Ogłoszenie o otwartym i konkurencyjnym naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie ...
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Suwalskiego
z dnia 4 listopada 2009 roku
o otwartym i konkurencyjnym naborze na wolne stanowiska urzędnicze
w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko
Kierownik Projektu
„Na dobry początek własnego biznesu”
w Biurze Projektu
„Na dobry początek własnego biznesu”
w Starostwie Powiatowym w Suwałkach,
ul. Świerkowa 60,
16-400 Suwałki
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
Kierownik Projektu
„Na dobry początek własnego biznesu”
w Biurze Projektu
„Na dobry początek własnego biznesu”
1 etat – pełny wymiar czasu pracy, na okres do 30.09.2011r.
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym
zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich
są niezbędne, a które są dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1) jest obywatelem polskim,
2) posiada wykształcenie wyższe,
3) posiadanie łącznie co najmniej 4-letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy na:
-stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządowych, lub
-w służbie cywilnej, lub
-w służbie zagranicznej z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
-kierowniczych stanowiskach państwowych,
4) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
5) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku urzędniczym – Kierownik Projektu,
6) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1) znajomość Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
2) znajomość przepisów ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego,
3) znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,
4) znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
5) znajomość zagadnień z zakresu zarządzania zespołem projektowym,
6) znajomość zagadnień z zakresu zarządzania projektami współfinansowanymi ze środków EFS,
7) znajomość zagadnień finansowych związanych z Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki, w tym kwalifikowalności wydatków, zasad finansowania, sprawozdawczości i rozliczeń,
8) znajomość zagadnień z zakresu pomocy publicznej w ramach PO KL,
9) znajomość Statutu Powiatu Suwalskiego,
10) znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,
11) znajomość podstawowych zasad techniki prawodawczej,
12) znajomość obsługi komputera i oprogramowania Microsoft Office,
13) uregulowany stosunek do służby wojskowej,
14) co najmniej 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych z EFS.
IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
1) całościowe zarządzanie projektem „Na dobry początek własnego
biznesu”,
2) kierowanie zespołem realizującym projekt,
3) nadzorowanie części merytorycznej i formalnej przedsięwzięcia,
4) nadzorowanie i zatwierdzanie prac technicznych,
5) zatwierdzenie akcji informacyjno-promocyjnej dotyczącej projektu,
6) zatwierdzanie i modyfikacja harmonogramów szkoleń,
7) zatwierdzanie odpowiedniej kadry szkoleniowo-doradczej,
8) obsługa biura projektu,
9) organizacja konferencji podsumowującej projekt,
10) dbanie o wykonywanie decyzji podejmowanych na spotkaniach kadry zarządzającej projektem,
11) bieżące informowanie Lidera Projektu z postępu prowadzonych prac,
12) informowanie Lidera Projektu o pojawiających się nieprawidłowościach,
13) sprawowanie nadzoru nad poprawną realizacją wykonania obowiązującej umowy partnerskiej,
14) nadzorowanie poprawności sporządzanej sprawozdawczości w ramach realizacji projektu,
15) nadzór nad monitoringiem i ewaluacją projektu,
16) bieżące kontrolowanie poszczególnych faz realizacji projektu,
17) weryfikowanie zgodności zastosowania przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych przy ponoszeniu wydatków w ramach realizowanego projektu.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) kwestionariusz osobowy *
2) list motywacyjny,
3) kserokopia nowego dowodu osobistego,
4) odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku : Kierownik Projektu,
6) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego , że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
7) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
8) oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,
9) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
2. Dokumenty dodatkowe:
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.
VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: Kierownik Projektu „Na dobry początek własnego biznesu” w Biurze Projektu „Na dobry początek własnego biznesu” w Starostwie Powiatowym w Suwałkach” w terminie do dnia 17 listopada 2009r., do godz. 9.00 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta – pok.20).
VII. Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 34/09 Starosty Suwalskiego z dnia 4 listopada 2009 roku w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 34/09 Starosty Suwalskiego z dnia 4 listopada 2009 roku w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 roku w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione oraz zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną drogą elektroniczną lub telefonicznie w dniu 18 listopada 2009 roku w godz. 9.00 – 14.00.
W dniu 20 listopada 2009r. od godz. 900 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami (sala konferencyjna – I piętro , pok.129).
Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 7 grudnia 2009 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
Dodatkowych informacji udzielają:
1) Cezary Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250,
2) Teresa Zwolan – Naczelnik Wydziału Programowania, Inwestycji i Rozwoju, tel.+ 48 087 5659270,
3) Grażyna Żukowska –Inspektor ds. rozliczania finansowego projektów i rozliczeń finansowych PFGZGiK , tel. + 48 087 5659274.
2) Anna Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 5659252.
W I C E S T A R O S T A
/-/ Witold Kowalewski
* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym (pok. nr 20)
Metryka strony