Uchwała Nr XXVI/143/09

Uchwała Nr XXVI/143/09 Rady Powiatu w Suwałkach z dnia 25 czerwca 2009 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Suwałkach
GGSSS SGS

uchwała nr xXVI/143/09

rady powiatu w suwałkach

z dnia 25 czerwca 2009 r.

w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Suwałkach

Na podstawie art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 200, poz. 1688, Nr 214 poz. 1806, z 2003 r. Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, 2007 Nr 173, poz. 1218, z 2008 r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458 i z 2009 r. Nr 92, poz. 753) uchwala się, co nastepuje:

§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Suwałkach stanowiącym załącznik do uchwały Nr X/51/99 Rady Powiatu w Suwałkach z dnia 27 grudnia 1999 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Suwałkach wprowadza się następujące zmiany:

1) § 28 otrzymuje brzmienie:

„§28. Do podstawowych zadań Wydziału Programowania, Inwestycji i Rozwoju należy prowadzenie spraw:

            1) z zakresu inwestycji i zamówień publicznych:

a) współpraca z Wydziałami i powiatowymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych,

b) opracowywanie dokumentów dotyczących zamówień publicznych w Wydziale,

c) sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych realizowanych przez Starostwo,

d) prowadzenie zadań inwestycyjnych realizowanych przez Wydział,

              2) z zakresu programowania i rozwoju:

a) monitorowanie strategii rozwoju powiatu i wnioskowanie o wprowadzanie zmian,

b) realizowanie zadań wynikających ze strategii rozwoju powiatu, dotyczących tworzenia powiatowego centrum edukacji,kultury, turystyki i sportu,

c) pozyskiwanie funduszy na realizację zadań określonych w strategii rozwoju powiatu we współdziałaniu z gminami, sąsiadującymi powiatami, samorządową administracją wojewódzką oraz organizacjami pozarządowymi i funduszami i wdrażanie projektów
z zakresu zadań Wydziału,

d) udział w procedurze uzgadniania przez powiat zmian w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego gmin w zakresie zadań Wydziału,

e) pozyskiwanie informacji o programach i funduszach pomocowych oraz dokonywanie bieżącej analizy możliwości udziału powiatu w tych programach,

f) opracowywanie i składanie wniosków związanych z programami i funduszami pomocowymi z zakresu zadań Wydziału,

g) inicjowanie i organizowanie szkoleń i seminariów na temat programów i funduszy pomocowych wspierających rozwój samorządu,

h) współdziałanie z podmiotami działającymi na rzecz rozwoju powiatu,

i) opracowywanie zbiorczych ocen i informacji o sytuacji społecznej i gospodarczej dla potrzeb organów Powiatu,

             3) z zakresu współpracy zagranicznej i regionalnej:

a) tworzenie i obsługa baz danych o podmiotach współpracujących z powiatem,

b) poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z jednostkami samorządu terytorialnego
i  innymi podmiotami w regionie, kraju i za granicą,

c) organizowanie imprez (samodzielnie lub we współdziałaniu) oraz organizowanie udziału powiatu w imprezach obcych,

d)  współpraca z partnerami regionalnymi i zagranicznymi na rzecz wzajemnego rozwoju,

              4) z zakresu promocji powiatu:

 

a) organizowanie przedsięwzięć i imprez promocyjnych,

b) prowadzenie strony internetowej powiatu, 

c) współpraca z mediami lokalnymi i regionalnymi,

d) pozyskiwanie sponsorów na działalność promocyjną powiatu.

e) współpraca przy tworzeniu publikacji i programów informacyjnych dotyczących powiatu.

f) nawiązywanie kontaktów z wydawcami i redagowanie tekstów promocyjnych.

               5) z zakresu turystyki:

a) koordynowanie działań powiatu mających na celu rozwój turystyki w zakresie:

- popularyzacji walorów  turystycznych i turystyki aktywnej,

- iniciowania i organizowania imprez turystyczno- rekreacyjnych,

- wspierania inicjatyw mających na celu rozwój turystyki i rekreacji,

b) współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, organizatorami turystyki na rzecz rozwoju infrastruktury turystycznej na terenie powiatu oraz tworzenia oferty turystycznej,

c) nadzorowanie realizacji zadań z zakresu turystyki powierzonych podmiotom na podstawie umów i porozumień,

d) inicjowanie i współpraca z innymi podmiotami na rzecz szkoleń w zakresie działaności turystycznej,

e) tworzenie bazy danych dotyczącej infrastruktury turystycznej z terenu powiatu.”

 

2) załączniki Nr 1, 3, 5 i 8 otrzymują brzmienie ustalone w załącznikach Nr 1, 2, 3 i 4 do niniejszej uchwały.

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Powiatu.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia

PRZEWODNICZĄCY RADY

/-/ Sławomir Małachowski

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Wprowadzający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Data modyfikacji: 2010-06-18

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2010-06-18