Ogłoszenie Starosty Suwalskiego o otwartym i konkurencyjnym naborze na wolne stanowiska urzędnicze
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Suwalskiego
z dnia 6 kwietnia 2009 roku
o otwartym i konkurencyjnym naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym
w Suwałkach
Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko
Podinspektor
ds. obsługi Rady Powiatu
w Biurze Rady Powiatu
w Starostwie Powiatowym w Suwałkach,
ul. Świerkowa 60,
16-400 Suwałki
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
Podinspektor
ds. obsługi Rady Powiatu
w Biurze Rady Powiatu
1 etat – pełny wymiar czasu pracy
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym
zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich
są niezbędne, a które są dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1) jest obywatelem polskim,
2) posiada wykształcenie wyższe administracyjne bądź średnie administracyjne z 3- letnim stażem pracy (staż pracy dotyczy wykształcenia średniego),
3) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym- podinspektor ds. obsługi Rady Powiatu,
5) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem
urzędniczym:
1) wykształcenie wyższe administracyjne,
2) znajomość przepisów ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego,
3) znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,
4) znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,
5) znajomość Statutu Powiatu Suwalskiego,
6) znajomość zasad techniki prawodawczej,
7) doświadczenie na podobnym stanowisku.
IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
1. Obsługa kancelaryjno-biurowej oraz merytorycznej Rady powiatu, w tym:
- gromadzenia i przygotowania materiałów niezbędnych dla pracy Rady Powiatu
- przygotowania sesji Rady Powiatu
- sporządzenia protokołów z obrad Rady Powiatu
- opracowania materiałów z obrad Rady Powiatu oraz przekazywania ich właściwym adresatom,
- prowadzenia rejestrów: aktów prawa miejscowego, uchwał rady powiatu, interpelacji i wniosków radnych.
2. Przekazywanie uchwał Rady:
- organom nadzoru,
- Zarządowi, jednostkom organizacyjnym powiatu suwalskiego, powiatowym służbom, inspekcjom i strażom oraz właściwym Wydziałom i stanowiskom pracy.
3.Podejmowania zadań związanych z nawiązywaniem i rozwijaniem
współpracy oraz wymianą doświadczeń z innymi radnymi.
4.Obsługi kancelaryjno-biurowej oraz merytorycznej Przewodniczącego Rady
Powiatu.
5.Obsługi kancelaryjno-biurowej oraz merytorycznej Komisji Rady, w tym:
- gromadzenia i przygotowanie materiałów niezbędnych dla prac Komisji Rady,
- przygotowania posiedzeń Komisji,
- sporządzania protokołów z posiedzeń Komisji,
- opracowania materiałów z obrad Komisji oraz przekazywanie ich właściwym adresatom,
- prowadzenie rejestru wniosków i opinii Komisji.
6.Przekazywanie do realizacji wniosków Komisji, interpelacji, zapytań i wniosków radnych oraz czuwanie nad terminowym ich załatwieniem.
7.Przygotowania odpowiedzi na skargi i wnioski interesantów.
8.Sporządzania sprawozdań i informacji dotyczących zakresu zadań na stanowisku pracy.
9.Przygotowania projektów aktów prawnych związanych z zakresem obowiązków stanowiska pracy w Biurze Rady Powiatu.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) kwestionariusz osobowy *
2) list motywacyjny,
3) kserokopia nowego dowodu osobistego,
4) odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: podinspektor ds. obsługi Rady Powiatu,
6) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
7) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
8) oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,
9) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
2. Dokumenty dodatkowe:
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.
VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: Podinspektor do spraw obsługi Rady Powiatu w Starostwie Powiatowym w Suwałkach” w terminie do dnia 22 kwietnia do godz. 9.00 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta – pok.20).
VII. Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 11/09 Starosty Suwalskiego z dnia 6 kwietnia 2009 roku w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 11/09 Starosty Suwalskiego z dnia 6 kwietnia 2009 roku w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 roku. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione oraz zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną drogą elektroniczną lub telefonicznie w dniu 23 kwietnia 2009 roku w godz. 9.00 – 14.00.
W dniu 24 kwietnia 2009r. od godz. 900 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami (sala konferencyjna – I piętro, pok.129).
Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 11 maja 2009 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
Dodatkowych informacji udzielają:
1) Cezary Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250,
2) Anna Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 5659252.
S TA R O S T A
/-/ Szczepan Ołdakowski
* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym (pok. nr 20)
Metryka strony