Ogłoszenie o otwartym i konkurencyjnym naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie ...
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Suwalskiego
z dnia 23 stycznia 2009 roku
o otwartym i konkurencyjnym naborze na wolne stanowiska urzędnicze
w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko
Podinspektor
do spraw zadań z zakresu architektoniczno-budowlanego
w Wydziale Architektury i Budownictwa
w Starostwie Powiatowym w Suwałkach,
ul. Świerkowa 60,
16-400 Suwałki
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
Podinspektor
do spraw zadań z zakresu architektoniczno-budowlanego
w Wydziale Architektury i Budownictwa
1 etat – pełny wymiar czasu pracy
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym
zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich
są niezbędne, a które są dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1) jest obywatelem polskim,
2) posiada wykształcenie wyższe budowlane lub architektoniczne bądź średnie budowlane lub architektoniczne z 3- letnim stażem pracy (staż pracy dotyczy wykształcenia średniego),
3) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym- podinspektor ds. zadań z zakresu architektoniczno-budowlanego,
5) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem
urzędniczym:
1) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
2) znajomość ustawy - Prawo budowlane,
3) znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
4) znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,
5) znajomość przepisów ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego,
6) znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym.
IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
1. Przygotowywanie projektów decyzji o pozwoleniu na budowę /rozbiórkę/,
zatwierdzaniu projektów budowlanych oraz przenoszenie ich na innego
inwestora.
2. Przyjmowanie zgłoszeń dot. budowy obiektów budowlanych nie wymagających
pozwolenia na budowę.
3. Przyjmowanie zgłoszeń o rozbiórce obiektu budowlanego.
4. Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących zmiany sposobu użytkowania obiektu
budowlanego.
5. Przygotowanie projektu rozstrzygnięcia w sprawach zmiany, uchylenia bądź
wygaszenia pozwoleń na budowę.
6. Przygotowywanie projektów decyzji zezwalających na wejście na teren sąsiednich
nieruchomości, do budynku lub lokalu w celu wykonania robót budowlanych.
7. Wydawanie zaświadczeń o samodzielności lokali i potwierdzających powierzchnię
użytkową mieszkań i innych wynikających z przepisów prawa.
8. Kontrolowanie posiadania, przez osoby wykonujące samodzielne funkcję
techniczne w budownictwie, uprawnień do pełnienia tych funkcji w odpowiedniej
specjalności.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) kwestionariusz osobowy *
2) list motywacyjny,
3) kserokopia nowego dowodu osobistego,
4) odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: podinspektor ds. zadań z zakresu architektoniczno-budowlanego,
6) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego , że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
7) oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,
8) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
2. Dokumenty dodatkowe:
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.
VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: Podinspektor do spraw zadań z zakresu architektoniczno-budowlanego w Wydziale Architektury i Budownictwa w Starostwie Powiatowym w Suwałkach” w terminie do dnia 9 lutego 2009 roku do godz. 9.00 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta – pok.20).
VII. Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 2/09 Starosty Suwalskiego z dnia 23 stycznia 2009r. w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 2/09 Starosty Suwalskiego z dnia 23 stycznia 2009 r. w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 roku. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione oraz zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną drogą elektroniczną lub telefonicznie w dniu 10 lutego 2009 roku w godz. 9.00 – 14.00.
W dniu 11 lutego 2009r. od godz. 900 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami (sala konferencyjna – I piętro , pok.129).
Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 1 marca 2009 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
Dodatkowych informacji udzielają:
1) Cezary Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250,
2) Anna Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 5659252.
S TA R O S T A
/-/ Szczepan Ołdakowski
* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym (pok. nr 20)
Metryka strony