Zarządzenie Nr 10/05
zarządzenie nr 10/05
starosty suwalskiego
z dnia 7 kwietnia 2005 r.
w sprawie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Na podstawie art. 18 ust. 2, art. 19 ust. 2 i art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) zarządza się, co nastepuje:
§ 1. Zarządzenie określa zasady udzielenia zamówienia publicznego przedmiotem, którego jest wykonanie usługi związanej z wykonaniem modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacji użytków gruntowych dla następujących obrębów: Biała Woda, Okuniowiec i Mała Huta - gmina Suwałki.
§ 2. Czynności związane z przygotowanieniem postepowania zamówienia w zakresie:
1) opisania przedmiotu zamówienia;
2) wskazania trybu udzielenia zamówienia publicznego;
3) sporządzenia projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
4) przygotowania i opublikowania ogłoszenia
przeprowadzi Wydział Geodezji, Katastru, Gospodarki Nieruchomościami i Architektury.
§ 3. Czynności związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzi Komisja Przetargowa w składzie:
1) Ryszard Kalinowski - Przewodniczący Komisji,
2) Sławomir Renkiewicz - Zastępca Przewodniczącego Komisji,
3) Magdalena Kozikowska - Draźba - Sekretarz Komisji,
4) Janina Kotowska - Członek Komisji.
§ 4. Przewodniczący Komisji określi organizację, tryb pracy oraz zakresy obowiązków poszczególnych członków Komisji Przergowej.
§ 5. Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
W/z Starosty
Cezary Grzegorz Zwoliński
Sekretarz Powiatu
Metryka strony