Uchwała Nr XXIII/124/04

Uchwała Nr XXIII/124/04 Rady Powiatu w Suwałkach z dnia 26 sierpnia 2004 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Suwałkach
GGSSS SGS

uchwała nr xxiii/ 124 /04

rady powiatu w suwałkach

z dnia 26  sierpnia 2004 r.

        w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Suwałkach

Na podstawie art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113,           poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 200, poz. 1688, Nr 214 poz. 1806, z 2003 r. Nr 162,               poz. 1568 i z 2004 r. Nr 102, poz. 1055) uchwala się, co nastepuje:

§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Suwałkach stanowiącym załacznik do uchwały Nr X/51/99 Rady Powiatu w Suwałkach z dnia 27 grudnia 1999 r.               w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Suwałkach wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 14 ust.1 po pkt 12 dodaje się pkt 13 i 14 w brzmieniu:

"13) stanowisko pracy ds. kontroli wewnętrznej (AKW),

  14) Pełnomocnik ds. utworzenia Powiatowego Centrum Edukacji, Kultury,  

        Turystyki i Sportu (CTS)."

 

2) § 16 ust. 2 otrzymuje brzmiennie:

"2. Starosta pełni bezpośredni nadzór nad:

1) Wydziałem Programowania, Inwestycji i Rozwoju,

2) Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego,

3) Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów,

4) Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych,

5) Zespołem radców Prawnych,

6) stanowiskiem pracy ds. kontroli wewnętrznej,

7) Pełnomocnikiem ds. utworzenia Powiatowego Centrum Edukacji, Kultury,

    Turystyki i Sportu."

 

3) po § 341 dodaje się § 342 i 343 w brzmieniu:

342.1.Pełnomocnik ds. utworzenia Powiatowego Centrum Edukacji, Kultury, Turystyki i Sportu.

       2.Do obowiązku Pełnomocnika należy wdrażanie zadań wynikających                     z przyjętej Strategii Rozwoju Powiatu Suwalskiego w zakresie tworzenia Powiatowego Centrum Edukacji, Kultury, Turystyki i Sportu. 

 

§ 343. 1. Stanowisko pracy ds. kontroli wewnętrznej.

 2. Do podstawowych zadań stanowiska pracy ds. kontroli wewnętrznej należy:

1) przygotowanie planu kontroli (opartego na analizie ryzyka) Starostwa i jednostek organizacyjnych powiatu suwalskiego odpowiednio w uzgodnieniu ze Starostą lub Zarządem Powiatu,

2)  opracowanie procedur kontroli zawierających m.in. opis stosowanej metodyki,

3) dokonywanie oceny funkcjonowania systemu kontroli finansowej               i jego poszczególnych elementów,

4) monitorowanie realizacji wskazanych zadań za pomocą mierzalnych wskaźników lub precyzyjnie zdefiniowanych kryteriów,

5) przeprowadzanie kontroli w Starostwie i jednostkach organizacyjnych powiatu suwalskiego,

6) przedstawianie Staroście i Zarządowi uwag i wniosków w zakresie stwierdzonych uchybień,

7) sporządzanie sprawozdań z wykonania planu kontroli." 

 

4) załączniki Nr 1, 2 i 8 otrzymują brzmienie ustalone załącznikach do niniejszej uchwały.

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Powiatu.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Wprowadzający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Data modyfikacji: 2005-04-12

Opublikował: Magdalena Sienkiewicz

Data publikacji: 2005-04-12