Uchwała Nr XL/243/06

Uchwała Nr XL/243/06 Rady Powiatu w Suwałkach z dnia 1 marca 2006 roku w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Suwałkach
GGSSS SGS

uchwała nr xL/243/06

rady powiatu w suwałkach

z dnia 1 marca 2006 roku

        w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Suwałkach

           Na podstawie art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 200, poz. 1688, Nr 214 poz. 1806, z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 i z 2004 r. Nr 102, poz. 1055) uchwala się, co nastepuje:

§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Suwałkach stanowiącym załacznik do uchwały Nr X/51/99 Rady Powiatu w Suwałkach z dnia 27 grudnia 1999 roku 
w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Suwałkach wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 14 ust. 1 po pkt 15 dodaje się pkt 16 w brzmieniu:

"16) Biuro Obsługi Klienta i Centrum Informacji Teleinformatycznej  (BOK)".

 

 

2) § 18 ust. 4 otrzymuje brzmienie:

"4. Sekretarz pełni bezpośredni nadzór nad:

1) Biurem Rady Powiatu,

2) Biurem Obsługi Klienta i Centrum Informacji Teleinformatycznej."

 

 

3) w § 26 po pkt 15 dodaje się pkt 16, 17, 18, 19 i 20 w brzmieniu:

"16. Prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych i pozostałych środków trwałych używaniu (ksiąg inwentarzowych).

17. Prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji dochodów i wydatków realizowanych projektów współfinasowanych z funduszy Unii Europejskiej,
kontraktów itp.

18. Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektów zgodnie z obowiązującymi w tym  
  zakresie unormowaniami.

19. Sporządzanie raportów końcowych z realizacji projektów oraz rozliczanie
 ostateczne projektu.

20. Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Starostwa i powiatowymi
 jednostkami organizacyjnymi  odpowiadającymi za realizację projektów w zakresie
 zgodności ewidencji księgowej z przyjętym harmonogramem wydatków."

 

4) po § 344 dodaje się § 345 w brzmieniu:

"§345. 1. Biuro Obsługi Klienta i Centrum Informacji Teleinformatycznej.

2. Do podstawowych zadań Biura Obsługi Klienta i Centrum Informacji Teleinformatycznej należy:

1) udzielanie kompleksowej informacji w zakresie procedury, miejsca i sposobu załatwienia konkretnej sprawy,

2) wydawanie wniosków oraz udzielanie pomocy przy ich wypełnianiu
i ewentualnym kompletowaniu załączników,

3) udzielanie pomocy przy pisaniu podań,

4) udzielanie informacji na temat lokalizacji i czasu pracy innych urzędów
i instytucji,

5) łączenie rozmów telefonicznych,

 

5) załączniki Nr 1, 2, 3, 6, 8 i 9 otrzymują brzmienie ustalone w załącznikach Nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6 do niniejszej uchwały.

 

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Powiatu.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

PRZEWODNICZĄCY RADY

/-/ Sławomir Małachowski

 

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Wprowadzający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Data modyfikacji: 2006-03-02

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2006-03-02