Zgłoszenie zmian danych w ewidencji gruntów i budynków
Zgłoszenie zmian danych w ewidencji
gruntów i budynków
Spis niezbędnych dokumentów:
Dokumenty dostarczane przez właściwe organy, sądy i kancelarie notarialne:
odpisy prawomocnych decyzji i orzeczeń
odpisy aktów notarialnych
inne akty normatywne
Dokumenty geodezyjne i kartograficzne dostarczane przez jednostki wykonawstwa geodezyjnego.
Dokumenty dostarczane przez zainteresowane osoby:
wniosek o dokonanie zmian danych w ewidencji gruntów i budynków
dowód tożsamości w przypadku zmiany danych osobowych
umowa dzierżawy wraz z wnioskiem
Gdzie można uzyskać informacje i załatwić sprawę?
W siedzibie Starostwa Powiatowego:
Pokój 407:
Gminy: Filipów, Raczki, Szypliszki
Inspektor - Ewa Podziewska
tel. (087) 562 84 45
Pokój 408:
Gminy: Jeleniewo, Rutka Tartak, Suwałki
Inspektor - Halina Bujnowska
Gminy: Bakałarzewo, Przerośl, Wiżajny
Inspektor - mgr inż. Dorota Szymańska
tel. (087) 562 84 46
Opłaty:
Tytuł opłaty |
Kwota |
Opłata skarbowa |
|
Od wniosku |
5,00 zł |
Od załącznika do wniosku |
0,50 zł |
Termin załatwienia sprawy:
organy administracji publicznej obowiązane są załatwiać sprawy bez zbędnej zwłoki (art. 35 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego)
załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania, zaś w postępowaniu odwoławczym - w ciągu miesiąca od dnia otrzymania odwołania (art. 35 § 3 Kodeksu postępowania administracyjnego).
Metryka strony