Zarządzenie Nr 2/05
zarządzenie nr 2/05
starosty suwalskiego
3 stycznia 2005 r.
w sprawie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Na podstawie art. 18 ust. 2, art. 19 ust. 2 i art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) zarządza się, co nastepuje:
Zarządzenie określa zasady udzielenia zamówienia publicznego przedmiotem, którego jest dostawa materiałów biurowych do Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
Czynności związane z przygotowanieniem postepowania zamówienia w zakresie:
określenia wartości szacunkowej zamówienia,
opisania przedmiotu zamówienia;
wskazania trybu udzielenia zamówienia publicznego;
sporządzenia projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
przygotowania i opublikowania ogłoszenia
przeprowadzi Wydział Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
Czynności związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzi Komisja Przetargowa w składzie:
Sławomir Renkiewicz - Przewodniczący Komisji,
Cezary Zwoliński - Członek Komisji,
Grażyna Burba - Sekretarz Komisji.
Przewodniczący Komisji, na wniosek Sekretarza Komisji, określi organizację, tryb pracy oraz zakresy obowiązków poszczególnych członków Komisji Przergowej.
Komisja Przetargowa w terminie do dnia 15 lutego 2005 r. przedstawi Komisji Budżetowo - Gospodarczej Rady Powiatu w Suwałkach propozycję wyboru najkorzystniejszej oferty
§ 5. Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta
Szczepan Ołdakowski
Metryka strony