Uchwała Nr XL/243/06
uchwała nr xL/243/06
rady powiatu w suwałkach
z dnia 1 marca 2006 roku
w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Suwałkach
Na podstawie art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 200, poz. 1688, Nr 214 poz. 1806, z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 i z 2004 r. Nr 102, poz. 1055) uchwala się, co nastepuje:
§ 1. W
Regulaminie Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Suwałkach stanowiącym
załacznik do uchwały Nr X/51/99 Rady Powiatu w Suwałkach z dnia 27 grudnia 1999
roku
w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w
Suwałkach wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 14 ust. 1 po pkt 15 dodaje się pkt 16 w brzmieniu:
"16) Biuro Obsługi Klienta i Centrum Informacji Teleinformatycznej (BOK)".
2) § 18 ust. 4 otrzymuje brzmienie:
"4. Sekretarz pełni bezpośredni nadzór nad:
1) Biurem Rady Powiatu,
2) Biurem Obsługi Klienta i Centrum Informacji Teleinformatycznej."
3) w § 26 po pkt 15 dodaje się pkt 16, 17, 18, 19 i 20 w brzmieniu:
"16. Prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych i pozostałych środków trwałych używaniu (ksiąg inwentarzowych).
17. Prowadzenie
syntetycznej i analitycznej ewidencji dochodów i wydatków realizowanych
projektów współfinasowanych z funduszy Unii Europejskiej,
kontraktów itp.
18. Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektów zgodnie z
obowiązującymi w tym
zakresie unormowaniami.
19. Sporządzanie raportów końcowych z realizacji projektów
oraz rozliczanie
ostateczne projektu.
20. Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Starostwa i
powiatowymi
jednostkami organizacyjnymi odpowiadającymi za realizację projektów w
zakresie
zgodności ewidencji księgowej z
przyjętym harmonogramem wydatków."
4) po § 344 dodaje się § 345 w brzmieniu:
"§345. 1. Biuro Obsługi Klienta i Centrum Informacji Teleinformatycznej.
2. Do podstawowych zadań Biura Obsługi Klienta i Centrum Informacji Teleinformatycznej należy:
1) udzielanie kompleksowej informacji w zakresie procedury, miejsca i sposobu załatwienia konkretnej sprawy,
2) wydawanie wniosków oraz
udzielanie pomocy przy ich wypełnianiu
i ewentualnym kompletowaniu załączników,
3) udzielanie pomocy przy pisaniu podań,
4) udzielanie informacji na
temat lokalizacji i czasu pracy innych urzędów
i instytucji,
5) łączenie rozmów telefonicznych,
5) załączniki Nr 1, 2, 3, 6, 8 i 9 otrzymują brzmienie ustalone w załącznikach Nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6 do niniejszej uchwały.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Powiatu.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
PRZEWODNICZĄCY RADY
/-/ Sławomir Małachowski
Metryka strony