Ogłoszenie Starosty Suwalskiego o otwartym i konkurencyjnym naborze na wolne stanowiska urzędnicze

Ogłoszenie Starosty Suwalskiego z dnia 6 kwietnia 2009 roku o otwartym i konkurencyjnym naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
O G Ł O S Z E N I E

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia 6 kwietnia 2009 roku

o otwartym i konkurencyjnym  naborze na wolne  stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym

 w Suwałkach

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko

Podinspektor

ds. obsługi Rady Powiatu

w Biurze Rady Powiatu

w Starostwie Powiatowym w Suwałkach,

 ul. Świerkowa 60,

16-400 Suwałki

 

    I.  Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Świerkowa 60

16-400 Suwałki

 

   II.   Określenie  stanowiska urzędniczego:

Podinspektor

ds. obsługi Rady Powiatu

w Biurze Rady Powiatu

 

1 etat – pełny wymiar czasu pracy

 

III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym 

       zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich      

         niezbędne, a które są   dodatkowe.

 

1.     Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym

 

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)        jest obywatelem polskim,

2)        posiada wykształcenie wyższe administracyjne bądź średnie  administracyjne z 3- letnim stażem pracy (staż pracy dotyczy wykształcenia średniego),

3)        ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

4)        posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym- podinspektor ds. obsługi Rady Powiatu,

5)        nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6)        cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

2.     Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem    

     urzędniczym:

 

1)      wykształcenie wyższe administracyjne,

2)      znajomość przepisów ustawy -  Kodeks postępowania administracyjnego,

3)      znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,

4)      znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,

5)      znajomość Statutu  Powiatu Suwalskiego,

6)      znajomość zasad techniki prawodawczej,

7)      doświadczenie  na podobnym stanowisku.

 

 

IV.          Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na  stanowisku urzędniczym.

 

1. Obsługa kancelaryjno-biurowej oraz merytorycznej Rady powiatu, w tym:

  • gromadzenia i przygotowania materiałów niezbędnych dla pracy Rady Powiatu
  • przygotowania sesji Rady Powiatu
  • sporządzenia protokołów z obrad Rady Powiatu
  • opracowania materiałów z obrad Rady Powiatu oraz przekazywania ich właściwym adresatom,
  • prowadzenia rejestrów: aktów prawa miejscowego, uchwał rady powiatu, interpelacji i wniosków radnych.
  •  

2. Przekazywanie uchwał Rady:

  • organom nadzoru,
  • Zarządowi, jednostkom organizacyjnym powiatu suwalskiego, powiatowym służbom, inspekcjom i strażom oraz właściwym Wydziałom i stanowiskom pracy.

 

3.Podejmowania zadań związanych z nawiązywaniem i rozwijaniem

   współpracy oraz wymianą doświadczeń z innymi radnymi.

 

4.Obsługi kancelaryjno-biurowej oraz merytorycznej Przewodniczącego Rady

   Powiatu.

 

5.Obsługi kancelaryjno-biurowej oraz merytorycznej Komisji Rady, w tym:

  • gromadzenia i przygotowanie materiałów niezbędnych dla prac Komisji Rady,
  • przygotowania posiedzeń Komisji,
  • sporządzania protokołów z posiedzeń Komisji,
  • opracowania materiałów z obrad Komisji oraz przekazywanie ich właściwym adresatom,
  • prowadzenie rejestru wniosków i opinii Komisji.

 

6.Przekazywanie do realizacji wniosków Komisji, interpelacji, zapytań i wniosków radnych oraz czuwanie nad terminowym ich załatwieniem.

7.Przygotowania odpowiedzi na skargi i wnioski interesantów.

8.Sporządzania sprawozdań i informacji dotyczących zakresu zadań na stanowisku pracy.

 9.Przygotowania projektów aktów prawnych związanych z zakresem obowiązków stanowiska pracy w Biurze Rady Powiatu.

 

 

    V.           Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

         1. Dokumenty niezbędne:  

 

1)          kwestionariusz osobowy  *

2)          list motywacyjny,

3)          kserokopia nowego dowodu osobistego,

4)          odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5)          zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: podinspektor ds. obsługi Rady Powiatu,

6)          zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,

7)          kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,

8)          oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,

9)          oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

10)     oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

 

 

        2. Dokumenty dodatkowe:

 

- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

 

   VI.              Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na  stanowisko urzędnicze: Podinspektor do spraw obsługi Rady Powiatu   w Starostwie Powiatowym  w Suwałkach” w terminie do dnia 22 kwietnia  do godz. 9.00  do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki  (Biuro Obsługi Klienta – pok.20).

 

 

VII.              Inne informacje.                  

 

Postępowanie w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr  11/09 Starosty Suwalskiego z dnia 6 kwietnia 2009  roku w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego  naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr  11/09 Starosty Suwalskiego z dnia 6 kwietnia 2009 roku  w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego  naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 roku. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione oraz zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną drogą elektroniczną  lub telefonicznie w dniu 23 kwietnia 2009 roku w godz. 9.00 – 14.00.

 

W dniu 24 kwietnia 2009r. od godz. 900  Komisja  prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami (sala konferencyjna – I piętro, pok.129).

 

Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/)  oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

 

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.

 

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 11 maja 2009 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.

 

 

Dodatkowych informacji udzielają:                                                                  

1)     Cezary Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250,

2)  Anna Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 5659252.

 

 

                                     

 

S TA R O S T A

/-/ Szczepan Ołdakowski

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym (pok. nr 20)

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Nowacka

Wprowadzający: Anna Nowacka

Data modyfikacji: 2009-04-06

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2009-04-06