Ogłoszenie Starosty Suwalskiego o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ...

Ogłoszenie Starosty Suwalskiego z dnia 11 kwietnia 2012 roku o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko podinspektora do spraw baz danych oraz informatyzacji Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
O G Ł O S Z E N I E

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia  11  kwietnia 2012 roku

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 w Starostwie Powiatowym

w Suwałkach

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko

podinspektora do spraw baz danych oraz informatyzacji Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

 

   I.        Nazwa i adres jednostki:

 

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Świerkowa 60

16-400 Suwałki

 

 II.        Określenie  stanowiska urzędniczego:

 

podinspektor do spraw baz danych oraz informatyzacji Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

 

1 etat – pełny wymiar czasu pracy

 

III.        Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

 

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:

 

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)         jest obywatelem polskim,

2)         ma pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

3)         posiada wykształcenie wyższe informatyczne  lub średnie informatyczne  z 3- letnim stażem pracy,

4)         ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

5)         posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – podinspektor do spraw baz danych oraz informatyzacji Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,

6)         nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7)         cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

2.      Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

 

1)       wykształcenie wyższe techniczne o profilu (specjalności): informatyka,

2)       co najmniej  2 –letni staż pracy na podobnym stanowisku,

3)       znajomość technologii sieciowych i internetowych,

4)       znajomość systemów operacyjnych Windows,

5)       znajomość zagadnień telekomunikacji przewodowej i bezprzewodowej,

6)       znajomość zagadnień z zakresu zabezpieczeń sieci informatycznych,

7)       znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,

8)       znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,

9)       znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,

10)   znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,

11)   znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,

12)   znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,

13)   znajomość przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych,

14)   znajomość ustawy –Prawo geodezyjne i kartograficzne.

 

 

 IV.          Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

 

1.      Administrowanie bazami danych znajdującymi się w Wydziale oraz zapewnienie ciągłości przepływu danych pomiędzy poszczególnymi systemami.

2.      Administrowanie siecią lokalną znajdującą się w Wydziale.

3.      Aktualizacja oprogramowania oraz struktury baz danych na podstawie materiałów dostarczanych przez autorów programów.

4.      Współpraca z firmami dostarczającymi sprzęt i prowadzącymi serwis w zakresie napraw gwarancyjnych, konserwacji oraz zakupu sprzętu.

5.      Współpraca z firmami dostarczającymi oprogramowanie w zakresie ewentualnych nieprawidłowości działania aplikacji.

6.      Nadzór nad legalnością oprogramowania komputerowego eksploatowanego w Wydziale.

7.      Dbanie o właściwe wykorzystanie i użytkowanie sprzętu komputerowego w Wydziale.

8.      Dbałość o bezpieczeństwo powierzonych do przetwarzania, archiwizowania lub przechowywania danych:

- ochrona danych przed dostępem osób nieupoważnionych

- ochrona danych przed przypadkowym lub nieumyślnym zniszczeniem, utratą lub modyfikacją

- ochrona nośników magnetycznych i optycznych przed dostępem osób nieupoważnionych oraz przed przypadkowym zniszczeniem

- utrzymywanie w tajemnicy powierzonych identyfikatorów, haseł, częstotliwości ich zmiany oraz szczegółów technologicznych systemów, także po ustaniu zatrudnienia w Starostwie Powiatowym

- archiwizowanie danych zgodnie z instrukcją technologiczną.

9. Wdrażanie systemów informatycznych w zakresie geodezji, kartografii, gospodarki gruntami i ochrony gruntów rolnych.

10. Udzielanie instruktażu pracownikom Wydziału w zakresie obsługi komputera, urządzeń peryferyjnych oraz wdrożonych systemów informatycznych.

11. Udział w organizowaniu przetargów na potrzeby wydziału.

12. Wydawanie ramowych warunków technicznych do prac geodezyjnych i kartograficznych w zakresie wymaganych formatów plików i ich struktur.

13. Kontrola przyjmowanych do zasobu numerycznych opracowań geodezyjnych i kartograficznych pod względem poprawności struktury plików, atrybutów oraz topologii.

14. Wprowadzanie zmian w bazach wynikających z kompleksowych modernizacji i aktualizacji zasobu na podstawie plików dostarczonych przez wykonawców.

15. Wydawanie i kontrola plików SWDE wraz z analizą powstałych raportów.

16. Wydawanie oraz wczytywanie danych w ogólnodostępnych formatach.

 

 

    V.           Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

         1. Dokumenty niezbędne:  

 

1)           kwestionariusz osobowy *

2)           list motywacyjny,

3)           kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni/szkoły potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na stanowisko),

4)           kserokopia dokumentów potwierdzających  3- letni staż pracy (przy wykształceniu średnim),

5)           zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: podinspektor do spraw baz danych oraz informatyzacji Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,

6)           oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,

7)           oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,

8)           oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

9)           oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

10)       kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów będących osobami niepełnosprawnymi.

  

 

   2. Dokumenty dodatkowe:

 

1)      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,

2)      kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej 2- letni staż pracy                  na podobnym stanowisku.

VI. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych 

  1. W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Suwałkach nie przekroczył 6%,
  2. Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję,
  3. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. Miejsce pracy: Suwałki, ul. Świerkowa 60.
  2. Umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,
    a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony.
  3. Specyfika pracy na stanowisku:

1)     praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze,

2)     pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

  1. Przewidywany termin zatrudnienia: maj – czerwiec 2012 rok.

 VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na  stanowisko urzędnicze: podinspektor do spraw baz danych oraz informatyzacji Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,” w terminie do dnia 27 kwietnia  2012 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach,  ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).

 

 

  VIII. Inne informacje.                    

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 18/2012 Starosty Suwalskiego z dnia 11 kwietnia 2012 r.         w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym       w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 18/2012 Starosty Suwalskiego z dnia 11 kwietnia 2012 r.          w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym     w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego        z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Przeprowadzenie naboru obejmie:

1)     etap pierwszy polegający na sprawdzeniu spełniania przez kandydatów wymagań formalnych, określonych w ogłoszeniu,

2)     etap drugi -  test pisemny oraz/lub rozmowę kwalifikacyjną.

 

Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione (telefonicznie lub drogą elektroniczną) i zaproszone do drugiego etapu naboru- potwierdzającego w szczególności stopień spełnienia wymagań dodatkowych zawartych w pkt III.2.3)÷14) .

 

Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego             w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) i na  tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter). Dodatkowo kandydaci, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.

 

 

Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/)  oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

 

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.

 

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 30 czerwca 2012 r. w pok. 123            (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach. Oferty nie odebrane w ciągu            3 miesięcy  od dnia ogłoszenia wyniku naboru zostaną komisyjnie zniszczone.                                                                                    

 

Dodatkowych informacji udzielają:                                                                       

1)      Ryszard Jan Kalinowski – Naczelnik Wydziału Geodezji Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, tel. +48 087 5659220,

2)      Małgorzata Dorota Tumialis – Kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej , tel.+ 48 087 5659222,

3)  Anna  Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 5659252.

 

 

 

S T A R O S T A

/-/ Szczepan Ołdakowski





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego                     w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)    

       

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Nowacka

Wprowadzający: Anna Nowacka

Data modyfikacji: 2012-04-12

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2012-04-12