Ogłoszenie Starosty Suwalskiego o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ...

Ogłoszenie Starosty Suwalskiego o naborze na wolne stanowisko urzędnicze młodszego referenta do spraw rozliczeń nieruchomości w Budzisku oraz księgowości, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej w Wydziale Finansowo – Budżetowym w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
Ogłoszenie Starosty Suwalskiego z dnia 3 czerwca 2011 r

Ogłoszenie Starosty Suwalskiego z dnia 3 czerwca 2011 r.

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

w Starostwie Powiatowym

w Suwałkach

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko

młodszego referenta

do spraw rozliczeń nieruchomości w Budzisku

 oraz księgowości, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej

w Wydziale Finansowo-Budżetowym

w Starostwie Powiatowym w Suwałkach, ul. Świerkowa 60,

16-400 Suwałki

 

   I.        Nazwa i adres jednostki:

 

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Świerkowa 60

16-400 Suwałki

 

II.        Określenie  stanowiska urzędniczego:

 

Młodszy referent

       do spraw rozliczeń nieruchomości w Budzisku (0,5 etatu)

       oraz księgowości, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej (0,5 etatu)

        w Wydziale Finansowo-Budżetowym

1 etat – pełny wymiar czasu pracy

 

III.        Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

 

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym

 

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)         jest obywatelem polskim,

2)         posiada wykształcenie średnie ekonomiczne,

3)         ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

4)         posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - młodszego referenta  w Wydziale Finansowo-Budżetowym,

5)         nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6)         cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

2.      Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

    

1)       wykształcenie wyższe ekonomiczne,

2)       roczny staż pracy w administracji na podobnym stanowisku,

3)       biegła znajomość obsługi programów: finansowo-księgowego INFO-SYSTEM oraz Exel,

4)       znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy,

5)       znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,

6)       znajomość przepisów ustawy o podatku od towarów i usług VAT,

 

7)       znajomość przepisów o samorządzie powiatowym,

8)       znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,

9)       znajomość podstawowych przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych.

 

 IV.          Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na  stanowisku urzędniczym.

 

1)      Prowadzenie ewidencji księgowej rachunku dochodów Starostwa Powiatowego.

2)      Terminowe przekazywanie dochodów budżetowych.

3)      Wystawianie faktur VAT i rozliczanie podatku od towarów i usług.

4)      Sporządzanie deklaracji VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.

5)      Sporządzanie sprawozdań budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.

6)      Rozliczanie kosztów utrzymania nieruchomości Skarbu Państwa w Budzisku.

7)      Windykacja należności budżetowych.

8)      Zastępstwo podczas nieobecności pracownika ds. obsługi kasowej.

 

    V.           Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

         1. Dokumenty niezbędne:  

 

1)           kwestionariusz osobowy *

2)           list motywacyjny,

3)           uwierzytelniona kserokopia dowodu osobistego

4)           odpis lub uwierzytelniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5)           zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: młodszego referenta ds. rozliczeń nieruchomości w Budzisku oraz księgowości, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej,

6)           zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,

7)           oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne                  i skarbowe,

8)           oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

9)           oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

        2. Dokumenty dodatkowe:

 

1)      uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe ekonomiczne,

2)      uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających roczny staż pracy w administracji na podobnym stanowisku,

3)      uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych

      umiejętności.

 

   VI.              Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem  „Nabór na  stanowisko    

 urzędnicze: młodszy referent ds. rozliczeń nieruchomości w Budzisku oraz księgowości,  

 rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej Wydziale Finansowo-Budżetowym

 w Starostwie Powiatowym  w Suwałkach” w terminie do dnia  20 czerwca 2011r.            do godz. 900  do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta –parter,  pok.20).

 

VII.              Inne informacje.                  

 

Postępowanie w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr  35/2011 Starosty Suwalskiego z dnia 3 czerwca 2011 roku w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego  naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr  35/2011 Starosty Suwalskiego z dnia 3 czerwca 2011 roku  w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego  naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 roku. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną  drogą elektroniczną  lub telefonicznie w dniu  21 czerwca 2011 roku  w godz. 9.00 – 14.00.

 

W dniu 22 czerwca 2011r. od godz. 900  Komisja  prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (I piętro , pok.125).

 

Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/)  oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

 

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.

 

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 15 lipca 2011 r. w pok. 123           (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.

 

 

Dodatkowych informacji udzielają:                                                                            

1)      Cezary Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250,

2)      Ewa Kamińska – Główny Księgowy, tel.+ 48 087 5659262,

2)  Anna Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 5659252.

 

 

S T A R O S T A

 

/-/ Szczepan Ołdakowski

 

 

 

 

* kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego                     w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)    

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Wprowadzający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Data modyfikacji: 2011-06-06

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2011-06-06