realizacji projektu,

17)             weryfikowanie zgodności zastosowania przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych przy ponoszeniu wydatków w ramach realizowanego projektu.

 

    V.           Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

         1. Dokumenty niezbędne:  

 

1)           kwestionariusz osobowy  *

2)           list motywacyjny,

3)           kserokopia nowego dowodu osobistego,

4)           odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5)           zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku : Kierownik Projektu,

6)           zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego , że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,

7)           kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,

8)           oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne  i skarbowe,

9)           oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

10)       oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

 

 

        2. Dokumenty dodatkowe:

 

- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

 

   VI.              Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na  stanowisko urzędnicze: Kierownik Projektu „Na dobry początek własnego biznesu” w Biurze Projektu „Na dobry początek własnego biznesu” w Starostwie Powiatowym                  w Suwałkach” w terminie do dnia 17 listopada 2009r., do godz. 9.00  do Starostwa Powiatowego w Suwałkach,  ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki  (Biuro Obsługi Klienta – pok.20).

 

 

VII.              Inne informacje.                  

 

Postępowanie w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr  34/09 Starosty Suwalskiego z dnia 4 listopada 2009  roku w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego  naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr  34/09  Starosty Suwalskiego z dnia 4 listopada 2009 roku  w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego  naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 roku w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione oraz zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną drogą elektroniczną  lub telefonicznie w dniu 18 listopada 2009 roku   w godz. 9.00 – 14.00.

 

W dniu 20 listopada 2009r. od godz. 900  Komisja  prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami (sala konferencyjna – I piętro , pok.129).

 

 

Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/)  oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

 

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.

 

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 7 grudnia 2009 r. w pok. 123             (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.

 

 

Dodatkowych informacji udzielają:                                                                            

1)      Cezary Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250,

2)      Teresa Zwolan – Naczelnik Wydziału Programowania, Inwestycji i Rozwoju,        tel.+ 48 087 5659270,

3)      Grażyna Żukowska –Inspektor ds. rozliczania finansowego projektów i rozliczeń finansowych PFGZGiK , tel. + 48 087 5659274.

2)  Anna Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 5659252.

 

 

                                              

    

W I C E S T A R O S T A

 

/-/ Witold Kowalewski

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym (pok. nr 20)

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Nowacka

Wprowadzający: Anna Nowacka

Data modyfikacji: 2009-11-04

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2009-11-04