Zarządzenie Nr 55/06
zarządzenie nr 55/06
starosty suwalskiego
z dnia 4 grudnia 2006 r.
w sprawie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Na podstawie art. 18 ust. 2, art. 19 ust. 2 i art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) zarządza się, co nastepuje:
§ 1. Zarządzenie określa zasady udzielenia zamówienia publicznego przedmiotem, którego jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
§ 2. Czynności związane z przygotowanieniem postepowania zamówienia w zakresie:
1) opisania przedmiotu zamówienia;
2) wskazania trybu udzielenia zamówienia publicznego;
3) sporządzenia projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
4) przygotowania i opublikowania ogłoszenia o wszczęciu postępowania oraz o zawarciu umowy;
przeprowadzi Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
§ 3. Czynności związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzi Komisja Przetargowa w składzie:
1) Bogdan Boguszewski - Przewodniczący Komisji,
2) Witold Kowalewski - Zastępca Przewodniczącego Komisji,
3) Jolanta Sawicka - Sekretarz Komisji.
§ 4. Przewodniczący Komisji określi organizację, tryb pracy oraz zakresy obowiązków poszczególnych członków Komisji Przergowej.
§ 5. Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
S T A R O S T A
/-/ Szczepan Ołdakowski
Metryka strony